نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علائم خرابی کامل تلویزیون چیست؟

چندین مسئله می تواند از روشن شدن تلویزیون شما جلوگیری کند، بعضی از آنها هیچ ارتباطی با کیفیت یا وضعیت تلویزیون ندارد. با کمی عیب یابی، ممکن است بتوانید مشکل را پیدا کرده و برق را بازیابی کنید. در غیر این صورت، یک تکنسین واجد شرایط باید نگاهی بیندازد. مهم نیست که علت این مشکل چیست، خودتان سعی نکنید تلویزیون را تعمیر کنید مگر اینکه صلاحیت این کار را داشته باشید.

این علائم چیست؟

مرحله 1

یکی از اسان ترین مراحل این است که از متصل بودن دستگاه به برق اطمینان حاصل نمایید. پس بررسی کنید که تلویزیون به پریز برق متصل است. همچنین در بعصی موارد ممکن است علت روشن نشدن دستگاه خرابی کابل باشد و نیاز به تعویض کابل داشته باشید. لازم به ذکر است در هنگام خرید کابل جدیدی نیز به این نکته توجه نمایید که حتما کابل سالک و اصل و حتما باید از فروشگاه های معتبر این کابل ها را خریداری نمایید.

مرحله 2

در بررسی دوم ممکن است علت روشن نشدن تلویزیون خرابی پریز برق باشد. اگر تلویزیون روشن نمی شود، آن را به پریز برق دیگری متصل کنید. اگر انجام این کار باعث روشن شدن تلویزیون شود، مشکل اصلی پریز برق است و تلویزیون شما سالم خواهد بود.

مرحله 3

در بعضی از موارد نیز اگر از کنترل استفاده می کنید ممکن است این دستگاه خراب شده باشد. تلویزیون خود را روشن کنید. اگر هنگام استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون روشن نمی شود، دکمه “روشن” را در زیر صفحه آن فشار دهید. اگر تلویزیون روشن شد، باید باتری های کنترل از راه دور را تعویض کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون HT-49E330M پاناسونیک

مرحله 4

اگر تلویزیون شما هنوز روشن نیست با یک تکنسین تلویزیون تماس بگیرید. سعی نکنید به اجزای داخلی تلویزیون دسترسی پیدا کنید، مگر اینکه در مورد چگونگی این کار آموزش دیده باشید. همچنین در این صورت شما می توانید از خدمات تعمیر مرکز ما استفاده نمایید. در این مرکز با بکار گیری از افراد با تجربه و دانا و همچنین با استفاده از ابزار به روز و پر قدرت به راحتی می توان دستگاه شما را عیب یابی کرده و به راحتی آن را تعمیر نماییند. همچنین قبل از پروسه ی تعمیر می توانید با کسب اطلاعات و همچنین مشاوره در رابطه با علت تعمیر، هزینه ی تعمیر و همچنین پروسه ی تعمیر اطلاعاتی را کسب نمایید و تلویزیون خود را به حالت اول باز گردانید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 12 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »