نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات تلویزیون پاناسونیک اغلب به راحتی با یک فرآیند عیب یابی اساسی حل می شود. یک بازنشانی ساده یا اجرای اولیه از طریق گزینه های سخت افزار و منو می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. با این حال، در برخی موارد، مشکلات صفحه نمایش یا سخت افزار داخلی ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض تخصصی داشته باشد. با این حال، مراحل اولیه عیب‌یابی تنها به چند دقیقه نیاز دارد و اغلب می‌تواند تلویزیون را به عملکرد عادی بازگرداند.

نحوه عیب یابی تلویزیون پاناسونیک

 

پاناسونیک TV Reset

اجرای ریست می تواند بسیاری از مشکلات متناوب تلویزیون را حل کند. دو نوع تنظیم مجدد وجود دارد که چرخه برق ساده محبوب ترین و ساده ترین آنها برای اجرا است. تنظیم مجدد کارخانه گزینه دوم است و تنظیمات را به جای اصلی باز می گرداند، گویی تلویزیون کاملاً نو است و برای اولین بار استفاده می شود.

برای اجرای یک چرخه برق، کافی است تلویزیون را از برق بکشید و چند دقیقه صبر کنید تا تمام برق از سیستم خارج شود. برای اطمینان از اینکه همه چیز در همان لحظه بازنشانی می‌شود، همه دستگاه‌های متصل را از برق جدا کنید. پس از افزایش یا قطع برق، اغلب برای حل مشکلات جزئی، تنظیم مجدد لازم است. برق را برگردانید و تلویزیون را روشن کنید تا وضعیت را بررسی کنید.

تنظیم مجدد چرخه برق می تواند مشکلات جزئی صدا و تصویر را حل کند، اما تشخیص تغییر ناخواسته در تنظیمات دشوارتر است. تنظیم مجدد کارخانه گزینه بهتری برای مشکلات مداوم است. با کنترل از راه دور وارد تنظیمات منو شوید و گزینه Set Up را انتخاب کنید. در مرحله بعد روی Reset to Factory کلیک کنید و تنظیمات به حالت عادی باز می گردد. تلویزیون را خاموش کنید و دوباره روشن کنید تا اطمینان حاصل کنید که تنظیم مجدد کارخانه اعمال شده است.

این مطلب را از دست ندهید   نصب سیستم صوتی بی سیم

سخت افزار را بررسی کنید

اگر بازنشانی تلویزیون پاناسونیک مشکل را حل نکرد، بررسی سخت افزار ممکن است مشکلات مربوط به تصویر و صدا را حل کند. با بررسی ساده کابل ها از نظر ساییدگی و پارگی شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که اتصالات محکم هستند زیرا اتصال کابل کمی شل می تواند باعث مشکلات مکرر شود. کابل های صدا و HDMI برای عملکرد بسیار مهم هستند.

اگر هر یک از این کابل ها فرسوده شده است، به سادگی کابل ها را تعویض کنید. یکی از روش‌های آسان برای مطمئن شدن، تعویض کابل دیگری برای آزمایش سیستم است. اگر کابل جدید مشکل را حل کرد، کابل قدیمی شما احتمالا خراب است. اگر مشکل ادامه داشت، کابل‌ها درست هستند و مشکل دیگری علت اصلی آن است.

پس از بررسی و جایگزینی سخت‌افزارهای خارجی مانند کابل‌ها، ماهواره یا جعبه کابل و سیستم‌های صوتی خارجی، مشکلات باقی مانده احتمالاً ناشی از یک مشکل داخلی تلویزیون است. در این مرحله، مراجعه به خدمات تعمیر حرفه ای یا پشتیبانی مشتری بهترین گزینه است.

پشتیبانی تلویزیون پاناسونیک

پاناسونیک خدمات پشتیبانی مشتری آنلاین و تلفنی را برای کمک به حل مشکلات خاص مدل های تلویزیون خود ارائه می دهد. قبل از جستجوی پیشنهاد برای تعمیر حرفه ای، خدمات گارانتی را مستقیماً از طریق پاناسونیک یا از طریق نقطه خرید بررسی کنید. بسیاری از خرده فروشان گارانتی طولانی مدت را از طریق برنامه های داخلی ارائه می دهند که تعمیرات یا تعویض را نیز پوشش می دهد.

پس از انجام تحقیقات گارانتی و تعیین اینکه تعمیر بهترین گزینه است، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید یا ایمیل بزنید تا راهنمایی شود. آنها می توانند شما را از طریق فرآیندهای عیب یابی و عیب یابی مختلف راهنمایی کنند که برخی از آنها مانند چرخه برق و بازنشانی به تنظیمات کارخانه اضافی هستند. اگر نتوانستند مشکل را برطرف کنند، از خدمات تعمیر لوازم الکترونیکی محلی برای حل مشکل استفاده کنید یا تلویزیون را به طور کامل تعویض کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون 49cx700 پاناسونیک

هنگام تعویض دستگاه، تلویزیون را بیرون نیندازید. بازیافت وسایل الکترونیکی مهم است و حتی ممکن است یک تلویزیون خراب را به فرد دیگری بفروشید که علاقه مند به پیگیری بیشتر تعمیرات است.

https://tv-panasonic.ir/%d8%aa%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d8%af%db%8c%d9%86%da%af-%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »