نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با تلویزیون پاناسونیک TC-55GX700

یکی از وسایل مهم و الکتریکی که به راحتی در تمام خانه ها دیده می شود تلویزیون ها هستند. این وسیله ی الکتریکی محبوب توانسته در منازل نقش مهم را بر عهده بگیرد. ممکن است شما قصد انتخاب و تهیه ی یک تلویزیون با کیفیت را داشته باشید اما اطلاعات کافی در رابطه با آن را نداشته باشید. شرکت های متفاوتی در زمینه ی ساخت تلویزیون نقش ویژه ای دارند. یکی از این شرکت های موفق، شرکت پاناسونیک می باشد که تلویزیون ها را در سری های گوناگون وارد بازار کرده است. یکی از این سری تلویزیون ها، سری TC-55GX700 می باشد. در این مطلب در رابطه با سری TC-55GX700 تلویزیون پاناسونیک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

قابلیت های HDR10+ support

تلویزیون های جدید ما از استانداردهای HDR ابرداده پویای نسل بعدی پشتیبانی می کنند این قابلیت HDR10 + می باشد. البته، آنها همچنین از HDR10 معمولی و لوگامای هیبریدی نیز پشتیبانی می کنند، بنابراین کاربران می توانند از انواع محتوای HDR لذت ببرند. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توان عمق رنگ مشکی را به راحتی مشاهده نمود. رنگ مشکی در این تلویزیون مشکی تر از همیشه نشان داده می شود. با استفاده از این قابلیت رنگ مشکی بسیار وضوح داشته و رنگ ها را با تمام ظرافت نشان می دهد.

تلویزیونی هوشمند و پر قدرت

ابتدا باید بدانید که معنای تلویزیون هوشمند چیست و دلیل اسم گذاری به چه دلیل است. اصولا به دلیل پیشرفت علم اکثر دستگاه های الکتریکی به راحتی باید با دنیای اینترنت در ارتباط باشند. تلویزیون نیز یکی از آن دسته دستگاه های است که باید ارتباط خود را با اینترنت داشته باشد. تلویزیون هوشمند به راحتی میتواند از طریق WIFI خانگی با اینترنت در ارتباط باشد و از فضای مجازی استفاده نماید. تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنید تا از فیلم ها و نمایش های تلویزیونی و خدمات ویدیویی در خواستی و همچنین وبگردی و برنامه های مفید، به راحتی در صفحه ی بزرگ تلویزیون خود استفاده نمایید و از این برنامه ها لت ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   علت ظاهر خطوط در تصویر تلویزیون

صفحه HDR Bright

صفحه HDR Bright برای اطمینان از دریافت تصاویر بسیار درخشان و زیبا طراحی شده است. این مجموعه طیف HDR گسترده ای از رنگ ها، نور پس زمینه تطبیقی را برای سیاهی های طبیعی، درجه بندی عالی و سطح روشنایی عالی ترکیب می کند تا تصویر را واضح تر و پویا تر نشان دهد. این قابلیت به راحتی می تواند نور را در صفحه نمایشگر تمرکز نماید تا تصاویر نیز به راحتی بتوانند خود را نشان دهند.

طراحی زیبا و ظریف

در خانواده های ایرانی زیبای و ظرافت نیز بسیار مهم بوده و در بعضی موارد حرف اول را می زند. علاوه بر قابلیت های زیبا و کاربردی زیبایی نیز همیشه حرفی برای گفتن خواهد داشت. ظرافت در ساختار بیرونی و همچنین طراحی زیبای آن به راحتی می تواند توجه را به خود جلب نماید. به راحتی می توانید یک صفحه نمایشگر بزرگ با طراحی زیبا را مشاهده نمایید. سبک مینیمالیستی به راحتی می تواند زیبایی را تکمیل کند و زیبای فضا را برای شما به ارمغان بیاورد.

قابلیت اتصال بی سیم

به راحتی می توانید با استفاده از بلوتوث گوشی همراه خود به تلویزیون متصل نمایید. به راحتی از تمام قابلیت های گوشی خود در روی صفحه ای بزرگ استفاده نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهار =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »