نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه تصویر دوتایی صفحه تلویزیون را رفع کنیم

همگرایی مجموعه خود را تنظیم کنید تا یک تصویر دو برابر شود. مانیتورهای تلویزیون پروجکشن ممکن است یک تصویر دوتایی در امتداد عمودی یا افقی نمایش دهند. ممکن است کارشناسان تعمیر تلویزیون برای رفع این مشکل هزینه های سنگینی را دریافت کنند، اما اکثر کاربران می توانند با تنظیم همگرایی مانیتور تلویزیون خود آن را برطرف کنند. برای حفظ یک تصویر خوب، کاربران باید هر سه ماه یک بار همگرایی را تنظیم کنند.

مراحل رفع تصویر دوتایی تلویزیون

مرحله 1

برای تعیین نحوه تنظیم همگرایی با دفترچه راهنمای تلویزیون خود مشورت کنید. اگر اطلاعاتی در این باره ندارید، دکمه “menu” را در جلوی تلویزیون یا ریموت خود فشار دهید.

مرحله 2

“حالت تنظیم همگرایی” را که معمولاً در منوی “تصویر” یا “گزینه های پیشرفته” یافت می شود، انتخاب کنید. گزینه های رنگ شما نمایش داده می شود.

مرحله 3

“قرمز” را انتخاب کنید و “Enter” را فشار دهید. کلیدهای بالا و پایین کانال را روی ریموت یا جلوی تلویزیون خود فشار دهید تا نگه داشتن عمودی تنظیم شود. سپس دکمه های بالا و پایین میزان صدا را از راه دور در جلوی تلویزیون فشار دهید تا میزان نگه داشتن افقی تنظیم شود. این روند را برای بقیه رنگ ها نیز تکرار کنید.

مرحله 4

“ذخیره” را فشار دهید، سپس از فهرست خارج شوید. این تنظیمات به همان صورت که ثبت کرده اید ذخیره و اجرا می شود و بعد از اعمال این تغییرات دیگر این مشکل در صفحه نمایشگر شما دیده نخواهد شد.

سخن پایانی

خاطر نشان می شود مدیریت مرکز برای رضایت کاربران تعمیرکارانی استخدام کرده است که همگی دوره های آموزش را به صورت تخصصی دیده و دارای مدرک های معتبر می باشند برای تعمیر از قطعات اورجینال استفاده می شود و اغلب قطعات دارای ضمانت و گارانتی می باشد. همچنین خدمات این مرکز در اسرع وقت با بهترین قیمت و کیفیت بهتر به مشتریان ارائه می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر تلویزیون ال ای دی / ال سی دی

در پایان کاربران محترم هر گونه سوالی در مورد تعمیر و تعویض انواع تلویزیون ها داشته باشید می توانید به سایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان و تعمیرکاران متخصص ما  تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ گوی سوالات شما عزیزان هستیم.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »