نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ی اضافه کردن پورت های HDMI به تلویزیون

اگر یک جعبه تنظیم بالا، یک استریم و یک یا دو کنسول بازی دارید، احتمالاً مشاهده کرده اید که تلویزیون شما فقط پورت HDMI کافی برای اتصال همه آنها را ندارد. در اینجا نحوه اضافه کردن درگاه های HDMI اضافی به تلویزیون و نگه داشتن همه دستگاه ها به طور همزمان وجود دارد.

تلویزیون ها هر سال بهتر و بهتر می شوند، HD جای خود را به 4K و HDR و 8K و بالاتر در افق می دهد، در حالی که اندازه صفحه همچنان ادامه دارد. و با وجود همه اینها، حتی یک تولید کننده تلویزیون در کره زمین وجود ندارد که بتواند نمایشگری با پورت HDMI کافی ایجاد کند. از این بدتر، برخی از تولیدکنندگان حتی قابلیت های HDR را به یک یا دو درگاه موجود در تلویزیون محدود می کنند.

این یک معما است که چرا حتی تلویزیون های سطح بالا تمایل دارند حداکثر از سه یا چهار پورت استفاده کنند، در حالی که افرادی که به احتمال زیاد یک تلویزیون را می خرند نیز دارای چندین کنسول بازی، یک جعبه تنظیم بالا، یک نوار صوتی، یک پخش کننده Blu-ray 4K، و شاید یک استریم، اما خبر خوب این است که یک روش آسان برای اضافه کردن پورت های HDMI بیشتر به هر تلویزیون وجود دارد – و برای این کار نیازی به هزینه زیادی ندارید.

سوئیچ HDMI بخرید

بله، متأسفانه پاسخ فقط خریدن دستگاه است، در این حالت سوئیچ HDMI، دستگاهی است که به شما امکان می دهد بین ورودی های مختلف HDMI جابجا شوید. نمی دانید چگونه آنها این اسم را پیدا کردند؟

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی تلویزیون

شما به راحتی از طریق کابل HDMI پورت خروجی سوئیچ HDMI را به تلویزیون متصل کرده و سپس سه دستگاه HDMI دیگر را به سوئیچ متصل می کنید. لازم به یادآوری است که این بدان معنی است که در واقع دو پورت اضافی به شما اعطا می شود، زیرا شما هنوز هم از یکی از پورت های تلویزیون استفاده می کنید تا همه را به هم متصل کنید.

بعد از نصب این دستگاه کوچک و کاربردی به راحتی می توانید تعدادی کابل HDMI را به تلویزیون خود اضافه کنید و با استفاده از آن اطلاعات را در تلویزیون به نمایش بگذارید. با استفاده از این کابل دیگر مشکل کمبود HDMI به راحتی قابل حل بوده و این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »