نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با تلویزیون پاناسونیک TC-75EX800

تلویزیون ها یکی از وسایل مهم هستند که در اغلب مکان ها دیده می شود. اندازه ی پنل، کیفیت صدا، کیفیت تصویر و زیبایی و ظرافت چند نمونه از ویژگی ها یک تلویزیون مناسب می باشد. شرکت ها و کمپانی های زیادی در زمینه ی ساخت تلویزیون در حال رقابت و فعالیت هستند. یکی از شرکت های موفق که در این زمینه در حال فعالیت است. شرکت پاناسونیک می باشد. این شرکت تلویزیون های خود را در مدل ها و سری های گوناگون ارائه داده است. در این مطلب در رابطه با مدل TC-75EX800 تلویزیون پاناسونیک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

4K PRO

بالای کیفیت تصویر محدوده مطابق با اهداف اصلی فیلمسازان است. تلویزیون های سطح بالای 4K PRO پاناسونیک از پایین به بالا طراحی شده و در هالیوود تنظیم شده اند تا کیفیت تصویر را دقیقاً به اهداف اصلی فیلمساز ارائه دهند. تلویزیون های 4K PRO مجهز به پردازنده پیشرفته 4K Studio Master پردازنده پاناسونیک با فناوری مدیریت رنگ با کیفیت حرفه ای و پنل نسل بعدی هستند و هر جزئیات و جزئیات فیلم اصلی را به تصویر می کشند.

Studio Studio HCX2

بهترین پردازنده 4K ما تنظیم شده توسط Hollywood Colourist طراحی شده تا تصاویر را به طور واقعی اجرا نمایند تا لذت تماشای فیلم چندین برابر شود. پردازنده جدید Studio Color HCX2 * 4K اوج پردازش تصویر پاناسونیک را نشان می دهد. این سیستم با استفاده از دانش، رنگ و سطح سیاه و روشنایی که از تلویزیون های پلاسما با کیفیت مرجع و تجهیزات پخش حرفه ای آموخته شده است، توسط Colourists هالیوود تنظیم شده تا کیفیت تصویر مطابق با دید فیلمساز را ارائه دهد. شاید بهتر است بدانید که HCX مخفف Hollywood Cinema Experience می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   اضافه کردن پورت HDMI به تلویزیون

صفحه فوق العاده روشن برای تصاویر فوق العاده درخشان

صفحه Super Bright جدید از ساختاری کاملاً شفاف، سیستم درایو با سرعت بالا و نور پس زمینه بسیار کارآمد برای ایجاد تصاویر فوق العاده درخشان بهره می برد.

پشتیبانی از چند HDR

تلویزیون های پاناسونیک اکنون از چندین فرمت HDR مانند HDR10 با فرمت استاندارد HDR برای فیلم ها و دیسک های Blu-ray UHD و اکنون نیز Hybrid Log Gamma، قالب HDR برای پخش تلویزیون که توسط BBC و NHK ژاپن ساخته شده است، پشتیبانی می کنند.

هنر و طراحی زیبا

با ذهنیت شما طراحی شده است. با رویکرد کاربر محوری پاناسونیک، طیف تلویزیونی جدید 2017 واقعاً با در نظر گرفتن شما طراحی شده است. با ادغام ایده های سبک فردی با محیط های شخصی، ما می توانیم نشان دهیم که چگونه مدل های جدید برای یکپارچه سازی با محیط شما، هر سبک شما طراحی شده اند تا به راحتی هر سلیقه بتواند از این تلویزیون استفاده نماید. صفحه اصلی جدید دسترسی آسان به محتوای مورد نظر خود را با عملکرد بصری آسان می کند تا بتوانید تصاویر را با جزتئات بسیار زیاد تر مشاهده نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »