نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا تلویزیون پاناسونیک شما به سختی تصویر را نمایش می دهد؟ شما صدا دارید اما صفحه سیاه است؟ احتمالا مشکل از بک لایت تلویزیون پاناسونیک شماست. چندین راه حل وجود دارد. گاهی اوقات یک تنظیم ساده با استفاده از کنترل از راه دور به اندازه کافی. اما در برخی موارد، ممکن است خرابی قطعات داخلی تلویزیون پاناسونیک شما باشد. ما در این مقاله به طور مفصل توضیح می دهیم که چگونه مشکل بک لایت تلویزیون پاناسونیک شما را برطرف کنید.

مشکل بک لایت تلویزیون پاناسونیک

شناسایی مشکل بک لایت تلویزیون پاناسونیک

در ابتدا، باید تشخیص دهید که در واقع یک مشکل بک لایت شما است.

  • اگر صفحه سیاه است اما صدا کار می کند
  • تلویزیون پاناسونیک خود را روشن کنید
  • یک لامپ را به صفحه تلویزیون پاناسونیک نزدیک کنید (مثلاً فلاش گوشی هوشمند خود)
  • اگر تصویر را می بینید، مشکل از بک لایت شماست.

تنظیم مجدد تلویزیون پاناسونیک

اگر صفحه نمایش شما تصویری با روشنایی بسیار کم نشان می دهد، احتمالاً یک اشکال ساده در بک لایت شما است. تنظیم مجدد تلویزیون پاناسونیک ممکن است برای حل مشکل کافی باشد.

  • صفحه نمایش خود را خاموش کنید
  • تمام اتصالات جانبی (روتر، کنسول بازی، رمزگشا و …) را از برق جدا کنید.
  • کابل برق آن را از پریز جدا کنید.
  • 2 دقیقه صبر کنید و تلویزیون پاناسونیک را دوباره وصل کنید
  • تلویزیون پاناسونیک خود را به حالت عادی بازگردانید

بازنشانی تنظیمات تصویر

وقتی صفحه تلویزیون پاناسونیک شما در نور کم است. مشکل تصویر ممکن است کسی وسوسه شود که عملکرد صحیح اجزای داخلی بک لایت را زیر سوال ببرد. با این حال، ممکن است مشکل ساده پارامتر تصویر باشد. اگر تنظیم مجدد تلویزیون پاناسونیک کافی نبود، تنظیمات تصاویر را به صورت زیر بازنشانی کنید:

  • با استفاده از کنترل از راه دور، وارد منوی تلویزیون پاناسونیک خود شوید
  • سپس به پارامتر یا تنظیمات بروید
  • سپس تنظیم پارامتر یا تصویر (در برخی از مدل ها باید به تنظیمات تخصصی بروید)
  • تنظیمات یا تنظیمات تصویر را بازنشانی کنید
این مطلب را از دست ندهید   نحوه اسکن برای کانال تلویزیون پاناسونیک

تلویزیون پاناسونیک شما تصویری نمایش نمی دهد، صفحه نمایش سیاه است. در این مورد مطمئناً نقص یا خرابی سیستم بک لایت تلویزیون شما است. اگرچه حل این مشکل پیچیده تر است، در اینجا راه حل هایی برای تعمیر بک لایت تلویزیون شما وجود دارد.

خرابی منبع تغذیه پنل تلویزیون پاناسونیک

هنگامی که در تلویزیون پاناسونیک خود مشکل بک لایت دارید. خرابی ممکن است ناشی از منبع تغذیه پانل باشد، به طور دقیق تر کانکتورهایی که منبع تغذیه را به پنل متصل می کنند. شما باید آن را تست کنید، سپس، در صورت لزوم، آن را جایگزین کنید. در اینترنت آموزش های زیادی برای راهنمایی شما در تعمیرات پیدا خواهید کرد.

تعویض صفحه تلویزیون پاناسونیک

اگر در تلویزیون پاناسونیک خود مشکل بک لایت دارید و هیچ یک از راه حل های قبلی کار نمی کند. مطمئناً مشکل از یک نوار LED یا کل دال است. در این مورد، ما به شما توصیه می کنیم که با یک متخصص دارای مجوز تماس بگیرید. اگر دستگاه شما همچنان تحت گارانتی است، با خدمات پس از فروش برند یا فروشگاهی که تلویزیون پاناسونیک خود را از آنجا خریداری کرده اید تماس بگیرید.

اگر وسوسه شده اید که بک لایت را خودتان تعمیر کنید. بسته به مدل صفحه نمایش شما و نوع بک لایت ، آموزش های زیادی در اینترنت وجود دارد.

بیشتر بدانید: افزایش طول عمر تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 18 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »