نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه تشخیص دهیم تلویزیون شما ارزش تعمیر دارد

اگر تلویزیون شما بدون دلیل مشخصی کار نمی کند، همیشه یک مشکل سخت افزاری نیست. قبل از اینکه هزینه ای خرج کنید، برای انجام چند جستجو در اینترنت وقت بگذارید و عیب یابی کنید. مشکلات رایج بسیاری وجود دارد که می تواند منجر به یک تلویزیون بدون عکس العمل یا یک تصویر آشفته شود و بسیاری از آنها نیازی به ترمیم سخت افزاری واقعی ندارند. اگر مشکل سخت افزاری دارید، با برخی تحقیقات سریع می توانید تعمیر یا تعویض آن را انجام دهید.

ابتدا عیب یابی انجام دهید

اولین قدم شما باید بررسی وب سایت سازنده تلویزیون خود باشد تا ببینید آیا دارای یک ابزار یا راهنمای عیب یابی است. اگر با این کار مشکلی برطرف نشد، شماره مدل و مدل تلویزیون و همچنین شرح مشکل را جستجو کنید، مانند این: “mybrand xxxx-3210-ac روشن نمی شود.” شما باید سایتهای متعددی را جستجو کنید که در آن افراد با همان مشکل کمک کرده اند.

این فرآیند ممکن است به شما کمک کند راه حل های احتمالی، اعم از DIY یا ترمیم کامل را محدود کنید. همچنین ممکن است درک کنید که هزینه تعمیر چقدر است، چه نوع سوالاتی باید بپرسید یا – در بهترین حالت – آیا این یک مسئله شناخته شده است که منجر به تعمیر شود یا خیر.

درباره هزینه تعمیر تلویزیون تحقیق کنید

اگر تلویزیون شما به وضوح آسیب دیده است یا عیب یابی مشکل را به مشکل سخت افزاری خاصی محدود کرده است، مرحله بعدی این است که بدانید هزینه تعمیر چقدر است. تعدادی از سایت ها می توانند در این رابطه به شما کمک کنند.

این مطلب را از دست ندهید   علائم خرابی کامل تلویزیون

بعد، برای دریافت برآورد با تعمیرگاه های معتبر محلی تماس بگیرید. برخی تخمین های رایگان می زنند، در حالی که دیگران هزینه وقت تکنسین خود را می گیرند. این منطقی است. هر کس که تخمین او به طور قابل توجهی بالاتر یا کمتر از بقیه باشد یا میانگین های تحقیق شده شما قابل رد شدن است.

بیشتر تعمیرات به تعدادی از مشکلات راجعه منجر می شود، از جمله تعویض صفحه، تعویض برد اصلی یا برد منبع تغذیه تلویزیون یا گاهی اوقات یک قطعه مشکل ساز مانند خازن یا مقاومت که خراب است. این هزینه منعکس کننده هزینه تعویض قطعات، زمان تکنسین و گاهی اوقات، هزینه اضافی برای انجام تعمیرات در منزل شما است نه در مغازه.

هزینه های نسبی را وزن کنید

در تلویزیون های صفحه تخت متوسط ​​، تعمیر صفحه شکسته یکی از پرهزینه ترین تعمیرات است. معمولاً در همه صفحه ها به جز بزرگترین نمایشگرها بیشتر از هزینه تلویزیون تعویض است. تعویض صفحه تلویزیون بزرگتر هزینه بیشتری دارد، اما خود تلویزیون ها نیز قیمت بالاتری دارند، بنابراین ممکن است همچنان به نفع شما باشد. نام تجاری نیز مورد توجه قرار می گیرد. در مارک بزرگ، قیمت تعمیر صفحه تلویزیون ممکن است به دلیل معمول بودن بسیار کمتر از بسیاری دیگر باشد. تهیه قطعات ممکن است برای تلویزیونهای کمتر شناخته شده یا خارج از مارک سخت باشد.

پس از برآورد خود، آن را با هزینه خرید تلویزیون جایگزین مقایسه کنید. اگر این دو کاملاً به هم نزدیک باشند، خرید یک تلویزیون جدید – با ضمانت کامل و تمام جدیدترین ویژگی ها – ممکن است گزینه خوبی باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر منبع تغذیه تلویزیون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 12 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »