نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعویض فیوز تلویزیون

فیوز تلویزیون منفجر شده سیستم شما را خراب می کند و باعث مشکلات قابل توجه عملکرد می شود. ممکن است آنچه را که معمولاً به عنوان صفحه سیاه مرگ یا مشکل دیگری تشخیص داده می شود ، تجربه کنید. مراجعه به فیوزها و بررسی تعویض های لازم احتیاطاً است و می تواند مجموعه ای از مشکلات اساسی را برطرف کند. فیوز منفجر شده معمولاً نتیجه افزایش برق یا مشکل برق بیشتر است. اگر فیوز در تلویزیون سوخته است ، تعویض نوار برق خود را بررسی کرده و منبع تغذیه را در مورد مسائل مربوط به افزایش ولتاژ بررسی کنید.

دسترسی به فیوز تلویزیون

تلویزیون دارای یک برد قدرت است که به فیوزها متصل است. قبل از حرکت به جلو ، تلویزیون را از برق وصل کنید و تمام سیم ها را از جعبه کابل و سایر اتصالات خارج کنید. تلویزیون را پایین بیاورید و آن را به سطح مطمئنی تکیه دهید که پایه آن روی زمین و صفحه پشتی قابل دسترسی است. تکیه دادن آن به یک کاناپه با پایه آن روی یک فرش یا فرش ، موقعیت کاری مناسبی را فراهم می کند. برای دسترسی به برد پاور ، مدارها و فیوزها ، کل صفحه پشتی را بردارید. پیوست پنل با توجه به مارک تجاری متفاوت است ، اما به طور معمول به یک پیچ گوشتی کوچک فیلیپس یا یک ابزار باز کننده برای از بین بردن صفحه نیاز دارد. پیچ ها را برای بازیابی آسان در یک کاسه قرار دهید و پانل را کنار بگذارید.

این مطلب را از دست ندهید   حذف نقطه سیاه صفحه تلویزیون

فیوزهای سوخته را پیدا کنید

با روشن شدن عملکرد داخلی تلویزیون ، فیوزها را پیدا کنید. فیوزها استوانه های کوچکی هستند که در هر انتهای یک لوله شیشه ای درپوش انتهایی فلزی دارند. پس از تعیین محل فیوزها ، آنها را از نزدیک بررسی کنید تا ببینید آیا آنها سوخته اند. در بیشتر موارد ، با بازرسی آشکار از منطقه بین دیودهای داخلی ، تشخیص یک فیوز بد آسان است. آنها باید یک اتصال روشن داشته باشند ، در حالی که فیوز بد این اتصال را می سوزاند.

جایگزینی و آزمایش

بعد از تعیین محل فیوز بد ، فیوز را با دست نصب کنید یا در جای خود لحیم کنید. یک فیوز لحیم شده در جای خود قفل شده است و برای برداشتن و تعویض فیوز به ابزار و مهارت لحیم کاری و لحیم کاری نیاز دارد. فیوز دستی نصب شده درست بیرون می آید. مدل موجود در فیوز برداشته شده را بررسی کرده و با خود به یک فروشگاه الکترونیکی ببرید تا جایگزینی مناسب را پیدا کنید. فیوز جدید را در جای خود قرار دهید ، صفحه پشتی را تعویض کنید و تلویزیون را دوباره وصل کنید تا فیوز جدید را آزمایش کنید. اگر فیوز جدید دوباره بوزد ، شما از اتصال برق تلویزیون یا منبع تغذیه دچار اتصال کوتاه یا مشکل برق هستید.

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یازده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »