نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان تلویزیون پاناسونیک ویرا را عیب یابی کرد؟

بودجه یک تلویزیون جدید می تواند ماه ها سخت کار و پس انداز کند ، بنابراین یافتن مشکلات در آن نگران کننده است. اولین کاری که می خواهید در این شرایط انجام دهید یافتن علت مسئله است. کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید قبل از تماس با یک تکنسین خدمات برای عیب یابی تلویزیون پاناسونیک ویرا انجام دهید.

مراحل عیب یابی تلویزیون ویرا

مرحله 1

کابل برق را از پریز برق جدا کنید. هرگونه آلودگی و گرد و غبار روی شاخه ها را منفجر کرده و دوباره به سوکت وصل کنید.

مرحله 2

اگر تلویزیون به آن پاسخ نمی دهد ، باتری های کنترل از راه دور را تعویض کنید.

مرحله 3

برای اطمینان از روشن بودن پریز تلویزیون ، جعبه فیوز یا شکن خود را علامت بزنید. در صورت دمیدن فیوز ، آن را تعویض کنید. اگر قطع کننده قطع شده است ، سوئیچ را بچرخانید.

مرحله 4

بررسی کنید که تمام اتصالات تلویزیون پاناسونیک پایدار بوده و شل نیستند. در صورت به نظر خطا بودن با سازنده تماس بگیرید.

مرحله 5

اگر با سیگنال مشکلی دارید ، آنتن تلویزیون را به زمین بالاتر انتقال دهید.

مرحله 6

کل تلویزیون را با پارچه ای نرم و بدون پرز تمیز کنید. این می تواند از مشکلات آینده ناشی از ورود گرد و غبار و خاک به داخل واحد جلوگیری کند.

سخن پایانی

خاطر نشان می شود مدیریت مرکز برای رضایت کاربران تعمیرکارانی استخدام کرده است که همگی دوره های آموزش را به صورت تخصصی دیده و دارای مدرک های معتبر می باشند برای تعمیر از قطعات اورجینال استفاده می شود و اغلب قطعات دارای ضمانت و گارانتی می باشد. همچنین خدمات این مرکز در اسرع وقت با بهترین قیمت و کیفیت بهتر به مشتریان ارائه می شود.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای عملی برای کالیبراسیون تلویزیون

در پایان کاربران محترم هر گونه سوالی در مورد تعمیر و تعویض انواع تلویزیون ها داشته باشید می توانید به سایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان و تعمیرکاران متخصص ما  تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ گوی سوالات شما عزیزان هستیم.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پنج =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »