نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت تصویر تاریک روی صفحه تلویزیون چیست؟

برای عیب یابی و حل یک تصویر تلویزیونی که خیلی تاریک است ، این روش را دنبال کنید. در صورت نیاز به دستورالعمل های اضافی مخصوص مدل ، برای انجام هر یک از مراحل ذکر شده ، به دفترچه راهنمای ارائه شده با تلویزیون مراجعه کنید.

به چه دلیل تصویر تاریک است؟

اگر حالت تصویر روی Cinema یا Custom تنظیم شده باشد ، ممکن است صفحه تاریک شود. اگر بعد از تغییر حالت کیفیت تصویر ، صفحه هنوز تاریک است ، تنظیمات Backlight ، Picture ، Brightness را تغییر دهید و روشنایی را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید.

نمونه روش تنظیم: حالت تصویر را از تنظیمات – نمایشگر – تصویر بررسی کرده و تنظیمات را تغییر دهید.

توجه: وقتی تلویزیون در فروشگاه است ، آنها برای تنظیمات نمایشگر نمای مغازه تنظیم می شوند که بسیار روشن و زنده هستند. با این حال ، ممکن است برخی از تلویزیون های پاناسوینک با تنظیمات مناسب تر برای مصرف انرژی حمل شوند تا با برنامه های کم مصرف مانند Energy Star مطابقت داشته باشند. بسته به چنین تنظیماتی ، سطح روشنایی تصویر می تواند کم یا زیاد باشد.

Power Saving و تاریکی صفحه

اگر Power Saving روی Low یا High تنظیم شود ، صفحه تاریک می شود.

مثالی از روش تنظیمات: تنظیمات – تنظیمات سیستم – اکو را انتخاب کنید و صرفه جویی در مصرف برق را روی حالت عادی یا خاموش تنظیم کنید و سپس بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است.

برخی از تلویزیون ها دارای ویژگی سنسور نور هستند. بسته به شرایط نور اتاق ، تصویر روشن تر یا کمتر می شود.

این مطلب را از دست ندهید   خسارت آب یه تلویزیون LCD

خاموش کردن حسگر نور یا کنترل روشنایی خودکار (به مدل تلویزیون شما بستگی دارد) ممکن است روشنایی تصویر را افزایش دهد.

برنامه نویسی را از منبع دیگری مانند DVD player یا VCR مشاهده کنید تا ببینید آیا این مشکل به دلیل ارائه سیگنال به تلویزیون توسط دستگاه ایجاد شده است یا خیر.

توجه: اگر مسئله تصویر تاریک فقط هنگام مشاهده از یک دستگاه نمایش داده شود ، مسئله تصویر تاریک ناشی از آن دستگاه است نه تلویزیون. برای اطلاعات بیشتر در مورد عیب یابی با سازنده دستگاه تماس بگیرید.

تعویض لامپ

اگر تلویزیون طرح ریزی است ، تعویض لامپ را در نظر بگیرید.

مهم: روش جایگزینی لامپ با مدل متفاوت است. برای مراحل خاص مدل برای تعویض لامپ به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

مراحل عیب یابی ذکر شده در بالا باید مشکل شما را برطرف کند. اگر همه مراحل را انجام داده باشید و مشکل حل نشده باشد ، ممکن است سرویس لازم باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 5 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »