نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی عدم دسترسی تلویزیون به جعبه کابل

مشکلات سرویس کابل شما را وادار می کند که روی تلفن بپرد و تقاضای سرویس کنید. متأسفانه تنظیم تماس تلفنی خدمات ممکن است روزها طول بکشد و بسته به ضمانت شما ممکن است بسیار گران باشد. اولین کاری که بخش خدمات مشتری هنگام تماس شما انجام خواهد داد این است که شما را از طریق لیست کوتاهی از روش های عیب یابی راهنمایی کند تا بتواند مشکل شما را بفهمد و برای رفع آن به شما کمک کند. دانستن این روش عیب یابی در وقت شما و یک تماس تلفنی بالقوه تشدید کننده صرفه جویی می کند.

مرحله 1

دکمه روشن / خاموش را روی تلویزیون فشار دهید. سیم را فشار دهید اگر هنگام فشار دادن دکمه پاور روشن نشده باشد. اگر سیم به پریز دیواری متصل نیست ، آن را وصل کنید. اگر سیم اول خراب است یا وقتی سیم وصل است و دکمه پاور را فشار نمی دهد تلویزیون را با مجموعه پشتیبان خود جایگزین کنید.

مرحله 2

هنگامی که تلویزیون روشن است دکمه روشن / خاموش را روی جعبه کابل فشار دهید. به صورت جعبه کابل نگاه کنید تا مطمئن شوید هنگام فشار دادن دکمه پاور چراغ روشن شده است. سیم برق موجود در جعبه کابل را بررسی کنید تا مطمئن شوید به پریز دیواری وصل است و فرم خوبی دارد. جعبه کابل را از برق بکشید ، سه دقیقه صبر کنید تا سیستم پاک شود و دوباره آن را به دیوار وصل کنید. دکمه روشن / خاموش را روی جعبه خود فشار دهید و مراقب روشن شدن چراغ نشانگر باشید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون 55cx700 پاناسونیک

مرحله 3

کابل کواکسیال را که بین جعبه کابل و تلویزیون قرار دارد بررسی کنید. مطمئن شوید که هر دو انتهای آن متصل است و آسیبی به سیم وارد نشده است. کابل را برداشته و با کابل 4 فوت جدید جایگزین کنید. سیستم را بررسی کنید تا ببینید آیا کار می کند یا خیر.

مرحله 4

تلویزیون جایگزین خود را به برق متصل کرده و کابل کواکسیال خارج شده از جعبه کابل را وصل کنید. سیستم خود را بررسی کنید. با کابل جدید این تنظیمات را دوباره امتحان کنید.

مرحله 5

کابل کواکسیال را که از دیوار مستقیماً به تلویزیون متصل است وصل کنید. اگر کابل را از دیوار به داخل تلویزیون حل کرد ، با شرکت کابل تماس بگیرید و به او بگویید که به جعبه کابل جدیدی نیاز دارید. این کابل را از تلویزیون جدا کرده و یک کابل کواکسیال 100 فوت جدید جایگزین کنید. کابل جدید را به جعبه بیرون و تلویزیون خود وصل کنید. اگر هیچ یک از راه حل ها مشکل شما را برطرف نکرد با ارائه دهنده خدمات کابل خود تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »