نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ما می دانیم که زمانی که دریافت تلویزیون پاناسونیک شما شروع به پخش شدن با صدای وحشتناک می کند، بسیار خسته کننده است، درست زمانی که برنامه ورزشی مورد علاقه خود یا رویداد ورزشی تلویزیون پاناسونیکی خود را تماشا می کنید. اگر این یک مشکل مکرر است، پس باید پیدا کنید که چه چیزی باعث این تداخل ها می شود تا راه حل دائمی پیدا کنید. قبل از تلاش برای یافتن منابع دیگری که ممکن است مسئول دریافت ضعیف تلویزیون پاناسونیک شما باشند، باید مطمئن شوید که یک سیستم دریافت مناسب برای تلویزیون پاناسونیک خود دارید. حال بیایید به دلایلی که ممکن است باعث ایجاد تداخل شود که می تواند باعث دریافت سیگنال خراب تلویزیون شود نگاهی بیندازیم.

 دریافت سیگنال خراب تلویزیون

 دریافت سیگنال خراب تلویزیون و تنظیم ناکافی آنتن

در دریافت سیگنال خراب تلویزیون وجود آنتن نامناسب ممکن است دلیل اصلی مشکلات دریافت شما باشد. اگر سیستم آنتن شما به درستی تنظیم نشده باشد، می تواند باعث دریافت ضعیف شود. کابل‌کشی ضعیف و استفاده نادرست از تقویت‌کننده‌های دکل می‌تواند بر دریافت تلویزیون پاناسونیک شما تأثیر منفی بگذارد و باید آن را اصلاح کنید. همیشه از افراد حرفه ای برای انجام کار استفاده کنید تا از هر گونه اتفاق ناگوار در آینده جلوگیری کنید.

مکان های راه دور

در دریافت سیگنال خراب تلویزیون فاصله شما از برج فرستنده بر کیفیت دریافت تلویزیون پاناسونیک شما تأثیر می گذارد. اساساً دورتر بودن از یک برج فرستنده می تواند دریافت تلویزیون پاناسونیک ضعیف تری ایجاد کند. اگر در نزدیکی فرستنده قرار دارید و متوجه شدید که دریافت شما هنوز ضعیف است، ممکن است نشانه‌ای از وجود عوامل دیگری باشد که ممکن است مانع از دریافت سیگنال آنتن تلویزیون پاناسونیک شما شود.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی پاناسونیک TC-L55ET5

سن و وضعیت آنتن شما

آمارها نشان می دهد که حدود 600000 آنتن سالانه در استرالیا فروخته می شود که به این معنی است که یک خانه دار به طور متوسط ​​هر دوازده سال یک بار آنتن خود را ارتقا یا سرویس می دهد. از سوی دیگر، میانگین سن آنتن در استرالیا پنج سال است. در 12 سال اتفاقات زیادی می تواند بیفتد و تغییر در محیط محلی و ساختارهای جدید به طور قطع می تواند بر عملکرد یک آنتن تأثیر بگذارد. اگر دریافت تلویزیون پاناسونیک بدی را تجربه می کنید و بیش از 5 سال است که آنتن تلویزیون پاناسونیک خود را داشته اید، ممکن است لازم باشد برخی از قسمت های سیستم را ارتقا دهید یا یک آنتن کاملا جدید تهیه کنید.

تنظیم تغییرات در تلویزیون پاناسونیک

در دریافت سیگنال خراب تلویزیون اگر دریافت شما خوب بوده است اما ناگهان به بدترین حالت تغییر کرده است، این می تواند به این معنی باشد که تغییراتی در خود سیگنال ایجاد شده است. اگر مکان فیزیکی آنتن شما توسط خودتان (یا یک کارگر سقف دیگر)، بادهای شدید یا آسیب آب ناشی از باران های شدید اخیر تغییر کند، این تغییرات ممکن است رخ دهد. اگر چندین تلویزیون پاناسونیک را از یک آنتن جدا کنید یا اگر اخیراً سقف خود را انجام داده اید که می تواند موقعیت آنتن را تغییر دهد، تغییرات در تنظیمات نیز ممکن است رخ دهد.

بررسی کنید که آنتن در موقعیت مناسب خود قرار دارد. همچنین می‌توانید به دنبال صفحات دیواری زنگ‌زده یا کابل‌های تلویزیون پاناسونیک معیوب باشید. باید اطمینان حاصل شود که تقویت کننده آنتن و دریافت تلویزیون پاناسونیک (در صورت داشتن) به درستی کار می کند. باز هم، باید با یک متخصص با قدرت میدان سنج مناسب و تجربه کافی تماس بگیرید تا بیشتر این موارد را برای شما ارزیابی کند.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه سیاه تلویزیون پاناسونیک TCL

دریافت سیگنال خراب تلویزیون و مکان مناسب قرار گیری

در دریافت سیگنال خراب تلویزیون قرار گرفتن در نزدیکی یک دکل انتقال به طور خودکار به این معنی نیست که شما دریافت خوبی خواهید داشت. آنچه همچنین مهم است این است که چه چیزی بین آنتن شما و دکل انتقال قرار دارد. اگر در یک منطقه مسطح زندگی می کنید که جمعیت زیادی ندارد، پس باید پذیرایی بسیار خوبی داشته باشید. اما اگر منطقه بین شما و دکل انتقال دارای کوه ها، ساختمان های بلند یا حتی دکل های تلفن همراه باشد، کیفیت دریافت تلویزیون پاناسونیک شما می تواند به شدت تحت تاثیر قرار گیرد. این نواحی معمولاً به عنوان “لکه های سیاه” شناخته می شوند.

هر یک از این دلایل بالا ممکن است دلیلی باشد که شما دریافت تلویزیون پاناسونیک بد را تجربه می کنید. با این حال، شما همچنین باید در نظر بگیرید که تلویزیون پاناسونیک شما چند ساله است. اگر یک مدل تلویزیون پاناسونیک قدیمی دارید، این می تواند نشانگر این باشد که شما باید یک مدل جدیدتر را ارتقا دهید و خریداری کنید.

بیشتر بدانید: راه حل برای رفع مشکل بی صدایی شدن تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هفت =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »