نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون پاناسونیک

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک با گارانتی نمایندگی پاناسونیک IHC  یکی از خدمات تخصصی است که در مرکز تعمیرات پاناسونیک انجام می گردد. کیفیت ساخت تلویزیون‌های پاناسونیک با تلویزیون‌های برندهای دیگر به ویژه تلویزیون‌های سامسونگ برابری می‌کند حتی خیلی از کاربران معتقدند که کیفیت ساخت تلویزیون‌های پاناسونیک نسبت به سایر تلویزیون‌ها بیشتر هم است به همین دلیل است که تلویزیون‌های پاناسونیک طرفداران زیادی دارند؛ البته کیفیت بالای ساخت تلویزیون به معنای خراب نشدن آن نیست!

تلویزیون‌های پاناسونیک نیز مانند سایر تلویزیون‌ها به دلیل استفاده نادرست دچار یکسری مشکلات می‌شوند و به تعمیرات تخصصی نیاز پیدا می‌کنند. اگر شما هم از کاربران تلویزیون‌های پاناسونیک هستید و با مشکلی در این تلویزیون روبه‌رو شدید، لازم نیست که نگران باشید تنها کافیست که تعمیرات تلویزیون پاناسونیک را به نمایندگی تعمیرات پاناسونیک بسپارید. اگر دوست دارید بیشتر با این مرکز و خدمات ویژه آن آشنا شوید در ادامه این مطلب با ما باشید.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک شامل چه مواردی می‌گردد؟

تعمیر بک لایت تلویزیون پاناسونیک : این قطعه که چند لامپ فلورسنت را شامل می‌شود نور را به پنل تابانده و موجب نمایش تصویر می‌شود. کارشناسان این مرکز پس از تشخیص لامپ‌های خراب یا نیم سوز اقدامات لازم برای تنظیم نور و اصلاح برد پاور را به انجام می‌رسانند. به این شکل ضمن تنظیم ولتاژ بک لایت، مشکل خرابی آن هم رفع می‌شود.

تعمیر و تعویض پنل تلویزیون panasonic

 بروز مشکلاتی چون تیره یا محو شدن تصویر، وجود خطوط عمودی و کند شدن روند نمایش تصاویر در تلویزیون و مواردی از این قبیل به خرابی پنل مربوط می‌شود. در چنین مواردی لازم است فورا با نمایندگی تماس گرفته و مشکل را مطرح نمایید. پنل با ارزش‌ترین بخش تلویزیون است و بخش بزرگی از قیمت کل آن را شامل می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی صفحه اصلی تلویزیون

تعمیر برد پاور تلویزیون پاناسونیک

خرابی این بخش باعث روشن نشدن دستگاه یا رفتن آن در حالت استند بای می‌شود. برد از بخش‌های کوچک الکترونیکی تشکیل شده و خرابی هر کدام از این بخش‌ها باعث از کار افتادن دستگاه به دلیل قطع جریان می شود. این قطعات اکثرا قابل تعمیر بوده اما در مواردی نیز باید تعویض شوند. تعمیر تلویزیون پاناسونیک در محل برای این قطعات نیز قابل اجراست.

تعمیر مین تلویزیون های panasonic

 این بخش مسئول پخش صدای تلویزیون بوده و با پخش تصویر نیز ارتباط دارد. تشخیص فنی خرابی این بخش موردی کاملا تخصصی است که نیاید به افراد ناوارد سپرده شود. در بخش صدا ممکن است مشکل به اسپیکر یا تنظیمات نیز مربوط باشد که لازم است توسط متخصص مربوطه تشخیص داده شود.

رفع مشکلات پرش تصویر تلویزیون پاناسونیک

 اینگونه خرابی در تلویزیون پاناسونیک به دلایلی از قبیل ضعیف شدن پنل، خرابی لامپ تصویر، مشکل در پاور یا مین یا منبع تغذیه مربوط می شود. تنها پس از تشخیص قطعی توسط کارشناس مجرب می‌توان نسبت به تعمیر اقدام نمود.

دیر روشن شدن تلویزیون

این نوع خرابی اغلب به دلیل مشکلاتی در برد تغذیه بوده و معمولا با موفقیت تعمیر می‌شود. اما به دلیل کلیدی بودن این قطعه لازم است حتما از متخصص مربوطه برای تعمیر آن درخواست شود.

برای تمام موارد فوق و مشکلات دیگری که ممکن است نیاز به تعمیر تلویزیون پاناسونیک  پیش بیاید می‌توانید به نمایندگی تلویزیون پاناسونیک مراجعه و درخواست کارشناس تعمیر نمایید یا با شماره های موجود در صفحه ی تماس با ما تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون OLED

قیمت پنل تلویزیون پاناسونیک

پنل تلویزیون ممکن است در اثر موارد متعددی نظیر فشار، ضربه و آب خوردگی دچار مشکل شود و در عملکرد آن اختلال ایجاد شود. خطوطی که در اثر فشار و ضربه بر روی پنل تلویزیون ایجاد می شود پس از مدتی گسترش پیدا کرده و راهی جز تعویض پنل باقی نخواهد ماند. در موارد آب خوردگی اما برخی موارد و در صورتی که آسیب وارد شده شدید نباشد امکان تعمیر پنل وجود دارد، اما در صورتی که آب خوردگی زیاد باشد تنها راه حل برطرف کردن مشکل تعویض پنل است.

اما از طرفی نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که قیمت پنل تلویزیون عموما با قیمت تلویزیون برابری می کند و بنابراین اگر مشکل به وجود آمده در پنل شما به گونه ای باشد که برای برطرف کردن آن نیاز به تعویض پنل باشد، بهتر است به جای صرف هزینه برای تعویض پنل به گزینه های دیگر نیز فکر کنید. چرا که در برخی موارد خرید یک تلویزیون جدید به صرفه تر از صرف هزینه هنگفت برای تعویض پنل تلویزیون قدیمی و مستهلک است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »