نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه اتصال کامپیوتر به پاناسونیک ویرا

تلویزیون های ویرا از پاناسونیک دارای صفحه نمایش های پلاسما و LED با انواع اتصال چندگانه هستند. به جای استفاده از مانیتور رایانه استاندارد ، می توانید محتوا را از طریق رایانه شخصی در Viera خود نمایش دهید. با این کار می توانید ویدئو را از کامپیوتر خود پخش کنید بدون اینکه اندازه صفحه را کم کنید. برای اتصال رایانه شخصی به Viera ، باید اتصال HDMI داشته باشید. کابل های HDMI هم صوتی و هم تصویری را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل می کنند.

نحوه ی اتصال به کامپیوتر

مرحله 1

شرط اول برای اتصال کامپیوتر به تلویزیون این است که رایانه ی شما باید به اندازه کافی به تلویزیون نزدیک باشد تا ارتباط به راحتی برقرار شود. کامپیوتر را به اندازه کافی نزدیک Panasonic Viera قرار دهید که کابل HDMI به راحتی به هر دو دستگاه برسد و اتصال به راحتی ایجاد شود.

مرحله 2

بعد از اتصال کامپیوتر به تلویزیون و ایجاد برقراری حال باید با فشار دادن دکمه “پاور” تلویزیون را خاموش کنید.

مرحله 3

بعد از خاموشی کامل تلویزیون حال کابل HDMI را به یک درگاه HDMI باز روی رایانه وصل کنید.

انتهای دیگر کابل HDMI را به تلویزیون وصل کنید. بسته به مدل Viera که دارید ، پورت HDMI ممکن است در کنار یا پشت واحد باشد. بعد از اتصال کابل به این دو دستگاه حال می توانید تلویزیون را روشن کرده و بعد از روشن کردن آن تصاویر را به راحتی در تلویزیون مشاهده نمایید و از تصاویر با کیفیت بزرگ تر و بهتر لذت ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   آسیب قطع شدن برق به تلویزیون

بعد از اتصال این کابل به تلویزیون حال به راحتی می توانید تصاویر را در تلویزیون مشاهده نمایید. استفاده از این قابلیت می تواند در استفاده ی اداری و یا خانگی بسیار کمک کننده باشد و به راحتی می تواند تصاویر را از طریق کامپیوتر با تلویزیون به اشتراک گذاشت.

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «اتصال کامپیوتر به پاناسونیک ویرا»

  1. سلام وروزتون بخیر
    میتونید بگید لطفا محل ورود آنتن تلویزیون پاناسونیک پلاسما مدل viera در کجاى تلویزیون قرار گرفته؟
    هر چه پشت تى وى رو نگاه کردم بجز محل ورورد کابل هاى رسیور و دى وى دى، و کابل hdmi چیزى ندیدم.

    ممنون از وقتى که میذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »