نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

5 فایده تلویزیون هوشمند

تلویزیون هوشمند همان تلویزیون های دیگر است ، با این تفاوت که می تواند به Wi-Fi منزل شما نیز متصل شود. بنابراین و همچنین تماشای برنامه های تلویزیونی منظم ، می توانید Netflix و تلویزیون پشت سر هم را بدون نیاز به ابزارهای دیگر پخش جریانی کنید. ال جی ، سامسونگ ، سونی و پاناسونیک همه تلویزیون های هوشمند تولید می کنند. ادامه مطلب را بخوانید 5 فایده تلویزیون هوشمند را متوجه شوید.

1. بیشتر تلویزیون ها اکنون هوشمند هستند

امروزه داشتن تلویزیونی که به اینترنت متصل شود بسیار مهم است ، زیرا بسیاری از مواردی که تماشا می کنیم بصورت آنلاین پخش می شوند. با این حساب ، اکثر تلویزیون های جدیدی که امروز خریداری می کنید هوشمند خواهند بود.

در سرتاسر طیف وسیعی از تلویزیون های توصیه شده “Our Experts Love” ، ما تلویزیون هایی با کیفیت Full HD و 4K UHD داریم. تلویزیون هایی که صفحه های تخت و صفحه های منحنی دارند. تلویزیون هایی با ابعاد 32 تا 65 اینچ. وجه اشتراک همه آنها این است که هر یک از تلویزیونهای ‘OEL’ ما هوشمند هستند.

خوب ، چرا اکنون اکثر تلویزیون ها هوشمند هستند؟ نحوه تماشای تلویزیون تغییر کرده است. خواه درگیر EastEnders در BBC iPlayer باشید ، یا در فیلم های Netflix به تماشا بنشینید – پخش جریانی همه جا وجود دارد.

2. پخش جریانی آسان Netflix و BBC iPlayer

می توانید جعبه های تنظیم بالا و استیک های جریان را فراموش کنید. اگر تلویزیون شما هوشمند است ، همه آنچه برای پخش جریانی نیاز دارید داخلی است – به شرط داشتن Wi-Fi خانگی.

این مطلب را از دست ندهید   بهم ریختگی رنگ تلویزیون

پس از روشن شدن ، پیمایش آسان است. بیشتر تلویزیون های هوشمند با Netflix و Amazon Instant Video از پیش نصب شده ارائه می شوند. برنامه BBC iPlayer نیز معمولاً در آن گنجانده شده است.

3. هنگام پخش جریانی تلویزیون 4K از محتوای فوق العاده با کیفیت 4K لذت ببرید

اگر تصمیم گرفته اید که می خواهید تلویزیون را با کیفیت بهتری تماشا کنید ، تلویزیون 4K UHD گزینه مناسبی است. با تماشای محتوای ضبط شده یا تسلط بر 4K – که از Netflix و سرویس های پخش آمازون و منابع دیگر در دسترس است ، بهترین نتیجه را از این تلویزیون ها خواهید گرفت. بسیاری از بهترین تلویزیون های جدید ما این کیفیت تصویر فوق العاده واضح را با ویژگی های هوشمند ترکیب می کنند تا محتوای 4K را به تلویزیون 4K شما منتقل کنند.

4- فیلم های موجود در تلفن را می توانید از طریق تلویزیون پخش کنید

این روزها تلفن ها به همان اندازه دوربین و دوربین فیلمبرداری هستند و می توانید با استفاده از چند تلویزیون هوشمند تصاویر و فیلم ها را از تلفن خود به تلویزیون بفرستید. سونی از Android TV استفاده می کند ، بنابراین می توانید از Google Cast بیشترین استفاده را ببرید.

5- تلویزیون خود را به کنسول بازی تبدیل کنید

عاشق بازی هستید؟ می توانید بازی های PlayStation را از طریق اینترنت مستقیماً روی تلویزیون خود پخش کنید. شما به کنسول PlayStation واقعی نیازی ندارید. شما فقط به یک اشتراک PlayStation Now ، یک کنترل کننده و یک تلویزیون هوشمند سازگار نیاز دارید.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت HDR در مقابل 4k

تمام تلویزیون های هوشمند سونی دارای PlayStation Now داخلی هستند و همچنین برخی از لوازم جانبی سامسونگ نیز دارای همین ویژگی هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »