نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت خاموشی خودکار تلویزیون پاناسونیک

ممکن است ناامیدکننده باشد که به یک قسمت مهم در برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود برسید و تلویزیون ناگهان خاموش شود. این می تواند نشان دهنده مشکلی در تلویزیون یا منبع تغذیه باشد. برای یافتن علت این مشکل برخی از عیب یابی ها را انجام دهید و به تماشای تلویزیون خود برگردید.

قطعی برق

یک دلیل که تلویزیون شما می تواند خاموش شود، قطع مختصر برق است. گاهی اوقات، تغذیه برق خانه شما مسائلی را تجربه می کند که باعث قطع بسیار کوتاه برق می شود. ممکن است با وسایل یا چراغ های دیگر متوجه آن نشوید، اما می تواند روی تلویزیون شما تأثیر بگذارد. محافظ های ولتاژ همچنین می توانند باعث ایجاد وقفه در برق شوند. تلویزیون را مستقیماً به پریز دیواری متصل کنید تا این احتمال را خاموش کنید.

مشکلات اصلی

یک تلویزیون پردازش نور دیجیتال یا DLP، از صفحه اصلی برای نمایش تصویر بر روی صفحه تلویزیون استفاده می کند. اگر برد داخل تلویزیون خراب شود، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد اجزای الکتریکی شود، که در نتیجه می تواند تلویزیون به خودی خود خاموش شود. در چنین مواردی، تلویزیون معمولاً پس از خاموش شدن سعی می کند دوباره روشن شود.

مشکلات منبع تغذیه

خازن های معیوب داخل منبع تغذیه نیز می توانند تأثیر منفی داشته باشند. وقتی منبع تغذیه خراب شود، جریان برق به اجزای الکتریکی تلویزیون را قطع کرده و مجموعه را خاموش می کند. منبع تغذیه را تعویض کنید تا این مشکل برطرف شود.

ملاحظات

اگر نمی توانید به تنهایی مشکل را برطرف کنید، یک تکنسین معتبر استخدام کنید. اکثر تلویزیون های مدرن پیچیده هستند و افراد عادی نمی توانند یکی را جدا کنند و بدون هیچ مشکلی آن را برطرف کنند. اگر تلویزیون شما هنوز تحت گارانتی است، با سازنده تماس بگیرید و درباره تعمیر تلویزیون سوال کنید. سازنده ممکن است یک تکنسین واجد شرایط را برای دیدن تلویزیون به بیرون بفرستد یا از شما بخواهد تلویزیون را برای تعمیرات ارسال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تست ال سی دی تلویزیون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − ده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »