نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

به دلایلی اکثر تلویزیون پاناسونیک ها در نهایت با مشکل مشابهی مواجه می شوند که به سادگی روشن نمی شوند. تعداد زیادی از صاحبان تلویزیون پاناسونیک وجود دارد که می گویند این مشکل را داشته اند – برخی می گویند این مشکلی است که سال ها با آن سروکار داشته اند! برای علت روشن نشدن تلویزیون خوشبختانه یک راه حل بسیار آسان وجود دارد که باید حدود 80٪ یا بیشتر از تلویزیون پاناسونیک هایی را که روشن نمی شوند برطرف کند.

علت روشن نشدن تلویزیون

علت روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک

در علت روشن نشدن تلویزیون ، باید آن را ریست کنید. تلویزیون پاناسونیک خود را از دیوار جدا کنید و 60 ثانیه صبر کنید. در حالی که برق تلویزیون پاناسونیک را قطع کرده اید، دکمه پاور تلویزیون پاناسونیک را به مدت 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. بعد از تمام شدن دقیقه، تلویزیون پاناسونیک خود را دوباره به برق وصل کنید. بدون مشکل باید روشن شود!

جدا کردن از دیوار

در حالی که این راه حل واضح به نظر می رسد، جدا کردن تلویزیون پاناسونیک از پریز دیواری رایج ترین راه برای روشن کردن مجدد آن است.

نکته کلیدی در اینجا این است که در واقع 60 ثانیه کامل صبر کنید. کمی صبر داشته باشید و مطمئن شوید که حداقل یک دقیقه قبل از وصل کردن آن به برق گذشته است.

در حالی که منتظر هستید، ادامه دهید و دکمه پاور تلویزیون پاناسونیک را به مدت 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. این کار باعث می شود تا نیروی باقی مانده از خازن های تلویزیون پاناسونیک تخلیه شود.

این مرحله ساده به تلویزیون پاناسونیک اجازه می‌دهد تا خود را به نرمی تنظیم کند. این با روشن و خاموش کردن ساده کنترل از راه دور متفاوت است!

این مطلب را از دست ندهید   8 نشانه خرابی تلویزیون پاناسونیک

هنگامی که تلویزیون پاناسونیک را دوباره وصل کردید، بدون مشکل می بینید که آن را به طور مجدد روشن می کند. در حالی که این اصلاح باید برای حدود 80٪ موارد کار کند، 20٪ باقی مانده می تواند کمی پیچیده تر باشد. اگر همچنان در روشن کردن مجدد تلویزیون پاناسونیک خود مشکل دارید، راه حل های زیر را امتحان کنید.

جدا کردن از دیوار

علت روشن نشدن تلویزیون و خارج کردن باتری کنترل

اگر با جدا کردن و وصل کردن مجدد تلویزیون پاناسونیک، مشکل حل نشد، باتری های ریموت خود را خارج کنید. مطمئن شوید که هر دو باتری را به طور کامل از کنترل از راه دور خارج کنید. با برداشتن باتری ها، دکمه پاور روی ریموت را به مدت 15 ثانیه نگه دارید. باز هم این کار را برای 15 ثانیه کامل انجام دهید! نه 5 ثانیه، 15!

پس از تمام شدن 15 ثانیه، باتری ها را دوباره در کنترل از راه دور قرار دهید و سعی کنید تلویزیون پاناسونیک را روشن کنید.  اگر یکی از دو مرحله بالا مشکل برق تلویزیون پاناسونیک شما را برطرف کرد، اما چند روز یا چند هفته بعد با همان مشکل مواجه شدید، باید برای راه حل دائمی تر، تلویزیون پاناسونیک خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

خارج کردن باتری کنترل

تنظیم مجدد تلویزیون پاناسونیک به حالت کارخانه

علت روشن نشدن تلویزیون هنگامی که تلویزیون پاناسونیک روشن است (امیدواریم آن را از برق بکشید یا باتری های ریموت را جدا کنید تا به طور موقت تلویزیون پاناسونیک را روشن کنید) ادامه دهید و گزینه تنظیم مجدد کارخانه را در منوی تلویزیون پاناسونیک پیدا کنید.

هر تلویزیون پاناسونیک فرآیند متفاوتی دارد که باید برای انجام بازنشانی کارخانه ای دنبال کنید. من به شما توصیه می کنم فقط سازنده تلویزیون پاناسونیک خود را در گوگل جستجو کنید و سپس “بازنشانی کارخانه” را بنویسید. به عنوان مثال، “بازنشانی به تنظیمات کارخانه تلویزیون پاناسونیک پاناسونیک”. بازنشانی به تنظیمات کارخانه اساساً تلویزیون پاناسونیک شما را به تنظیماتی که در روز خرید تلویزیون پاناسونیک داشت باز می‌گرداند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه اتصال هارد اکسترنال به HDTV

تنظیم مجدد کارخانه تلویزیون پاناسونیک بدون ریموت

اگر به هر دلیلی به کنترل از راه دور تلویزیون پاناسونیک خود دسترسی ندارید، همچنان می توانید تلویزیون پاناسونیک خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

برای انجام این کار دکمه های تلویزیون پاناسونیک خود را پیدا کنید. بسته به مدلی که دارید، اینها ممکن است در سمت راست، سمت چپ یا خیلی پایین دستگاه باشند.

مجدداً، می‌خواهید سازنده تلویزیون پاناسونیک خود را در گوگل جستجو کنید، و سپس «بازنشانی به تنظیمات کارخانه بدون کنترل از راه دور» را برای یافتن دکمه‌های دقیقی که باید فشار دهید و به چه ترتیبی پیدا کنید.

این کار باعث خاموش شدن تلویزیون پاناسونیک، راه اندازی مجدد و بازنشانی به تنظیمات کارخانه می شود. فرآیند راه اندازی مجدد و بازنشانی می تواند حدود یک دقیقه یا بیشتر طول بکشد.

در این مرحله شما باید به طور کامل مشکلات برق خود را حل کرده باشید، اما در صورتی که این کار را انجام نداده اید، برخی از مراحل اضافی را اضافه کرده ام که ارزش امتحان کردن را قبل از پایان دادن به آن دارد.

قرار دادن سیم برق در پشت تلویزیون پاناسونیک

در علت روشن نشدن تلویزیون یکی دیگر از راه‌حل‌های بالقوه آسان برای مشکل برق، جدا کردن سیم برق از پشت تلویزیون پاناسونیک است. آن را به مدت 60 ثانیه یا بیشتر از برق جدا کنید و سپس دوباره وصل کنید.

وقتی دوباره آن را به برق وصل می‌کنید، مطمئن شوید که اتصال راحت است! اصلاً نمی‌خواهید شل باشد – اتصال محکم برای اطمینان از اینکه تلویزیون پاناسونیک برق پایدار می‌گیرد مهم است. با وصل شدن مجدد سیم برق، تلویزیون پاناسونیک را با استفاده از دکمه پاور تلویزیون پاناسونیک روشن کنید، نه با ریموت! امیدوارم شاهد روشن شدن تلویزیون پاناسونیک باشید.

این مطلب را از دست ندهید   مهمترین دلایل دریافت سیگنال خراب تلویزیون

علت روشن نشدن تلویزیون و انتخاب منبع ورودی صحیح

ممکن است به نظر برسد که تلویزیون پاناسونیک شما به دلیل منبع ورودی نادرست روشن نمی شود. شما باید منبع ورودی مناسب را برای عملکرد صحیح تلویزیون پاناسونیک خود انتخاب کنید.

بنابراین، چه از دستگاه پخش جریانی، پخش‌کننده DVD یا جعبه کابلی استفاده می‌کنید، دوباره بررسی کنید که منبع/ورودی تلویزیون پاناسونیک شما با شماره پورت HDMI مورد استفاده مطابقت داشته باشد. در مثال زیر، تلویزیون پاناسونیک را به “HDMI 2” تبدیل می کنید.

علت روشن نشدن تلویزیون

می توانید منبع ورودی صحیح را با استفاده از دو روش مختلف انتخاب کنید:

  • روش 1 – منبع ورودی را با استفاده از کنترل از راه دور فعال کنید
  • تلویزیون پاناسونیک خود را روشن کنید
  • دکمه Source را روی ریموت کنترل فشار دهید
  • حالت ورودی مورد نظر را انتخاب کنید

روش 2 – منبع ورودی را بدون کنترل از راه دور تغییر دهید

  • تلویزیون پاناسونیک خود را روشن کنید
  • دکمه MENU را در کنار یا پایین تلویزیون پاناسونیک فشار دهید
  • از دکمه صدا برای رفتن به گزینه منبع استفاده کنید
  • دکمه منو را فشار دهید تا منبع ورودی مورد نظر را انتخاب کنید

توجه: برخی از تلویزیون پاناسونیک ها دارای دکمه منبع در پشت یا کنار هستند که می توانید برای انتخاب منبع ورودی دلخواه خود از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید: چرا تلویزیون بدون صدا می شود؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «اصلی ترین علت روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک»

  1. درود بر شما و سپاس از راهنمایی شما دوستان عزیز
    مشکل دستگاه من با راه کار خوب شما بر طرف شد .
    در پناه حضرت حق باشید 🌹🌹🌹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شانزده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »