نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

از زمانی که سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس، هولو و اچ‌بی‌او تسخیر شده‌اند، مصرف تلویزیون بسیار کاهش یافته است. با این حال در این مقاله نحوه اتصال آنتن به تلویزیون پاناسونیک قرار داده شده است.

نحوه اتصال آنتن به تلویزیون

اتصال آنتن به تلویزیون پاناسونیک

اتصال آنتن به تلویزیون پاناسونیک بسیار ساده است. اکثر مدل های تلویزیون پاناسونیک هنوز از اتصالات آنتن با استفاده از کانکتور نوع F و تیونر TSC که سیگنال های دیجیتال OTA را دریافت می کند، پشتیبانی می کنند. همچنین می‌توانید آنتن را با جعبه کابل دیجیتال متصل کنید، اگر دارای کانکتور RF باشد که به عنوان کانکتور F-type عمل می‌کند.

برای برقراری ارتباط بین آنتن و تلویزیون خود، باید:

  1. کانکتور F-type را در پشت تلویزیون پاناسونیک خود پیدا کنید.
  2. یک سر کابل کواکسیال را به کانکتور وصل کنید.
  3. آنتن خود را قرار دهید
  4. اگر آنتن در فضای باز است، آن را در یک منطقه باز قرار دهید.
  5. اگر آنتن داخلی است، آن را نزدیک پنجره قرار دهید
  6. سر دیگر سیم را به آنتن وصل کنید.

 برای تکمیل اتصال، باید ورودی تلویزیون پاناسونیک را تغییر دهید. برای انجام این کار، از دکمه منبع استفاده کنید و ورودی “Air” را از منو انتخاب کنید. هنگامی که اتصال کامل شد، باید کانال های OTA را با تکمیل اسکن کانال در تلویزیون پاناسونیک خود تنظیم کنید.

تنظیم کانال های OTA پس از اتصال آنتن تلویزیون

  • به تنظیمات تلویزیون خود بروید.
  • از منو گزینه Source را باز کنید.
  • گزینه Channel Scan را انتخاب کنید.
  • اگر در این مرحله، اگر آنتن شما به درستی به تلویزیون پاناسونیک وصل نشده باشد، اعلان «بدون سیگنال» را مشاهده کردید. بنابراین باید با استفاده از مراحل ذکر شده در بالا دوباره آن را وصل کنید. اگر اعلان «بدون سیگنال» را نمی‌بینید، به مرحله بعدی بروید.
  • در گزینه منبع هوا را انتخاب کنید. همچنین اگر می‌خواهید هر دو اتصال را حفظ کنید، می‌توانید Air و Cable را انتخاب کنید.
  • اسکن شروع می شود و در عرض چند ثانیه کامل می شود.
  • بین کانال های موجود جابه جا شوید و آنها را به تلویزیون خود اضافه کنید.
این مطلب را از دست ندهید   معرفی کامل حالت هتل تلویزیون پاناسونیک

ایستگاه‌ها یا کانال‌های تلویزیونی رایگان متعددی برای تماشای شما وجود دارد، اما تعداد کانال‌ها به منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید بستگی دارد. می‌توانید شبکه‌های بزرگی مانند ABC، NBC، Fox و غیره را دریافت کنید. طیف وسیعی از کانال‌های محلی برای تماشای آنتن در دسترس شما هستند.

علت عدم تشخیص انتن تلویزیون پاناسونیک

برای اتصال آنتن به تلویزیون اگر فرآیند اتصال آنتن را به پایان رسانده اید و هنوز نمی توانید تلویزیون پاناسونیک خود را وادار کنید که اتصال را تشخیص دهد. قبل از تلاش مجدد برای برقراری ارتباط، باید این عوامل را در نظر بگیرید:

تعیین سطح و نحوه اتصال آنتن به تلویزیون

محل قرارگیری کلید دریافت سیگنال های آنتن شما است. در صورت وجود موانعی که برد آن را پوشش می دهد، آنتن تلویزیون شما کار نمی کند. اگر آنتن داخلی است، همیشه باید آنتن خود را نزدیک پنجره نگه دارید. اگر در فضای باز است، باید آن را در محیط باز، ترجیحاً در ارتفاع، نگه دارید.

دخالت سیگنال ها

برای نحوه اتصال آنتن به تلویزیون اگر آنتن را نزدیک دستگاه فلزی یا الکترونیکی نگه داشته اید، ممکن است با مشکلات تداخل مواجه شوید. برای جلوگیری از آن، آنتن تلویزیون خود را دور از چنین وسایلی و ترجیحاً در محیطی باز قرار دهید.

ارتباط

اتصال کابل کواکسیال در شیارهای سمت راست برای ایجاد اتصال مهم است. اگر تلویزیون آنتن را تشخیص نمی دهد، سعی کنید کابل را در پورت اتصال نوع F صحیح قرار دهید.

آسیب فیزیکی

برای نحوه اتصال آنتن به تلویزیون اگر آسیب فیزیکی وجود داشته باشد، کاملاً واضح است که نمی‌توانید اتصال مناسب یا حتی هیچ ارتباطی برقرار کنید. در این صورت، شما چاره ای ندارید جز اینکه تلویزیون یا آنتن خود را قبل از اینکه دوباره امتحان کنید، تعمیر یا تعویض کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی آنتی ویروس مناسب تلویزیون پاناسونیک

بیشتر بدانید: تی وی باندینگ پاناسونیک چیست؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »