نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سازندگان تلویزیون معمولاً در داخل سیستم عاملی که محصولاتشان را به کار می‌اندازد، یک منوی سرویس قرار می‌دهند که از دید کاربر پنهان می‌ماند، هم در گزینه‌های پیکربندی که روی صفحه ظاهر می‌شوند و هم در کنترل از راه دور، زیرا برای استفاده در فنی آنها طراحی شده است. با این حال، فعال کردن گزینه های پیشرفته توصیه نمی شود، زیرا استفاده نادرست می تواند ضمانت تلویزیون را باطل کند. بدون مقدمه، راه ورود به منوی سرویس مخفی تلویزیون پاناسونیک را به شما نشان می دهیم.

منوی سرویس مخفی تلویزیون پاناسونیک

نحوه دسترسی به منوی سرویس مخفی تلویزیون پاناسونیک

برای منوی سرویس مخفی تلویزیون پاناسونیک در مورد تلویزیون های هوشمند پاناسونیک، دسترسی به آنها از طریق ترکیب کلیدهای روی ریموت کنترل انجام می شود. از این منو می‌توانید دستگاه را به مقادیر پیش‌فرض بازنشانی کنید، عملکرد بلوتوث را (در صورت موجود بودن) فعال کنید یا صدا را محدود کنید و بسیاری موارد دیگر.

در حالی که تلویزیون خاموش است، دنباله دکمه های زیر را با استفاده از کنترل از راه دور فشار دهید: بی صدا + 1 + 8 + 2 + روشن/خاموش.

منوی سرویس با حروف کوچک (بسته به مدل) ظاهر می شود و می توان با کلیدهای روی ریموت بین گزینه های آن پیمایش کرد.

دنباله کلید جایگزین: INFO + SETTINGS + MUTE + POWER.

بازنشانی کارخانه از منوی سرویس

برای منوی سرویس مخفی تلویزیون پاناسونیک در منوی سرویس، روی Option کلیک کنید. بازنشانی کارخانه را انتخاب کنید. تلویزیون خاموش خواهد شد. یک لحظه صبر کنید و دوباره آن را روشن کنید. به یاد داشته باشید که هنگام بازنشانی تلویزیون تنظیمات شما به صورت پیش فرض قرار می گیرد  و بعد از روشن شدن تلویزیون دوباره باید این تنظیمات را اعمال نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون پاناسونیک

میزان صدای تلویزیون پاناسونیک

در منوی سرویس، به Control > Hotel Option بروید. گزینه Hospitality Mode را فعال کنید. روی Max Volume کلیک کنید و حد مورد نظر خود را تعیین کنید. تعیین این حد بسته به سلیقه ی شماست و می توانید ان را تغییر دهید. به راحتی می توانید تنظیمات مورد دلخواه خود را در دستگاه اعمال نمایید.

بیشتر بدانید: برد تیکان تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »