نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تعمیر تعمیر پلاسما پاناسونیک

تلویزیون های پلاسما یکی از انواع تلویزیونی است که در سطح جهان وجود دارد که پس از تولید مثل دیگر کشورها وارد ایران شد و با گذشت چند سال از تولید آن ، همچنان نسبت به دیگر تلویزیون های جدید مزیت های دارد.

همچنان مثل دیگر وسایل الکتریکی ،در هنگام استفاده ممکن است دارای خرابی بشود و یا نکاتی برای نگهداری لازم داشته باشید که برای تلویزیون پلاسما پاناسونیک هم به همین صورت است. ما در این پست میخواهیم در هنگام نیاز به تعمیر پلاسما پاناسونیک خودتان نکاتی را با شما در میان قرار دهیم.

مشخصات فنی

مدل : TH-42PV7MR

تکنولوژی:پلاسما

“سایز:۴۲

سال ساخت:۲۰۰۷ الی ۲۰۰۹

ورودی ها: HDMI AV Componet

خروجی:AV

کیفیت تصویر:HD

تولید:چین

پنل:ژاپن

عمر مفید پنل:۱۰۰/۰۰۰ ساعت

خرابی های متداول این مدل:

ارور ۷ یا ۷ چشمک : مربوط به خرابی بردهای اسکن میباشد و مدت زمان کارکرد و بالا بودن کنتراست تصویر (شدت نور) از علتهای اصلی بروز این خرابیست

خاموش کامل است: مربوط به برد تغذیه یا پاور برد میباشد و از علتهای اصلی آن میتوان به دائم در برق ماندن دستگاه اشاره کرد.

تصویر آبی رنگ شده (بیشتر در زمینه سفید مشخص است) : مربوط به خرابی بردهای اسکن افقی یا عمودی و در بعضی موارد برد تغذینه نیز میباشد این خرابی نیز به علت بالا بودن کنتراست تصویر بوجود می آید.

ارور ۱۲ یا ۱۲ چشمک : مربوط به خرابی برد مین  و آمپلی فایر میباشد خرابی بندگوهای دستگاه باعث بروز این خرابی میگردد.

می توانید برای دیدن خطاهای دیگر تلویزیون صفحه خرابی های متداول تلویزیون پاناسونیک را بخوانید.

این مطلب را از دست ندهید   چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون

*نکته : موارد ذکر شده به صورت تجربی و بنا به چک لیست خرابی های دستگاه ارائه شده توسط شرکت تولید کننده میباشد و صرفا جهت آگاهی میباشد به شما مصرف کننده گرامی تاکید میشود چنانچه تلویزیون پلاسما پاناسونیک به هرگونه مشکل یا خرابی برخورد لطفا به هیچ عنوان دستگاه خود را باز ننمایید و  با تیم تخصصی پاناایران تعمیر تخصصی پاناسونیک تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری و جلوگیری از خرابی های ناگهانی لطفا به بخش وبلاگ سایت مراجعه فرمایید و یا برای صحبت با مشاوران فنی یا شماره تلفن های پاناایران و یا لمس علامت تلفن در سمت راست (درحالت موبایل) با کارشناسان ما تماس بگیرید و با مشاوره با آنان بهترین قعالیت را بر روی دستگاه پاناسونیک خود را انجام دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − یک =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »