نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعمیر روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک

ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در هنگام کار با تلویزیون، به طور اتفاقی این دستگاه خاموش شود. رایج ترین دلیل این موضوع می تواند اتصالات برق باشد و یا خرابی سیم برق متصل به تلویزیون نیز از دلایل خرابی این دستگاه خواهد بود. در موارد پیشرفته تر نیز ممکن است خازن های تلویزیون دچار خرابی شده باشد و برای تعمیر آن نیاز به تعمیرکار حرفه ای داشته باشید. در ادامه در رابطه با تعمیر این دستگاه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

عیب یابی تلویزیون پاناسونیک بدون برق

خریداری تلویزیون در دنیای امروز می تواند هزینه های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. هنگامی که یک تلویزیون پاناسونیک روشن نمی شود ، چند مرحله اساسی برای عیب یابی وجود دارد که می توانید برای حل مشکلات متداول از آن استفاده شود. خوشبختانه ، این موارد بسیار آسان است.

اولین کاری که باید انجام شود این است که زمانی که تلویزیون پاناسونیک روشن نمی شود ، به بررسی ریموت و پریز برق بپردازید. ممکن است خرابی و یا اشکالی در تلویزیون به وجود امده باشد.

مشکلات مربوط به برق از راه دور

اگر تلویزیون پاناسونیک شما روشن نمی شود ، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که چگونه تلویزیون را کنترل می کنید. از آنجا که بسیاری از افراد از ریموت استفاده می کنند ، این مشکل معمولاً ایجاد می شود. اولین چیزی که باید آزمایش شود این است که آیا باتری های ریموت کنترل از بین رفته اند یا خیر. در صورت وجود این خرابی، این یک تعویض آسان است.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون پاناسونیک TC-49ES600

نکته دیگری که در هنگام عیب یابی تلویزیون پاناسونیک شما وجود دارد ، این است که آیا چیزی در حال مسدود کردن سیگنال بین ریموت و تلویزیون وجود دارد؟ سعی کنید به تلویزیون نزدیکتر شوید و موقعیت از راه دور را تغییر دهید. همچنین ممکن است که ریموت شما خراب شده باشد ، بنابراین مرحله آخر عیب یابی باید تعویض ریموت باشد و سعی کنید تلویزیون را با استفاده از دکمه های خود دستگاه روشن کنید.

مشکلات برق دکمه برق

اگر ریموت را امتحان کرده اید و هنوز تلویزیون روشن نمی شود ، قدم بعدی در عیب یابی تلویزیون پاناسونیک بررسی سیم برق می باشد. اگر تلویزیون شما به یک سیم برق وصل شده است ، ممکن است به طور تصادفی خاموش شده باشد. همچنین می توانید تلویزیون را از سیم جدا کنید و آن را به برق اصلی وصل کنید تا مطمئن شوید که سیم برق مقصر شما نیست. همچنین باید بررسی کنید که مطمئن شوید اتصال در پشت تلویزیون خاموش است.

اگر تلویزیون پاناسونیک شما از حالت آماده به کار روشن نمی شود و منبع تغذیه را بررسی کرده اید ، می تواند این باشد که تلویزیون شما به عنوان یک اقدام محافظ ، وارد حالت خاموش شود. اگر این اتفاق بیفتد ، یک چراغ برق چشمک زن خواهید دید. در این صورت کابل برق را حداقل به مدت سه دقیقه تلویزیون را از برق جدا کنید. وقتی دوباره آن را وصل کردید ، مسئله باید به طور خودکار حل شود.

تعمیرات لازم است

اگر تلویزیون پاناسونیک شما روشن نخواهد شد و تمام مراحل اساسی عیب یابی را امتحان کرده اید ، می تواند یک مشکل جدی تر باشد. ضمانت خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ممکن است تعمیرات به صورت رایگان انجام شود. اگر اینگونه نباشد ، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه تعمیرات داشته باشید ، و یا ذر صورت جدی تر بودن خرابی باید تلویزیون را به طور کامل تعویض نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   علت روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک

با تلویزیون های صفحه نمایش مدرن امروزی ، یک مشکل مکرر وجود دارد که خازن ها دوام ندارند. اگر فهمیدید که تلویزیون پاناسونیک از حالت آماده به کار روشن نمی شود یا در هنگام روشن شدن صداهای کلیک را می شنوید ، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد که نیاز به تعمیر دارد. برای رفع این مشکل خود ، نیاز به یک آهن لحیم کاری و استعداد جدی برای کار با قطعات الکتریکی دارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 7 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »