نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی های متداول تلویزیون پاناسونیک

طراحی تلویزیون های پاناسونیک به صورتی میباشد که در اکثر موارد به هنگام خرابی چراغ استندبای دستگاه (چراغ قرمز رنگ) شروع به چشمک زدن می نماید و این چشمک ها یک سیکل یا دوران میباشد که ممکن است از ۱ تا ۱۴ بار تکرار شود به این شکل که بطور مثال چراغ قرمز رنگ بدون مکث یا توقف ۱ الی ۱۴ بار چشمک میزند سپس چند ثانیه مکث میکند و دوباره شروع به چشمک زدن می نماید توجه داشته باشید که تعداد در هر بار دوران تغییر نخواهد کرد.

حتما براش شما سوال پیش می آید که این چشمک زدنها به چه معناست؟

در ابتدا باید بدانید که این عکس العمل نشان دهنده این است که یکی از بخشهای دستگاه آسیب دیده و برای جلوگیری از خرابی الباقی قسمت ها بطور اتوماتیک دستگاه به حالت پروتکت(Protect) یا محافظت کننده رفته است و بنا به تعداد چشمک ها محدوده خرابی را تا ۸۰% برای تکنسین و تعمیرگاه پاناسونیک مشخص میکند. پس با چشمک زدن تلویزیون پاناسونیک می توانیم زیان خرابی تلویزیون پاناسونیک بفهمیم .

این اطلاعات صرفاً جهت اطلاع رسانی میباشد و از شما مصرف کننده گرامی خواهش مندیم در صورت بروز هر گونه اشکال با متخصصین ما تماس حاصل نمایید و از باز نمودن دستگاه جداً خودداری کنید.

چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون پاناسونیک:

یک بار چشمک زدن :

ارور ۱ مربوط به خرابی برد مین ( A Bord ) در برخی مدل های پلاسما از جمله

TH-P42/50C10 , TH-P42/50S10 , TH-P42/50X10 و همچنین خرابی قسمت بک لایت ( Bake light ) در تمامی مدل های LED و LCD میباشد.

این مطلب را از دست ندهید   تغییر حالت HDMI 1 به HDMI 2

دوبار چشمک زدن :

ارور ۲ مربوط به خرابی برد تغذیه ( P Bord ) و همچنین برد دیجیتال ( D Bord ) در برخی مدل های پلاسما و خرابی برد مین ( A Bord ) در برخی مدل های LED و LCD میباشد.

سه بار چشمک زدن :

ارور ۳ مربوط به خرابی برد دیجیتال ( D Bord ) میباشد.

4بار چشمک زدن :

ارور ۴ مربوط به خرابی بردهای اسکن تصویر ( SC/Y Bord ) , (SS/Z Bord ) در برخی مدل های پلاسما و همچنین خرابی برد تغذیه( P Bord ) در برخی مدل های LCD میباشد.

5بار چشمک زدن :

ارور ۵ مربوط به خرابی برد اسکن تصویر ( SC/Y Bord ) در برخی مدل های پلاسما میباشد.

6بار چشمک زدن :

ارور ۶ مربوط به خرابی برد های اسکن افقی و عمودی تصویر

( SC/Y Bord ) , ( SS/Z Bord ) در مدل های پلاسما میباشد.

7بار چشمک زدن :

ارور ۷، در این باره وسعت خرابی به شد وسیع میباشد اما بیشتر در قسمت های برد های بافر و اسکن و در بعضی موارد احتمال خرابی پنل نیز میرود پس باید قسمت های که ذکر میشود مدنظر باشد.( بیشتر در تلویزیون های پلاسما )

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »