نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر می توانید تصویر را ببینید اما صدا را نمی شنوید قبل از اینکه به دنبال خدمات حرفه ای باشید، مطمئن شوید که مشکل را با چندین مرحله عیب یابی کرده اید. اغلب تغییری در تنظیمات تلویزیون پاناسونیک شما ایجاد می شود، هر کابلی قطع می شود یا شل می شود که باعث از بین رفتن ناگهانی صدا می شود اما همچنان تصویر روی تلویزیون پاناسونیک دیده می شود.

به نقص سخت افزار اکثر اوقات هیچ مشکل صدا در عرض چند دقیقه حل نمی‌شود، مهم نیست که تلویزیون پاناسونیک یا هر تلویزیون پاناسونیک مارک دیگری داشته باشید. حتی زمانی که تلویزیون پاناسونیک شما بی صدا نیست، فقط تصویر را می بینید اما صدا را نمی بینید. دلیل ممکن است به این دلیل باشد که مشکلی مربوط به بی صدا نیست، اما برخی تنظیمات یا عملکرد سخت افزاری دیگر از دست رفته است. مشکل صدا اما تصویر تقریباً در همه تلویزیون پاناسونیک ها وجود ندارد و اغلب اوقات نیز رفع می شود.

دلایل بدون صدا شدن تلویزیون

دلایل مختلفی وجود دارد که صدایی نمی شنوید اما تصویر را در پاناسونیک خود می بینید. با دانستن اینکه دقیقاً دلیل این مشکل چیست، می توانید به راحتی راه حلی پیدا کنید. سخت ترین بخش یک راه حل، علت اصلی مشکل است و زمانی که آن را پیدا کردید، هیچ چیز پیچیده ای برای مقابله با آن وجود ندارد. اگر این مشکل توسط خودتان قابل درمان است، می توانید این کار را انجام دهید در غیر این صورت از پشتیبانی حرفه ای برخوردار شوید.

این مطلب را از دست ندهید   چراغ قرمز تلویزیون پاناسونیک

در اینجا چند دلیل وجود دارد که (صدا نیست جز تصویر)

  • تلویزیون پاناسونیک خاموش است
  • صدا کاهش یافته است
  • ممکن است راه اندازی مجدد در انتظار باشد
  • تلویزیون پاناسونیک شما روی پروتکل صوتی ثانویه تنظیم شده است
  • ورودی صدای تلویزیون پاناسونیک مانند AUX تغییر کرده است
  • ممکن است کانالی که در حال پخش است صدا نداشته باشد
  • ممکن است یک هدفون به تلویزیون پاناسونیک شما متصل باشد
  • کابل اتصال ممکن است شل شده یا قطع شده باشد
  • بلندگوهای داخلی تلویزیون پاناسونیک آسیب دیده است
  • ممکن است عناصر روی مین برد آسیب دیده باشند
  • منبع سیگنال ممکن است آسیب دیده باشد
  • نرم افزار تلویزیون پاناسونیک قدیمی است
  • تنظیمات تلویزیون پاناسونیک شما خراب شده است

اینها چند دلیل مشکل بود. اکنون به سراغ راه حل همه این مشکلات می رویم. هنگامی که مقصر را پیدا کردید، رسیدگی به امور بسیار آسان تر خواهد شد.

در اینجا چند بررسی وجود دارد که می تواند به شما در حل مشکل و بازیابی صدای تلویزیون پاناسونیک کمک کند.

Double Check Mute

بی‌صدا می‌تواند صدای تلویزیون پاناسونیک شما را به طور کامل غیرفعال کند. بنابراین، بررسی مجدد این تنظیمات بسیار مهم است. گاهی اوقات، هر کسی غیر از شما می‌تواند صدا را قطع کند و ممکن است شما از آن اطلاعی نداشته باشید. حتی اگر قبلاً آن را بررسی کرده اید، توصیه می کنیم اکنون آن را بررسی کنید تا ادامه دهید.

افزایش صدا

اگر ولوم صدا به صفر یا خیلی کم برسد، صدایی از تلویزیون پاناسونیک دریافت نمی کنید. صدای بلندگوهای تلویزیون پاناسونیک خود را بررسی کنید و اگر از بلندگوهای تلویزیون پاناسونیک خارجی استفاده می کنید، مطمئن شوید که صدای آنها زیاد است.

این مطلب را از دست ندهید   جایگزینی backlight در تلویزیون LCD

تلویزیون پاناسونیک را راه اندازی مجدد کنید

تمام چرخ دنده ها باید در یک زمان راه اندازی مجدد شوند تا به درستی کار کنند. برای هر تجهیزات الکتریکی، راه اندازی مجدد همیشه به عنوان یک تنظیم مجدد کوچک عمل می کند و بسیاری از مشکلات را حل می کند. همچنین باید سعی کنید تلویزیون پاناسونیک و سایر دستگاه های متصل به آن را خاموش کنید. اگر مشکل موقتی وجود داشته باشد، فقط با راه اندازی مجدد قابل حل است.

تنظیمات ورودی صدای تلویزیون پاناسونیک

گاهی اوقات ورودی صدا به طور تصادفی توسط شما یا هر شخص دیگری که کنترل تلویزیون پاناسونیک شما را در اختیار دارد تغییر می کند و شما از آن بی اطلاع هستید. به عنوان مثال، اگر کسی که کنترل تلویزیون پاناسونیک از راه دور دارد، دکمه “AUX” را فشار دهد، ورودی صدا روی AUX تنظیم می شود اما چنین دستگاهی متصل نخواهد بود. در این حالت صدا از طریق دستگاهی که واقعاً به تلویزیون پاناسونیک متصل نیست پخش می شود. بنابراین دوباره بررسی کنید که از گزینه ورودی مناسب استفاده می کنید.

نرم افزار تلویزیون پاناسونیک را برای به روز رسانی بررسی کنید

نرم افزار یا درایور قدیمی می تواند بر صدای تلویزیون پاناسونیک در چند یا همه کانال ها تأثیر بگذارد. باید بررسی کنید که تلویزیون پاناسونیک شما در حال حاضر از کدام نسخه نرم افزار استفاده می کند. دفترچه راهنمای تلویزیون پاناسونیک در این مورد می تواند به شما کمک زیادی کند.

بررسی کنید که آیا به روز رسانی هایی برای نرم افزار موجود است یا خیر. اگر یک به روز رسانی در دسترس است، باید آن را در اسرع وقت به روز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیمات اکولایزر تلویزیون

نرم افزار تلویزیون پاناسونیک در صورت اتصال به اینترنت می تواند به طور خودکار به روز شود. همچنین می توانید آن را به صورت دستی از طریق درایو USB به روز کنید.

بررسی توسط بلندگوهای خارجی

برای بررسی اینکه آیا تلویزیون پاناسونیک در حال ارائه صدا است، باید یک دستگاه صوتی خارجی مانند گیرنده، صدای فراگیر یا هر دستگاه دیگری را برای پخش صدا وصل کنید. تست کنید آیا می توانید صدا را از بلندگوهای خارجی بشنوید.

کانال تلویزیون پاناسونیک را تغییر دهید

گاهی اوقات یک مشکل انتقال رخ می دهد و شما نمی توانید صدا را از یک کانال خاص دریافت کنید. مشکل سر شما نیست شما باید کانال های مختلف را تغییر دهید و ببینید آیا صدا به شما می رسد یا خیر. اگر صدا را در هیچ کانالی نمی شنوید، ممکن است مشکل شما باشد.

مقالات مرتبط:

چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 18 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »