نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شاید شما به تازگی یک تلویزیون پاناسونیک جدید خریده اید، یا شاید تلویزیون پاناسونیک قدیمی شما به تازگی مرده است. آن چیزی که صدها یا هزاران دلار برای آن خرج کردید چقدر طول می کشد؟ و آیا زمان آن رسیده است که تلویزیون پاناسونیک قدیمی شما برود، یا چیزی بدتر از این در حال وقوع است؟ این قابل درک است که بخواهید بدانید یک تلویزیون پاناسونیک چقدر دوام می آورد یا باید چقدر دوام بیاورد. همه ما داستان‌های جعبه‌ای Zenith CRT را در زیرزمین مادربزرگ شنیده‌ایم که هنوز بعد از 20 سال قادر به تولید یک تصویر دانه‌دار است.

تلویزیون پاناسونیک LED چقدر باید دوام بیاورد؟

فرض کنید یکی از تلویزیون پاناسونیک ارزان قیمت مورد علاقه ما را خریداری کرده اید: سری 6 TCL 55 اینچی. این تلویزیون پاناسونیک قطعات متحرک زیادی از نقطه نظر اجزا دارد، اما به طور کلی، “LED” در نور پس زمینه آن اولین چیزی است که از کار می افتد. میانگین طول عمر یک LED در حداکثر یا نزدیک به حداکثر روشنایی 40000 تا 60000 ساعت یا 4.5 تا 6.8 سال است.

برای سهولت، فرض کنید 5 تا 7 سال است، با این درک که شما 24 ساعت در روز تلویزیون پاناسونیک تماشا نمی کنید (امیدوارم). در واقع، حدود 13 سال در هشت ساعت در روز است، که چیزی برای عطسه کردن نیست. در حالی که همه اینها میانگین هستند، می توان آنها را برای هر تلویزیون پاناسونیک ی که از نور پس زمینه LED استفاده می کند (که تقریباً همه آنها است) اعمال کرد.

گفته می شود، فقط به این دلیل که احتمالاً باید تلویزیون پاناسونیک خود را بعد از 5-7 سال ارتقا دهید به این معنی نیست که همه مایل به این کار هستند، و حتی اگر هزینه های نسبی ارزان تر باشد، 500 دلار همچنان 500 دلار است. اما احتمال اینکه بخواهید تلویزیون پاناسونیک خود را قبل از اینکه بمیرد، با چیزی بزرگتر و بهتر جایگزین کنید، بسیار بیشتر است. (اگر به دنبال ارتقاء هستید، تلویزیون پاناسونیک های صفحه بزرگ مورد علاقه ما را با قیمت کمتر از 1000 دلار بررسی کنید).

این مطلب را از دست ندهید   چرا تلویزیون بدون صدا می شود؟

خوشبختانه، اگر می خواهید مطمئن شوید که تلویزیون پاناسونیک شما تا زمانی که ممکن است دوام بیاورد (مخصوصا اگر فکر می کنید ممکن است آن را به دوست، فرزندان خود هدیه دهید یا یک روز در اتاق خواب قرار دهید)، یک راه آسان برای اطمینان از دوام تلویزیون پاناسونیک شما وجود دارد. طولانی تر از حد متوسط

چگونه می توانیم طول عمر تلویزیون پاناسونیک ال ای دی را افزایش دهیم؟

این واقعا ساده است. ال ای دی ها زمانی که حداکثر روشنایی دارند 5 تا 7 سال دوام می آورند. بنابراین اگر می خواهید این طول عمر را افزایش دهید، فقط نور پس زمینه را کم کنید!

زمانی که تلویزیون پاناسونیک ‌ها برای اولین بار در اتاق نشیمن شما به‌صورت خارج از جعبه راه‌اندازی می‌شوند، معمولاً تلویزیون پاناسونیک ‌ها در حالت «استاندارد» یا «صرفه‌جویی در انرژی» هستند که معمولاً به خوبی حالت «Vivid» یا «Dynamic» برای مردم به نظر نمی‌رسد.

اما دلیل اینکه حالت Vivid یا Dynamic به طور کلی برای مردم بهترین به نظر می رسد این است که این حالت از پیش تعیین شده است که تنظیمات نور پس زمینه و کنتراست تلویزیون پاناسونیک را به حداکثر می رساند و آن را روشن تر و به طور واضحی رنگارنگ تر می کند. متأسفانه، این حالت نه تنها جزئیات تصویر را مبهم می کند و چشمان شما را خسته می کند، بلکه LED های تلویزیون پاناسونیک را سریعتر از بین می برد.

در تنظیمات نور پس زمینه کمتر، LED ها می توانند بیش از 10 سال دوام بیاورند

بنابراین حتی اگر نمی‌خواهید حالت تصویر را به چیزی دقیق‌تر (مثل «فیلم») تغییر دهید، حداقل باید نور پس‌زمینه را تا 75 درصد یا کمتر کاهش دهید. تلویزیون پاناسونیک شما در ابتدا کم نورتر و کمتر تاثیرگذار به نظر می رسد، اما چشمان شما بعد از یک روز یا بیشتر به آن عادت می کند. و در تنظیمات نور پس زمینه کمتر، LED ها می توانند تا 100000 ساعت یا بیش از 10 سال دوام بیاورند.

این مطلب را از دست ندهید   کاهش سیگنال تلویزیون

اگر تلویزیون پاناسونیک OLED داشته باشم چه می شود؟

تلویزیون پاناسونیک های OLED جدیدتر هستند، اما همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، فناوری مشابه است. OLED به معنای “دیود ساطع کننده نور ارگانیک” است و مانند نسخه پیشرفته تر LED های سنتی است. به این ترتیب، بسیاری از قوانین مشابه اعمال می شود.

(تنها سازنده اصلی پنل‌های OLED)، در حالی که پنل‌های OLED به مرور زمان روشنایی خود را از دست می‌دهند، ۵۴ سال طول می‌کشد تا به ۵۰ درصد روشنایی کاهش یابد. بدیهی است که شما به مدت 54 سال هرگز صاحب تلویزیون پاناسونیک نخواهید شد، و این فناوری به اندازه کافی وجود نداشته است که کسی بتواند این ادعا را آزمایش کند.

اما چه تلویزیون پاناسونیک OLED شما 54 سال دوام بیاورد یا نه، اگر همیشه آن را با حداکثر روشنایی نداشته باشید، دوام بیشتری نیز خواهد داشت. در حالی که تلویزیون پاناسونیک ‌های OLED تنظیمات «نور پس‌زمینه» ندارند (به دلیل اینکه نور پس‌زمینه ندارند)، حداکثر خروجی آن‌ها نیز قابل کاهش است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »