نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا تلویزیون پاناسونیک شما روشن می شود اما تصویری وجود ندارد؟ بسیاری از افراد در مقطعی با این مشکل مواجه می شوند، صرف نظر از برند یا مدل تلویزیون – این یک مشکل بسیار رایج است. ابتدا، بدیهی است که می خواهید دوباره بررسی کنید که تلویزیون پاناسونیک شما به درستی وصل شده و روشن است. تلویزیون پاناسونیک ممکن است “روشن” شود اما صفحه سیاه باقی می ماند. اگر هنوز تصویری در تلویزیون پاناسونیک وجود ندارد، باید عیب‌یابی مشکلات مختلف را شروع کنید تا دقیقاً علت نداشتن تصویر تلویزیون بررسی کنید. برای اینکه به دنبال چه مسائلی باشید و به چه ترتیبی به خواندن ادامه دهید.

علت نداشتن تصویر تلویزیون

علت نداشتن تصویر تلویزیون بعد از روشن کردن

در علت نداشتن تصویر تلویزیون اگر تلویزیون پاناسونیک شما روشن می شود اما تصویری ندارید، ابتدا باید اتصالات ورودی مختلف را بررسی کنید. این احتمال وجود دارد که فقط یک اتصال شل با جعبه کابل شما وجود داشته باشد یا یک سیم HDMI به درستی وارد نشده باشد. اگر مشکل حل نشد، در مرحله بعد چراغ های LED تلویزیون پاناسونیک را عیب یابی کنید.

می‌توانید فهرست زیر را مرور کنید تا دقیقاً متوجه شوید که چه مشکلی در تلویزیون پاناسونیک شما وجود دارد. مدل‌ها و برندهای مختلف معمولاً با مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند، اما در اکثر موارد یکی از این راه‌حل‌ها باید مشکل شما را حل کند.

اطمینان از روشن بون تلویزیون پاناسونیک

ابتدا باید 100% مطمئن باشید که تلویزیون پاناسونیک بدون تصویر روشن است. معمولاً یک صفحه سیاه نشان می دهد که تلویزیون پاناسونیک خاموش است. سعی کنید صدا را زیاد کنید تا ببینید آیا واقعاً خاموش است یا فقط هیچ تصویری نمایش داده نمی شود.

این مطلب را از دست ندهید   توضیح کامل پورت ورودی و خروجی تلویزیون

اگر اینطور باشد، می‌توانید صدایی را که از طریق تلویزیون پاناسونیکتان می‌آید بشنوید. اگر تلویزیون پاناسونیک شما دارای چراغی است که وقتی تلویزیون پاناسونیک روشن می شود، می توانید آن را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که سیم برق نیز در پریز کار قرار دارد.

خاموش و دوباره روشن تلویزیون پاناسونیک

در علت نداشتن تصویر تلویزیون هر زمان که در حال عیب‌یابی دستگاه‌های الکترونیکی هستیم، همیشه می‌شنویم که «آیا سعی کرده‌اید دوباره آن را خاموش و روشن کنید؟» – دلیلی وجود دارد! این معمولاً ساده ترین و ساده ترین راه حل برای مشکلات تلویزیون پاناسونیک است. ابتدا تلویزیون پاناسونیک خود را از برق بکشید و حدود ده تا پانزده دقیقه منتظر بمانید.

این مدت زمان باید به اندازه ای باشد که تلویزیون پاناسونیک به طور کامل ریست شود. سپس، می توانید دوباره آن را وصل کنید و مطمئن شوید که روشن است.

اگر به نظر می رسد که کار نمی کند، باید راه حل های مرتبط تری را امتحان کنید. با این حال، آنها هنوز هم اغلب بسیار ساده هستند.

بررسی اتصالات شل

در مرحله بعد، می خواهید سیم های شل شده را بررسی کنید. تمام دستگاه های کمکی از جمله پخش کننده های DVD، جعبه های کابل، کنسول های بازی و موارد دیگر را بررسی کنید.

اگر هر یک از سیم های اتصال شل باشد یا به برق وصل نباشد، ممکن است صدا را دریافت کنید اما تصویری را از طریق تلویزیون پاناسونیک دریافت نکنید.

همچنین می‌خواهید سیم‌های شکسته را جایگزین کنید. با گذشت زمان، سیم‌هایی مانند کابل‌های HDMI ممکن است فرسوده شوند و منجر به مشکلاتی در تصویر تلویزیون پاناسونیک شما شود.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه اتصال آنتن به تلویزیون پاناسونیک

خوشبختانه، این نوع کابل های اتصال معمولا مقرون به صرفه هستند و به راحتی قابل تعویض هستند. اگر به نظر می رسد کابل در زاویه ای عجیب خم می شود یا به وضوح فرسوده شده باشد، متوجه خواهید شد که یک کابل شکسته است.

تصویر تلویزیون

علت نداشتن تصویر تلویزیون و بررسی چراغ های پشت شکسته

در علت نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک های LCD از نورهای پس زمینه برای ایجاد تصاویر روی صفحه تلویزیون پاناسونیک استفاده می کنند. هنگامی که چراغ های پشتی مشکل دارند، نمایش صحیح تصویر در تلویزیون پاناسونیک شما بسیار دشوارتر می شود.

شما باید یک متخصص حرفه ای داشته باشید که چراغ های پشتی را برای شما تعمیر کند. یک روش بسیار آسان برای بررسی چراغ های عقب شکسته وجود دارد. به سادگی از یک چراغ قوه بسیار نزدیک به صفحه تلویزیون پاناسونیک وقتی روشن است استفاده کنید. تصویر باید در زیر نور نشان داده شود، اگرچه بسیار کم رنگ است.

بسیاری از مردم احساس راحتی نمی کنند که تلویزیون پاناسونیک خود را باز کنند و به تنهایی چراغ های LED را خاموش کنند. احتمالاً می خواهید از یک حرفه ای کمک بخواهید!

علت نداشتن تصویر تلویزیون و بررسی خرابی در برد پاور

در علت نداشتن تصویر تلویزیون اکثر تلویزیون پاناسونیک ها از برد منبع تغذیه استفاده می کنند که در هر زمانی ممکن است بشکند. برای بررسی این مشکل باید تلویزیون پاناسونیک را باز کنید. تلویزیون پاناسونیک ها معمولاً از قطعات داخلی مختلفی برای ایجاد نمایشگر تصویر استفاده می کنند – اگر یکی از آنها خاموش شود، تصویر به راحتی می تواند متوقف شود.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل رایج آنتن تلویزیون پاناسونیک

ممکن است بخواهید یک تلویزیون پاناسونیک جدید بخرید یا صرفاً قطعات جایگزین مورد نیاز را تهیه کنید. با این حال، بسته به اینکه چه چیزی خراب شده و تعمیر آن چقدر سخت است، ممکن است بهتر باشد روی یک تلویزیون پاناسونیک جدید سرمایه گذاری کنید. بهترین کار این است که یک متخصص حرفه ای قطعات سخت افزاری را بررسی کنید، که همیشه ارزان ترین تعمیر نیست.

خاموش کردن ذخیره انرژی و تایمرهای خواب

علاوه بر این، حالت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تایمرهای خواب می‌توانند باعث شوند تلویزیون پاناسونیک شما به طور غیرمنتظره خاموش شود. اگر در وسط تماشای یک نمایش هستید و آن را خاموش می کنید، احتمالاً مشکل همین است. با رفتن به تنظیمات خود و بررسی تایمرهای خواب شروع کنید. باید بتوانید آنها را خاموش کنید.

هنگامی که در تنظیمات هستید، مطمئن شوید که حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را نیز خاموش کنید (که در برخی تلویزیون پاناسونیک ها به عنوان حالت بهره وری انرژی نیز شناخته می شود). با انجام این کار مطمئن خواهید شد که تلویزیون پاناسونیک به اندازه کافی برق مصرف می کند تا در بهترین حالت خود کار کند. اگر این گزینه‌ها هر دو قبلاً در تنظیمات شما خاموش هستند، احتمالاً مشکل دیگری است.

بیشتر بدانید: چگونه تلویزیون پاناسونیک را کالیبره می کنید؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − پنج =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »