نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه سایه را در تلویزیون اصلاح کنیم؟

بعد از مدتی، ممکن است سایه هایی را در نمایشگر تلویزیون خود مشاهده کنید. این معمولاً به این دلیل اتفاق می افتد که لوله های تصویر آبی، قرمز و سبز تلویزیون از هم جدا شده اند. وقتی این اتفاق می افتد، سایه های تصاویر ظاهر می شوند زیرا همگرایی حرکت کرده است. با تنظیم مجدد لوله های رنگی برای نمایش صحیح تصاویر روی صفحه، این مشکل را برطرف کنید.

مراحل اصلاح سایه تلویزیون

مرحله 1

خطوط کابل را به تلویزیون و ترمینال دیواری کابل که به خط کابل خارج متصل می شود محکم کنید.

گام 2

اگر سایه همچنان وجود دارد تلویزیون را روشن کرده و بگذارید حداقل 30 دقیقه گرم شود.

مرحله 3

دکمه “TouchFocus” را در پانل جلوی تلویزیون فشار دهید. منتظر بمانید تا پیام “Touch Focus Finished” ظاهر شود، سپس اگر تلویزیون به طور خودکار به یک کانال منظم مشاهده نمی شود دکمه “Exit” را فشار دهید.

مرحله 4

اگر تلویزیون شما دکمه TouchFocus را ندارد یا سایه همچنان وجود دارد، دکمه “منو” را در صفحه جلوی تلویزیون یا کنترل از راه دور فشار دهید. “همگرایی” را انتخاب کنید و دکمه “Enter” را فشار دهید.

مرحله 5

“آبی” یا “قرمز” را انتخاب کنید. از دکمه های جهت دار روی کنترل از راه دور برای همپوشانی موهای متقاطع استفاده کنید تا خط قرمز یا آبی به یک مو متقابل سفید تبدیل شود. اگر “آبی” را زودتر انتخاب کرده اید، اگر نیاز به همگرایی آن رنگ دارید، برگردید و “قرمز” را انتخاب کنید. هنگام صحیح همگرایی، دو مو متقاطع سفید نشان داده می شود. پس از پایان دکمه “Exit” را فشار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیم مجدد تلویزیون بعد از ولتاژ برق

مرحله 6

شماره را روی کنترل از راه دور فشار دهید. عددی را از یک تا چهار یا شش تا نه انتخاب کنید که مربوط به ناحیه صفحه مورد نظر برای همگرایی باشد. بسیاری از مدل های تلویزیون شماره های صفحه نمایش را اختصاص داده اند که مناطق همگرایی را مشخص می کند. برای کسب اطلاعات خاص به دفترچه راهنمای مالک تلویزیون خود مراجعه کنید.

مرحله 7

“آبی” یا “قرمز” را فشار دهید و بر اساس آن رنگ به همگرایی نیاز دارد. از دکمه های جهت دار روی کنترل از راه دور برای همپوشانی موهای متقاطع استفاده کنید تا خط قرمز یا آبی به یک مو متقابل سفید تبدیل شود. اگر “آبی” را زودتر انتخاب کرده اید، اگر نیاز به همگرایی آن رنگ دارید، به عقب برگردید و “قرمز” را انتخاب کنید. بررسی کنید که دو تار مو متقاطع سفید نشان داده شده است.

مرحله 8

اگر می خواهید یک صفحه نمایش دیگر را همگرایی کنید، یک بار دکمه “خروج” را فشار دهید. در غیر این صورت، دو بار آن را فشار دهید تا خارج شود. شماره دیگری را از کنترل از راه دور فشار دهید – از یک تا چهار یا شش تا نه – که مربوط به منطقه صفحه ای است که می خواهید همگرایی کنید. از دکمه های جهت دار روی کنترل از راه دور برای همپوشانی موهای متقاطع استفاده کنید تا خط قرمز یا آبی به یک مو متقابل سفید تبدیل شود. پس از اتمام، دکمه “خروج” را دو بار فشار دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 19 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »