نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مکان مطمئن برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک کجاست؟

بدون شک تلویزیون یک وسیله الکترونیکی بسیار ضروری در خانه یا حتی محل کار میباشد. مهم نیست که چقدر مشغول کار هستید یا روزتان چقدر شلوغ است ، شما فقط نمی توانید روز خود را بدون تماشای تلویزیون تصور کنید و فکر در مورد تعمیر تلویزیون می تواند استرس زا باشد.

تلویزیون محبوب ترین نوع سرگرمی است که با نمایش هر ژانر سریال یا فیلم از هر علاقه شما مراقبت می کند و حتی شما را به دنیای خارج متصل می کند و به شما اخبار مربوط به اتفاقات فعلی را می دهد.

دلایل زیادی برای ضروری بودن تلویزیون در زندگی وجود دارد. اما آن لحظه را تصور کنید که تلویزیون شما با مشکل  روبرو شود و به درستی کار نکند ، چه کاری انجام می دهید؟ احتمالاً شما هیچ راهی بهتر از این ندارید که برای تلویزیون به تعمیرگاه یا نمایندگی تلویزیون ، نزدیک خود بروید. درست؟

صبر کنید! چطور مطمئن میشود که این تعمیرگاه بهترین خدمات را ارائه می دهند ؟ آیا مرکز معتبری برای انجام خدمات میباشد؟

ما نمایندگی و تعمیرگاههای زیادی در سطح کشور و بخصوص تهران و کرج داریم و با تابلوهای رنگی و با دفترهای پر زرق و برق و سیستم های نوبت دهی خوب ، ولی آیا واقعا خواسته ما را برآورده می کنند ؟

یک نمایندگی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

مهارت تعمیرکار :

تمام تعمیرکارها باید دارای سوابق عملی و علمی قابل قبول باشند گذراندن فقط چند دوره ملاک ورود به نمایندگی ها نباشد و از فیلترهای استاندارد شرکت عبور کرده باشند .

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه شکسته HDTV

همچنین از تشخیص اشتباه که موجب سردرگمی مشتری می شود جلوگیری کنند و با توجه به تجربه های تخصصی شان از بروز خرابی های بعدی جلوگیری کنند.

جلوگیری از هزینه های اضافی :

هر ساله توسط صنوف مختلف و نمایندگی های برندها  قیمت تعمیر قسمت های مختلف دستگاه ها مشخص می شود ولی آیا شما از این قیمت ها اطلاع دارید؟

گارانتی خدمات :

تمامی قسمت های تعمیر شده تلویزیون پاناسونیک شامل گارانتی می شود و تعمیرگاه خوب ، تعمیرگاهی است که کار خود را تضمین کند و به مشتری این اعتماد را بدهد که تا مدتی نگران  قسمت تعمیر شده تلویزیون پاناسونیک نباشد.

بدون هزینه مخفی :

در بعضی اوقات هنگام تعمیر یک وسیله شاهد این هستیم که مبلغ فاکتور ما بدون دلیل روشنی اضافه شده است و شامل دو بار هزینه تعمیر ، مالیات ها چند باره و موارد دیگر می شود که باعث نارضایتی ما می شود و یک نمایندگی باید بر اساس تعرفه و فاکتور روشن مبالغ را برای شما توضیح دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »