نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک 2020

پاناسونیک سنتر از شما دعوت می کند که بهترین تلویزیون های این برند در سال 2020 را بشناسید! اگر طرفدار این برند خوش نام و دوست داشتنی هستید و می خواهید یک تلویزیون جدید از این شرکت خریداری کنید، بد نیست که نگاهی هم به بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک 2020 داشته باشید. تلویزیون هایی که هم جدید هستند هم به آخرین فناوری های روز دنیا مجهز شده اند.

در ادامه ما چند مورد از بهترین محصولات این برند در سال گذشته میلادی را معرفی کرده و مشخصات فنی آن را نیز بررسی می کنیم. در نهایت اگر تمایل به خرید هریک از این مدل ها داشتید، می توانید ضمن برقراری تماس با نمایندگی پاناسونیک در مرکز سخت افزار ایران، شرایط و اطلاعات تکمیلی را از همکاران ما دریافت کنید.

آشنایی با بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک 2020

پاناسونیک سابقه درخشانی در بازار لوازم خانگی دارد. جالب است بدانید که این برند در سال ۲۰۱۲ به عنوان چهارمین تولید کننده تلویزیون در جهان شناخته شده است. تقریبا همه تلویزیون های جدید این شرکت مجهز به کیفیت تصویر ۴K هستند و تعداد تلویزیون‌های Full Hd پاناسونیک بسیار کم است. از نظر اندازه هم تلویزیون های Panasonic تنوع بالایی دارند و در ابعاد ۲۴ تا ۸۵ اینچی به بازار عرضه شده اند.

جالب است بدانید که دیگر خبری از پلاسما در این شرکت نیست و LEDهای پاناسونیک در در بازار می تازند. اسمارت تی وی های این برند به سیستم عامل Firefox مجهز شده اند و به راحتی با Android و Tizen و webOS رقابت می کنند. با این مقدمه مختصری در مورد مشخصات فنی بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک 2020 بخوانید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون پاناسونیک TC-75GX880

تلویزیون پاناسونیک GS506 یک اسمارت تمام عیار

یکی از بهترین تلویزیون‌های Panasonic2020، GS506 است که قابلیت های هوشمند را نیز ارائه می دهد. کیفیت تصویر در این مدل Full Hd و سیستم صوتی بسیار خوبی دارد. قاب پشتی تلویزیون پاناسونیک GS506 دو پورت USB و دو پورت HDMI دارد تا بتوانید به راحتی تجهیزات و دستگاه های جانبی را به آن وصل کنید.

تلویزیون پاناسونیک مدل GS506 در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است اما به دلیل قابلیت های متنوع و خوبی که دارید، به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک 2020 هم شناخته می شود. پنل تلویزیون GS506 از نوع ISP است و این یعنی یک زاویه دید گسترده و همه جانبه. GS506 در سه سایز ۳۲ ، ۴۳ و ۴۹ اینچی وارد بازار شده است و می توانید بر حسب سلیقه شخصی و متراژ منزل، مناسب ترین سایز را انتخاب کنید.

تلویزیون پاناسونیک GX706 با کیفیت تصویر فوق العاده

تلویزیون GX706 هم اگرچه در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، اما به جرات می توان آن را در فهرست بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک 2020 جای داد. کیفیت تصویر ۴K UltraHD در این محصول خودنمایی می کند که موجب ارتقا قابل توجه نمایش تصویر شده است. به لطف بهره مندی از فناوری HDR، تلویزیون پاناسونیک GX706 می تواند به صورت اتوماتیک، روشنایی تصاویر را ارتقا دهد.

فناوری Noise reduction هم در این تلویزیون به کار رفته است که کمک می کند تصاویر هیچ نویز و تاخیری نداشته باشند. مانند دیگر تلویزیون های برند پاناسونیک، این مدل هم به بلندگوهای intergrated speakers مجهز شده است تا صدا را کاملا واضح و رسا پخش کند. GX706 هم یک اسمارت تی وی است و با آن می توانید به دنیای وسیع وب دسترسی داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   برد تیکان تلویزیون

تلویزیون پاناسونیک GX736 یک هوشمند اندرویدی

به عنوان یکی دیگر از بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک 2020 باید به GX736 اشاره کنیم که یک ال ای دی هوشمند مجهز به کیفیت تصویر ۴K UltraHD است. برخلاف دیگری تلویزیون های این برند، تلویزیون پاناسونیک GX736 از اندروید پشتیبانی می کند. بنابراین می توانید آن را بدون کابل و از طریق وای فای به اینترنت وصل کنید. طراحی این مدل بسیار جذاب است و زیبایی منزل شما را چند برابر می کند.

وجود فناوری HDR باعث شده است که کنتراست و نور در تمامی قسمت‌ های مختلف تصویر تنظیم شده و کیفیت بالایی را ارائه دهد. فناوری NOISE REDUCTION هم نویز اختلال تصاویر را از بین برده و کیفیت آنها را ارتقا می‌ دهد. همچنین به لطف فناوری صوتی Dolby Audio، کیفیت صدای تلویزیون بسیار خوب و در سطح عالی می باشد. سه پورت پورت HDMI و دو USB هم به شما این امکان را می دهند که انواع تجهیزات و دستگاه های جانبی را به تلویزیون خود وصل کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »