نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه اتصال دستگاه های چندگانه به تلویزیون خود

برای استفاده از صفحه ی بزرگ وجود HDMI لازم است. برای انجام موارد فوق ، بهترین گزینه شما استفاده از تقسیم کننده HDMI یا تعویض کننده HDMI است. بنابراین بیایید شروع کنیم اول اینکه ، هر چقدر مدل تلویزیون شما جدید باشد ، فقط با تعداد محدودی پورت و به احتمال زیاد بیش از دو پورت HDMI ارائه نمی شود. در مرحله دوم ، می توانید از پورت های دیگر استفاده کنید ، اما درک کنید که پورت های آنالوگ اکنون با ظهور پورت های دیجیتالی منسوخ شده اند و پورت HDMI با بهترین سرعت امروزه بهترین راه برای انتقال سیگنال بین دو دستگاه است.

فواید استفاده از HDMI

با استفاده از HDMI (رابط چندرسانه ای با کیفیت بالا) با داشتن تنها یک کابل با بهترین کیفیت تصویر و صدای با کیفیت می توانید بهترین تجربه سینمای خانگی را ایجاد کنید. با این حال ، اگر شما نیاز به مشاهده محتوای ویدیوی HDTV در تلویزیون ها ، پروژکتورها ، تعدیل کننده های RF یا سایر دستگاه هایی که ورودی HDMI ندارند تسهیل می کنید ، می توانید از مبدل HDMI استفاده کنید که سیگنال های HDMI را به فیلم و صدا VGA تبدیل می کند. به عنوان مثال ، کابل مبدل ویدیویی و صوتی Calrad’s 40-284A HDMI to VGA کاملاً برای اتصال کارت های ویدیو (دسک تاپ یا لپ تاپ) یا دستگاه های الکترونیکی مصرفی مانند کنسول های بازی یا گیرنده های سینمای خانگی که یک درگاه HDMI Out به یک صفحه VGA ارائه می دهند ، بسیار کاربردی است.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر تیونر تلویزیون

زمان استفاده از تقسیم کننده HDMI

برای اتصال و کارکردن چندین دستگاه از طریق یک پورت HDMI می توانید از تقسیم کننده HDMI استفاده کنید. تقسیم کننده HDMI به سادگی یک کابل دارد که در یک طرف آن پلاگین HDMI است و در طرف دیگر (بسته به نوع تقسیم کننده HDMI) می توانید دو ، سه و حتی چهار پورت HDMI داشته باشید. بنابراین به عنوان مثال می توانید یک دستگاه پخش DVD را به یک شاخه HDMI از یک طرف وصل کنید و از طرف دیگر سه نمایشگر تلویزیون را به هم متصل کنید. در واقع اتصال “تقسیم” می شود که به شما امکان می دهد بیش از یک تلویزیون را به یک منبع HD متصل کنید.

اکنون این مشکل وجود دارد؛ اگر دستگاه های شما به طور هم زمان زیاد کار می کنند یا از نظر فنی اگر از چندین دستگاه سیگنال به یک تلویزیون بفرستید ، ممکن است با مشکلاتی مانند همپوشانی و انتقال سیگنال بی کیفیت حتی با فقط یک دستگاه روبرو شوید. روشن است در این حالت شما به یک سوئیچر HDMI نیاز خواهید داشت.

چه زمانی از HDMI Switcher استفاده کنید

برای انتقال و عملکرد با کیفیت بالا هنگام اتصال چندین دستگاه به تلویزیون ، سوئیچ یا سوئیچ HDMI بهترین راه حل شما است. برای جابجایی بین دستگاه ها ، می توانید به صورت دستی دستگاه را روی خود سوئیچ HDMI انتخاب کنید یا برای انتخاب دستگاه از یک کنترل از راه دور که در بیشتر سوئیچ های HDMI وجود دارد استفاده کنید. سوئیچ های جدیدتر HDMI همچنین گزینه سوئیچینگ خودکار را ارائه می دهند که در آن سوئیچ به طور خودکار دستگاهی را انتخاب می کند که اخیراً روشن شده است. همچنین اگر تنظیمات فعلی شما به این گزینه نیاز دارد ، با یک سوئیچ HDMI این مزیت را خواهید داشت که از کابل های HDMI طولانی تر استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

ویژگی ها و مزایای سوئیچ HDMI Calrad 3 x 1:

  • وضوح تصویر HDTV: 480p ، 720p ، 1080i ، 1080p (حداکثر 10.2Gbps ، HDMI HIGH SPEED)
  • 12 بیت رنگ عمیق
  • اتصالات ورودی / خروجی HDMI: جکهای زنانه روکش طلای 19 پین 24k
  • گیرنده کابل IR طول کابل: 3 فوت.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 17 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »