نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

می توانید یک صفحه تلویزیون LCD شکسته را تعمیر کنید؟

تلویزیون های LCD قادر به ارائه وضوح و رنگ برجسته برای فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و بازی های ویدئویی هستند ، بنابراین وقتی صفحه تلویزیون LCD شما خراب یا آسیب دیده باشد ناامید کننده است. اگر تعجب می کنید که آیا تعمیر صفحه تلویزیون شکسته گزینه ای است یا خیر ، ممکن است تعجب کنید که بدانید برخی از آسیب ها قابل جبران است. با این حساب ، اولین قدم شما در مسیر بازیابی تلویزیون ، شناسایی آسیب های خاص ایجاد شده و ارزیابی اینکه آیا اصلاً می توان تعمیراتی انجام داد یا خیر.

اصول نمایشگرهای تلویزیون LCD

به عنوان یک قاعده ، متخصصان می گویند تعمیر صفحه تلویزیون LCD به احتمال زیاد پیشنهاد گران قیمت است. دلیل این امر این است که اکثر قریب به اتفاق تعمیرات به دلیل ماهیت مسئله دار ترمیم ترک های سطح ظریف ، غالباً تمام صفحه تعویض می شوند.

وقتی هزینه تعویض صفحه را می گیرید ، ممکن است هزینه تعمیر بیشتر از خرید تلویزیون جدید باشد. در این مرحله ، بسیاری از افراد به طور کامل از تعمیرات صرف نظر می کنند و یک تلویزیون جدید خریداری می کنند. در حالی که قیمت سخت افزارهای الکترونیکی قدرتمند همچنان رو به کاهش است ، این نوع پاسخ مصرف کننده به تعداد فزاینده ای مشاهده می شود.

اگر تعویض تلویزیون گزینه ای نیست ، وقت آن است که با یک سرویس تعمیر معتبر به جلو حرکت کنید. برخی از متخصصان تعمیر تلویزیون می توانند آسیب به صفحه تلویزیون LCD را برطرف کنند.

این مطلب را از دست ندهید   شکستن بلندگوهای Blown speaker

بسیار مهم است که به جای نادیده گرفتن تلویزیون ، برای ارزیابی آسیب های وارد شده در آن به سرعت اقدام کنید. ترک و شکستگی ها نه تنها به تجربه دید شما آسیب می رساند ، بلکه می تواند به عنوان دروازه ورود خاک ، گرد و غبار و ذرات دیگر به اجزای داخلی تلویزیون شما می شود و به طور بالقوه آسیب بیشتری ببیند.

ملاحظات مربوط به تعمیر صفحه تلویزیون ترک خورده

وقتی صفحه LCD شکسته می شود ، انواع مختلفی از عناصر اضافی تلویزیون آسیب می بینند. این تا حد زیادی به قدرت ضربه بستگی دارد. به عنوان مثال ، غیر معمول نیست که یک صفحه LCD دارای یک عنصر LCD آسیب دیده نیز باشد. از آنجا که فناوری بسیار زیادی در این دستگاه ها بسته بندی شده است ، در صورت آسیب دیدگی نیروی بی صدا ، محافظت از یک عنصر تلویزیون در برابر آسیب در واقع غیرممکن است.

به عنوان مثال ، ممکن است یک تکنسین به جای فقط جایگزینی یک صفحه نمایش ، مجبور باشد کل عنصر LCD را تعویض کند ، که دلیل اینکه چرا هزینه تعمیر در این دستگاه ها می تواند بسیار زیاد باشد ، را توجیه می کند.

تعویض صفحه DIY

قطعات تلویزیون جایگزین صفحه نمایش LCD و LED بصورت آنلاین در دسترس هستند اگر بخواهید خودتان تعمیر را انجام دهید. برای تکمیل این روند می توانید از منابع آنلاین ، از جمله چندین آموزش ویدئویی در YouTube استفاده کنید.

برای افرادی که از سرمایه گذاری در بودجه مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون آسیب دیده خود و یا خرید تلویزیون جدید دریغ می کنند ، انواع فروش دست دوم آنلاین هستند و طیف گسترده ای از تلویزیون های ال سی دی دست دوم را با قیمت های رقابتی ارائه می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای عملی برای کالیبراسیون تلویزیون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 13 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »