نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با تلویزیون پاناسونیک TC-55GZ1000

در دنیای امروز وجود تلویزیون در محل زندگی و یا محل کار بسیار مهم و مفید می باشد. تلویزیون ها علاوه بر اینکه اوقات فراغت را برای شما ایجاد می کند می تواند جنبه ی اموزشی نیز داشته باشد. از این رو کیفیت تصویر و کیفیت صدا و حتی اندازه ی آن می تواند بسیار مهم باشد. روزانه تلویزیون های با اندازه های متفاوت و ویژگی های گوناگون وارد بازار می شوند. یکی از شرکت های مهم و موفق که در ارائه ی تلویزیون بسیار نقش مهمی را داشته است، شرکت پاناسونیک می باشد که توانسته تلویزیون ها خود را در اندازه و کیفیت های گوناگون ارائه دهد. در این مطلب در رابطه با تلویزیون سونی سری تلویزیون پاناسونیک TC-65FX800 اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم.

پردازنده هوشمند HCX PRO

قدرتمندترین پردازنده این شرکت در این تلویزیون قرار گرفته است تا تصاویر مشکی را با ظرافت هرچه بیشتر نشان دهد. پردازنده HCX مغزی است که در پشت کیفیت تصویر پاناسونیک قرار دارد و دقت و جزئیات بی نظیری را ارائه می دهد. این سیستم با دانش فنی رنگ، سطح سیاه و روشنایی که از چندین دهه تولید تلویزیون های ممتاز و تجهیزات پخش حرفه ای آموخته شده است، توسط یک رنگ شناس هالیوودی تنظیم شده است تا کیفیت تصویر مطابق با دیدگاه سازندگان فیلم را ارائه دهد.

تلویزیون OLED

عمیق، غنی سیاه و بیان واقعی رنگ از ویژگی های این صفحه نمایشگر پر قدرت می باشد. تلویزیون OLED یک سیستم خودنور است که به صورت جداگانه 8 میلیون پیکسل را تنظیم می کند. این شدت روشنایی را بر اساس میزان جریان الکتریکی جریان یافته کنترل می کند. هنگامی که به هیچ وجه جریان وجود ندارد، نوری ساطع نمی شود و بیان خیره کننده سیاه پوستان عمیق و غنی و همچنین نسبت کنتراست نهایی را امکان پذیر می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون پاناسونیک TC-65GX800

HDR10 + و پشتیبانی دالبی ویژن

تلویزیون های جدید ما از پخش HDR10 + و Dolby VisionTM، هر دو قالب نسل بعدی “Dynamic Metadata” HDR پشتیبانی می کنند. البته آنها از فرمت های مرسوم HDR10 و Hybrid Log-Gamma نیز پشتیبانی می کنند، بنابراین می توانید از انواع محتوای HDR لذت ببرید.

پشتیبانی Dolby Atmos®

همانطور که می دانید وجود صدای پر قدرت نیز مانند تصویر بسیار مهم است تا تجربه ی تماشای فیلم شما به طور کامل اجرا شود و از صدای با کیفیت نیز نهایت استفاده و لذت را ببرید. با پشتیبانی جدید از پیشرفته ترین فرمت صوتی Dolby Atmos، صدا از همه جهات از جمله سربار وارد می شود. صدای قدرتمند و پویا در فضای سه بعدی سفر می کند تا شما را به یک تجربه سینمایی غوطه وری برساند.

عملکرد آسان تلویزیون بدون کنترل از راه دور

تلویزیون های پاناسونیک از طریق آمازون الکسا یا دستگاه مجهز به «دستیار Google» به شما امکان هندزفری را می دهند. عملیات مختلفی از جمله خاموش یا روشن کردن برق و تغییر کانال یا میزان صدا را می توانید بدون نیاز به استفاده از کنترل از راه دور، با صدای خود انجام دهید. هنگامی که مشغول پخت و پز یا آماده شدن برای ترک خانه هستید، کار با تلویزیون با دستورات صوتی بسیار اسان تر و راحت تر خواهد بود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »