نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تنظیم خروجی سیگنال صوتی HDMI دستگاههای متصل (Audio Out)

وجود اتصال HDMI بسیار مفید بوده است و به راحتی می توانید از طریق آن به دنیای دیگر متصل شوید. می توانید از طریق اتصال HDMI، خروجی سیگنال صوتی HDMI دستگاههای پخش متصل به گیرنده را تنظیم کنید. در ادامه در رابطه با چگونگی اتصال HDMI به تلویزیون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تنظیمات اتصال HDMI

[تنظیمات] – [تنظیمات HDMI] را از فهرست اصلی انتخاب کنید.

[Audio Out] را انتخاب کنید.

تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

AMP: سیگنال های صوتی HDMI از دستگاه های پخش فقط به بلندگوهای متصل به گیرنده منتقل می شوند. صدای چند کانال را می توان همانطور که هست پخش کرد.

TV + AMP: صدا از بلندگو تلویزیون و بلندگوهای متصل به گیرنده خارج می شود.

وقتی [Audio Out] روی [AMP] تنظیم شده باشد، سیگنال های صوتی از بلندگوی تلویزیون خارج نمی شوند.

کیفیت صدای دستگاه پخش بستگی به کیفیت صدای تلویزیون (تعداد کانال ها، فرکانس نمونه گیری و غیره) دارد. اگر تلویزیون بلندگوهای استریو دارد، خروجی صدا از گیرنده در همان استریوی تلویزیون است، حتی هنگام پخش منبع چند کاناله نیز این اتفاق رخ خواهد داد.

هنگامی که گیرنده را به یک دستگاه ویدیویی (پروژکتور و غیره) وصل می کنید، ممکن است صدا از گیرنده خارج نشود. در این حالت، [AMP] را انتخاب کنید.

هنگامی که [TV + AMP] را انتخاب می کنید، فقط صدا از جک های HDMI IN از بلندگو تلویزیون خارج می شود.

سخن پایانی

خاطر نشان می شود مدیریت مرکز برای رضایت کاربران تعمیرکارانی استخدام کرده است که همگی دوره های آموزش را به صورت تخصصی دیده و دارای مدرک های معتبر می باشند برای تعمیر از قطعات اورجینال استفاده می شود و اغلب قطعات دارای ضمانت و گارانتی می باشد. همچنین خدمات این مرکز در اسرع وقت با بهترین قیمت و کیفیت بهتر به مشتریان ارائه می شود.

این مطلب را از دست ندهید   بهم ریختگی رنگ تلویزیون

در پایان کاربران محترم هر گونه سوالی در مورد تعمیر و تعویض انواع لپ تاپ ها داشته باشید می توانید به سایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان و تعمیرکاران متخصص ما  تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ گوی سوالات شما عزیزان هستیم.

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + دوازده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »