نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نحوه تنظیم مجدد تلویزیون پاناسونیک

بدون هیچ نگرانی از اینکه می خواهید تنظیمات تلویزیون را به طور دائم تغییر دهید ، با تمام تنظیمات تلویزیون خود آزمایش کنید. بسیاری از مردم برای تغییر هر چیزی در تلویزیون های خود اطلاعات کافی ندارند و به همین دلیل تلویزیون های پاناسونیک گزینه هایی را برای تنظیم مجدد دارند که به شما امکان می دهد تا تنظیماتی را که انجام می دهید به حالت پیش فرض کارخانه تعمیر کنید. هر شخص ترجیحات مختلفی دارد ، بنابراین شخصی سازی تنظیمات تلویزیون به شما امکان می دهد تلویزیون خود را به روشی که دوست دارید تنظیم کنید. به راحتی می توانید با پیدا کردن این تنظیمات در تلویزیون خود، تنظیم مجدد تلویزیون خود را انجام دهید. در ادامه در رابطه با نحوه ی انجام این کار اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

مراحل نحوه تنظیم مجدد تلویزیون پاناسونیک

مرحله 1

دکمه “منو” را از طریق کنترل تلویزیون خود فشار دهید. در زیر گزینه “تصویر” ، لیست دیگری از گزینه ها ظاهر می شود. “تنظیم مجدد” را برای تنظیم مجدد کلیه تنظیمات تصویر در تنظیمات پیش فرض کارخانه به جز تنظیم “تصویر پیشرفته” انتخاب کنید. این مرحله فقط گزینه های “تصویر” را بازنشانی می کند. برای تنظیم مجدد گزینه های “صوتی” یا “راه اندازی” ، مراحل زیر را ادامه دهید.

مرحله 2

دکمه “منو” را از طریق کنترل تلویزیون خود فشار دهید. در زیر گزینه “صوتی” لیست دیگری از گزینه ها ظاهر می شود. “تنظیم مجدد” را برای تنظیم مجدد تنظیمات “Bass” ، “Treble” و “Balance” در تنظیمات پیش فرض کارخانه انتخاب کنید. این مرحله فقط گزینه های صوتی را بازنشانی می کند. برای بازنشانی گزینه های “تنظیم” به مرحله بعدی ادامه دهید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع تاری تلویزیون

مرحله 3

دکمه “منو” را از طریق کنترل تلویزیون خود فشار دهید. در زیر گزینه “تنظیم” لیست دیگری از گزینه ها ظاهر می شود. برای تنظیم مجدد کلیه تنظیمات برگزیده در بخش “تنظیم” مانند تنظیمات کانال “تنظیم مجدد” را انتخاب کنید.

بعد از انجام مراحل فوق به راحتی تلویزیون پاناسونیک شما به تنظیمات کارخانه برگشت داده شده است. بعد از اعمال این تنظیمات حال به راحتی تنظیمات دلخواه خود را ایجاد کرده و از آن استفاده نمایید.

1.5/5 (2 نقد و بررسی)

9 دیدگاه دربارهٔ «تنظیم مجدد تلویزیون پاناسونیک»

  1. سلام خسته نباشید تلوزیون من اندروید پنجاه اینچ پاناسونیکه. کارکردشو خریدم تو تبریز تنظیمش کردم شبکه هارو نشون میداد اوردمش روستا اینجا هرچقدر تنظیم میکنم نشون نمیده انتنم با تلوزیون دیگه میگیره

  2. امید نوروز زاده

    سلام تلویزیون پاناسونیک مدل 49CX536M است وقتی تلویزیون را روشن می کنیم و وای فای خانگی روشن است تلویزیون می نویسد شما به یک شبکه وای فای متصل هستید که به اینترنت دسترسی ندارد چه کار باید انجام دهیم باتشکر.

    1. علیرضا اکبری

      سلام. از قسمت منوی تلویزیون به بخش تنظیمات شبکه وارد و اگر وای فای دارای رمز است در تنظیمات وارد کنید

    2. سلام ساعت و تاریخشو درست کنید. هر سری که تلویزیون پاناسونیک رو از برق می کشی ساعت و تاریخش بهم میخوره باید دوباره ساعت و تاریخشو درست کنید.

  3. سلام وقت بخیر.
    چطوری باید سرعت پخش فیلم در تلویزیون پاناسونیک رو افزایش بدم؟ هر چی میگردم چیزی پیدا نمیکنم. میشه راهنمایی م کنین ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »