نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان بدون ریموت جنبه Panasonic Tau را تغییر داد؟

تلویزیون های Panasonic Tau گزینه ای از صفحه گسترده یا فرمت معمولی را ارائه می دهند. با استفاده از ریموت کنترل که با آن بسته بندی شده است ، می توانید با فشار دادن دکمه “Aspect” نسبت ابعاد را به راحتی تغییر دهید. با این حال ، اگر ریموت ندارید ، می توانید با استفاده از دکمه های موجود در جلوی دستگاه ، نسبت تصویر را با دسترسی به منوی تلویزیون تغییر دهید.

نحوه ی انجام این عملیات

Panasonic Tau خود را با استفاده از دکمه “Power” واقع در پنل جلوی تلویزیون روشن کنید.

برای دسترسی به گزینه های منوی تلویزیون ، دکمه “منو” را فشار دهید. از اینجا می توانید گزینه های مختلف زیادی را در Tau خود تغییر داده و نحوه کار دستگاه را سفارشی سازی کنید. از دکمه های “کانال” بالا و پایین برای حرکت به بالا و پایین در هر منو استفاده کنید. دکمه های “صدا” را به راست و چپ فشار دهید تا بین زبانه های مختلف که در این فهرست قرار دارند حرکت کنید.

دکمه های “Volume” را فشار دهید تا به برگه “تنظیم” بروید. با استفاده از این برگه می توانید گزینه های تصویر Tau خود را ویرایش کنید. به منوی “موقعیت / اندازه” بروید. برای دسترسی به کنترل موقعیت و اندازه صفحه نمایش ، دکمه “عمل” را فشار دهید.

از فلش های چپ و راست استفاده کنید تا به گزینه “اندازه” بروید و دکمه “اکشن” را بزنید. اکنون می توانید با استفاده از فلش های بالا و پایین ، نسبت های مختلف را تغییر دهید. سایز متناسب با نوع برنامه یا فیلمی را که می خواهید برای مشاهده انتخاب کنید و دکمه “اکشن” را بار دیگر انتخاب کنید. این نسبت ابعاد به عنوان پیش فرض شما ذخیره می شود. برای بازگشت به فهرست “موقعیت / اندازه” دوباره دکمه “منو” را فشار دهید. از اینجا می توانید در صورت لزوم موقعیت صفحه خود را تنظیم کنید. پس از اتمام دکمه “منو” را فشار دهید تا تنظیمات خود را ذخیره کرده و به منوی اصلی برگردید.

این مطلب را از دست ندهید   علت ظاهر خطوط در تصویر تلویزیون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »