نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با تلویزیون پاناسونیک TC-65GX800

تلویزیون ها یکی از وسایل مهم هستند که در اغلب مکان ها دیده می شود. اندازه ی پنل، کیفیت صدا، کیفیت تصویر و زیبایی و ظرافت چند نمونه از ویژگی ها یک تلویزیون مناسب می باشد. شرکت ها و کمپانی های زیادی در زمینه ی ساخت تلویزیون در حال رقابت و فعالیت هستند. یکی از شرکت های موفق که در این زمینه در حال فعالیت است. شرکت پاناسونیک می باشد. این شرکت تلویزیون های خود را در مدل ها و سری های گوناگون ارائه داده است. در این مطلب در رابطه با مدل TC-65GX80 تلویزیون پاناسونیک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

پردازنده HCX PRO Intelligant

پردازنده HCX  مغز پشت کیفیت تصویر پاناسونیک است، دقت و جزئیات بی نظیر را تحت تأثیر قرار می دهد. این سیستم با استفاده از دانش و دانش رنگ، سطح سیاه و روشنایی که از چندین دهه تولید تلویزیون های ممتاز و تجهیزات پخش حرفه ای آموخته شده است، توسط رنگ آمیزی هالیوود تنظیم شده است تا کیفیت تصویر واقعی را به چشم انداز فیلمسازان ارائه دهد. تولید دقیق رنگ ها و نشان دادن آن ها توسط این قابلیت انجام پذیر است.

Dolby Atmos

با پشتیبانی جدید از پیشرفته ترین فرمت صوتی Dolby Atmos، صدا در همه جهات از جمله سربار پخش می شود. صدای قدرتمند و پویا در فضای سه بعدی حرکت می کند تا شما را به یک تجربه سینمایی غوطه وری برساند. این بلندگو به راحتی می تواند صداها را با عمق شگفت انگیزی اجرا نمایند.

این مطلب را از دست ندهید   تشخیص دهیم تلویزیون LED

نمایشگر سینمای HDR طرفدار

صفحه نمایش سینمای HDR برای اطمینان از اینکه شما دقیقاً همان چیزی را که سازندگان فیلم در نظر گرفته اند، طراحی شده است. این ترکیب رنگ های گسترده سینمایی، کم نور شدن محلی برای سیاه پوستان مرکب در کنار درجه بندی های ظریف، و سطح برجسته روشنایی است. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توان عمق رنگ مشکی را به راحتی مشاهده نمود. رنگ مشکی در این تلویزیون مشکی تر از همیشه نشان داده می شود.

HDR 10+ و Dolby vizion

تلویزیون های جدید ما از پخش HDR 10+ و Dolby vizion، هر دو فرمت HDR ابرداده پویای نسل بعدی پشتیبانی می کنند. البته، آنها همچنین از فرمت های مرسوم HDR10 و Hybrid Log- Gamma پشتیبانی می کنند، بنابراین می توانید از انواع محتوای HdR لذت ببرید. وجود این قابلیت این امکان را به شما می دهد که از عمق رنگ ها و زیبای آن ها لذت ببرید و بتوانید رنگ ها را با کیفیت و جزئیات بهتری مشاهده نمایید.

دسترسی اسان و راحت بدون ریموت کنترل

تلویزیون های پاناسونیک از آمازون الکسا یا دستگاه مجهز به دستیار گوگل به شما امکان می دهند بدون دست عمل کنند. انواع عملکردها، مانند تنظیم روشن یا خاموش کردن کانال یا میزان تغییر صدا، بدون نیاز به استفاده از کنترل از راه دور توسط صدای شما جلب می شود. هنگامی که مشغول آشپزی یا آماده شدن برای ترک خانه هستید، کار با تلویزیون با دستورات صوتی آسان است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + دوازده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »