نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با تلویزیون پاناسونیک TC-65FX800

در جهان امروز وجود تلویزیون ها را می توان در ادارات، منازل، بخش های درمانی و … به وضوح مشاهده کرد. این وسیله ی مهم علاوه بر جنبه ی تفریحی می تواند در مکان های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کیفیت تصویری و غیره می تواند بسیار مهم باشد. یکی از شرکت های مهم و بزرگ که در زمینه ی ساخت تلویزیون بسیار موفق و محبوب بوده است شرکت پاناسونیک می باشد. این شرکت توانسته علاوه بر زیبایی کیفیت مناسب تصویری و … را نیز ارائه دهد. یکی از مدل های این تلویزیون، مدل TC-65FX800 می باشد. در ادامه در رابطه با اطلاعات تلویزیون پاناسونیک سری TC-65FX800 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

شاهکاری رنگ ها

وقتی فیلمسازان شاهکارهای فیلم خود را خلق می کنند، دید روشنی از نحوه نگاهشان دارند. ما دهه ها صرف برقراری ارتباط با جامعه فیلم سازی هالیوود کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم تلویزیون های ما بیش از هر مارک دیگری برای بازآفرینی چشم انداز خلاقانه اصلی در خانه خود نزدیکتر هستند. شرکتهای اصلی خلاق هالیوود در آخرین تلویزیونهای ما به ویژگیها و سیستمهای پردازش فیلم کمک کرده اند و تصاویر آنها توسط متخصصان مشهور هالیوود تنظیم شده است. در واقع تلویزیون های ما در بازآفرینی چشم انداز کارگردان بسیار موفق شده اند، به طوری که برخی از آنها اکنون به عنوان مانیتور مرجع مشتری در استودیوهای تسلط بر فیلم و تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین طرفداران فیلم می توانند سرانجام به آرزوی تماشای واقعی یک فیلم از همان تلویزیونی که در آن ساخته شده است، برسند.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون پاناسونیک TC-75EX800

پشتیبانی از چند HDR با بهینه ساز صحنه پویا

تلویزیون های پاناسونیک از چندین فرمت HDR مانند HDR10 + *، HDR10 و Hybrid Log Gamma پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، برای افزایش تجربه HDR شما، پاناسونیک برخی از توابع اصلی را ارائه می دهد، مانند Dynamic Scene Optimiser، که تصاویر HDR را با توجه به محتوا بهینه می کند و Auto Brightness Enhancer، که فیلم را در پاسخ به نورهای محیط در حال مشاهده تنظیم می کند.

طراحی زیبا با قاب شیشه ای

قاب شیشه ای اطراف FX800 جدید این تصور خیره کننده را ایجاد می کند که تصاویر از هیچ جا پدیدار می شوند. طراحی 360 درجه یکپارچه و ظاهر مینیمالیستی ظریف آنها در هر اتاق خیره کننده به نظر می رسد. با حذف حس سنتی فن آوری پشت تصویر، غوطه ور شدن در آنچه تماشا می کنید آسانتر می کند.

Super Bright Panel Plus

تلویزیون های LCD به دلیل نوع نوری که استفاده می کنند و نیاز به محدودیت روشنایی برای کمک به کنتراست، معمولاً خیلی روشن نیستند تا بهترین حالت را داشته باشند. Super Bright Panels این مشکل را از طریق ترکیبی از یک سیستم رانندگی با پنل جدید، یک ساختار صفحه ای که به راحتی نور را عبور می دهد و یک سیستم نور پس زمینه بسیار کارآمد، حل می کند.

لینک صوتی بلوتوث

به راحتی صداهای عالی محتوای مختلف را پخش کنید. عملکرد اتصال صوتی بلوتوث پاناسونیک به راحتی از طریق Bluetooth® به یک بلندگوی صوتی بی سیم متصل می شود تا صدای قدرتمندی را بدون نیاز به تنظیمات پیچیده فراهم کند. عالی برای گوش دادن به موسیقی در حجم بالا با کیفیت تصویر بالا. محتوای موسیقی را از تلفن های هوشمند یا دستگاه رایانه لوحی نیز می توانید در بلندگوهای تلویزیون پخش کنید. و حتی در اتاقهایی که به سیستم صوتی مجهز نیستند می توان از صدای بلند موسیقی از بلندگوهای تلویزیون لذت برد.

این مطلب را از دست ندهید   سیاه شدن تصویر تلویزیون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نوزده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »