نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه ال سی دی تلویزیون پاناسونیک را تست کنیم؟

مانیتورهای نمایشگر کریستال مایع (LCD) به یک نعمت برای خانه و محل کار تبدیل شده اند. این فناوری میزان فضای میز مورد نیاز برای چنین مانیتورها را کاهش می دهد و همچنین کاهش میزان انرژی مصرفی را به همراه خواهد داشت. نمایشگرهای LCD همچنین به تلفنهای همراه و پخش کننده های قابل حمل رسانه راه پیدا کرده اند. علائم پایان عمر صفحه نمایش LCD با علائم صفحه بزرگ CRT (کاتود ری ری) که در گذشته استفاده می شد متفاوت است. در ادامه در رابطه با علائم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

مرحله 1

صفحه نمایش LCD ، پخش کننده رسانه یا تلفن همراه را خاموش کنید. حداقل 30 ثانیه صبر کنید و سپس دستگاه را روشن کنید. مدت زمان لازم برای رسیدن به روشنایی کامل صفحه LCD را رعایت کنید. اگر توجه داشته باشید برای رسیدن به روشنایی کامل ، مدت زمان قابل توجهی طولانی تر طول می کشد ، یا اگر با گذشت زمان روشنایی روشن تر می شود ، نور پس زمینه صفحه نمایش ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. دستگاه خود را به نزدیکترین مرکز خدمات رسانده و به تکنسین اجازه دهید لامپ را جایگزین کند.

مرحله 2

صفحه نمایش خود را با صفحه تمام رنگ مشاهده کنید. هر برنامه ای را که عمدتاً سفید رنگ روی صفحه نشان می دهد باز کنید. هر قسمت از صفحه را از نزدیک با چشمان خود اسکن کنید. در گوشه سمت چپ بالای صفحه شروع کنید و چشمان خود را به آرامی به سمت راست حرکت دهید و در گوشه سمت راست فوقانی خاتمه دهید. با پایین حرکت دادن صفحه ، با چشمان خود با حرکت زیگ زاگ (از چپ به راست ، راست به چپ) اسکن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون پاناسونیک وایرا

به هر “پیکسل مرده” توجه کنید که در مناطق سفید رنگ تاریک به نظر می رسد. پیکسل های مرده نشانه این هستند که شبکه LCD به پایان عمر مفید خود می رسد. پیکسل های مرده به عنوان نقاط تاریک تقریباً مشابه با تلفن همراه یا پخش کننده موسیقی قابل حمل ظاهر می شوند. برخی پیکسل های مرده همچنین می توانند به عنوان نقاط سفید در زمینه تاریک ظاهر شوند و حتی ممکن است مقداری رنگ برای آنها ایجاد شود. این موارد ممکن است در بعضی مواقع در تجهیزات جدید کاملاً جدید ظاهر شود ، بنابراین در صورت یافتن هر پیکسل مرده یا “گیر” ، بدانید که این قطعه نیاز به تعمیر تخصصی دارد.

مرحله 3

در صورت مشاهده هرگونه لکه بر روی صفحه ، از کمک فنی جستجو کنید. این علامت آن است که صفحه LCD در منطقه مشخص شده دچار پارگی شده است که به تعویض کامل شبکه LCD یا نیاز به تعویض کامل شبکه LCD یا در صورت کم هزینه تر شدن ، خرید مانیتور یا دستگاه جدید نیاز خواهید داشت.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »