نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون‌های OLED 4K سری JZ1000 رنگ‌های واقعاً دقیق، مشکی‌های عمیق و جزئیات باورنکردنی را ارائه می‌کنند – به لطف پنل OLED اصلی و پردازنده جدید HCX Pro AI ما. آخرین فناوری HDR به این معنی است که فیلم ها و سریال های تلویزیونی واقعاً مجذوب خود می شوند. اما این ها تمام ویژگی های تلویزیون نیستند. در این مقاله به بررسی کامل تلویزیون پاناسونیک OLED TV TH-55JZ1000M خواهیم پرداخت.

OLED TV TH-55JZ1000M

OLED TV TH-55JZ1000M و کیفیت تصاویر در حال پخش

تصاویر در نمایشگر پاناسونیک OLED TV TH-55JZ1000M چیزی فراتر از تماشای یک فیلم است. تلویزیون OLED 4K ما که توسط فیلمسازان حرفه ای ایجاد شده است، تصویری خیره کننده را برای شما به ارمغان می آورد که به معنای واقعی کلمه نفس شما را بند می آورد. با صدای فراگیر سه بعدی برای برانگیختن حواس، گویی دقیقاً در صحنه هستید. همه فناوری‌ برای حرکت و الهام بخشیدن ساخته شده‌اند و هر روز را به سینمایی تبدیل می‌کنند.

اجرای تصویر سینمایی دیدنی

پنل اصلی HDR OLED – تلویزیون‌های 4K ما با پنل‌های OLED Master HDR می‌توانند رنگ‌های سیاه ابریشمی عمیق‌تری تولید کنند تا حس سینمایی بیشتری نسبت به قبل داشته باشند. همه اینها به لطف دهه‌ها صرف ساخت تلویزیون‌های با کیفیت بالا، ورودی یک رنگ‌ساز برجسته هالیوود و پردازنده جدید هوش مصنوعی HCX Pro ما است. به راحتی می توانید پالت رنگی متنوعی را مشاهده نمایید و از آن لذت ببرید.

سیستم صوتی با تصویر عالی همراه است تا شما را از مبل به قلب فیلم ببرد. بلندگوهای یکپارچه و پردازش صوتی با فناوری Dolby Atmos برای ارائه صدای فراگیر کار می کنند – سرگرمی را به سطوح جدیدی ارتقا می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   5 مشکل رایج تلویزیون LED پاناسونیک

راه هوشمند برای یک تجربه تصویری عالی

در OLED TV TH-55JZ1000M هوش مصنوعی خودکار – با استفاده از هوش مصنوعی، تلویزیون‌های ممتاز ما سیگنال دریافتی را تجزیه و تحلیل کرده و فوراً ویژگی‌های تصویر را تنظیم می‌کنند. هوش مصنوعی خودکار تنظیمات مربوط به ورزش، صحنه های فیلم و موارد دیگر را می داند – بنابراین آنها را برای شما ایجاد می کند. فقط بنشینید و از اجرا لذت ببرید.

روشنایی و رنگ بهینه – در همه شرایط

فرمت چند HDR – با پشتیبانی از همه فرمت‌های HDR (محدوده دینامیکی بالا) تلویزیون‌های ممتاز ما بدون توجه به منبع تصویر، بهترین عملکرد ممکن را تضمین می‌کنند. روشنایی و رنگ صحنه به صحنه بهینه می شوند. منبع آن Dolby Vision، HLG، HDR10 یا فرمت جدید HDR10+ Adaptive باشد.

Dolby Vision® IQ به طور هوشمند تلویزیون شما را برای یک تصویر عالی در هر لحظه در اتاق شما بهینه می کند. چه اتاق نشیمن شما کاملاً تاریک باشد یا روشن، Dolby Vision IQ به صورت پویا با نور در حال تغییر در اتاق تنظیم می شود و بهترین تجربه مشاهده ممکن را ارائه می دهد.

حالت فیلمساز با سنجش هوشمند – برندهای الکترونیک و کارگردانان برجسته فیلم حالت فیلمساز را ایجاد کردند. یک دکمه، پالت رنگ، کنتراست، نسبت تصویر و نرخ فریم فیلم را همانطور که کارگردان در نظر گرفته است، تنظیم می کند. حتی اگر سطح نور تغییر کند، تصویر به طور خودکار تنظیم می شود.

OLED TV TH-55JZ1000M سفارشی شده برای تکمیل سبک زندگی

در OLED TV TH-55JZ1000M آیا می دانستید که می توانید به راحتی برنامه های نتفلیکس را از تلفن هوشمند خود به تلویزیون پاناسونیک خود ارسال کنید؟ فقط هر دو دستگاه را به WiFi متصل کنید، روی نماد Cast ضربه بزنید و آماده کار شوید. چرا آن را با آخرین سریال امتحان نمی کنید؟

این مطلب را از دست ندهید   روش قرارگیری دادن تلویزیون در منزل

my Home Screen 6.0 – با فشار دادن یک دکمه به تنظیمات محبوب دسترسی پیدا کنید. موارد دلخواه مانند برنامه‌های پخش ویدیو را به صفحه اصلی خود پین کنید تا فقط آنچه را که استفاده می‌کنید ببینید.

تلویزیون‌های ممتاز جدید ما می‌توانند خلق و خوی شما را حتی زمانی که فعالانه تماشا نمی‌کنید بالا ببرند. با مناظر من می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر و ویدیوهای آرامش‌بخش را انتخاب کنید، یا خودتان را تنظیم کنید تا حال و هوای شما یا زمان روز را منعکس کند.

نمایشگر بزرگ 4K OLED اکشن بازی

Game Mode Extreme – Game Mode Extreme به این معنی است که تلویزیون OLED 4K جدید ما برای عمل آماده است. در حالی که از HDMI 2.1 با نرخ فریم بالا (HFR)، نرخ نوسازی متغیر (VRR) و AMD FreeSync Premium برای سطوح جدیدی از واقع گرایی، مورد نیاز جدیدترین دستگاه های بازی پشتیبانی می کند.

AMD Freesync Premium – تلویزیون‌های OLED 2021 ما دارای گواهینامه AMD Freesync Premium هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که بهترین تجربه بازی را از جدیدترین و هیجان انگیزترین دستگاه های بازی دریافت کنند. از یک تصویر صاف 4K بر روی صفحه نمایش رنگارنگ بزرگ لذت ببرید و به دنیای بازی فرار کنید.

بیشتر بدانید: چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »