نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نحوه نصب سیستم صوتی بی سیم

یک سیستم صوتی کل خانه زمانی ذخیره خصوصی خانه لوکس بود. اما اکنون، اتصال بی سیم به شما امکان می دهد تقریباً در هر مکانی سیستم صوتی دلخواه را تنظیم کنید. بدون سیم برای اتصال شما، بلندگوها را می توان تقریباً در هر جای دیگری قرار داد بدون اینکه از نگرانی در مورد طول کابل، تعداد ورودی ها یا سوراخ های سوراخ کاری یا بلند کردن فرش برای پنهان کردن سیم ها استفاده کنید.

مراحل نحوه نصب سیستم صوتی بی سیم

روتر مانند یک رادیو، در بلندگوهای قرار گرفته در هر کجا که آنها را می خواهید، به گیرنده ها منتقل می شود. با این حال، یک سیستم صوتی بی سیم از نظر دامنه و انتقال محدودیت هایی دارد. جدا از محدوده محدود 30 تا 100 فوت، دریافت سیگنال صوتی به دلیل موانعی مانند دیوارها و غیره می تواند نوساناتی را تجربه کند.

مرحله 1 – دستگاه رسانه را انتخاب کنید

دو راه برتر برای بی سیم کردن وجود دارد: از رایانه و WiFi خانگی یا یک شبکه بی سیم اختصاصی که توسط یک دستگاه پخش رسانه ای ایجاد شده است استفاده کنید. اگر در حال حاضر WiFi دارید، استفاده از آن منطقی است. با WiFi خانگی خود، می توانید از سایت های پخش آنلاین موسیقی، لیست پخش موسیقی بارگیری شده در رایانه خود، از پخش کننده mp3 یا درایو سی دی خود، موسیقی پخش کنید.

اگر از قبل WiFi ندارید، یک سیستم اختصاصی گزینه خوبی است. آنها با یک پخش کننده رسانه و تعداد مشخصی از بلندگوهای سازگار همراه هستند. قابلیت های این سیستم ها بستگی به میزان خرج شما دارد، اما از پخش فقط mp3 تا اتصال کامل به اینترنت متغیر است.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر روشن نشدن تلویزیون

مرحله 2 – بلندگوها را تنظیم کنید

بلندگوهای بی سیم این آزادی را دارند که بدون نیاز به نگرانی در مورد کابلهای چسبناک در اختیار شما قرار بگیرند، اما ابتدا آنها را با سیستم همگام کنید. برای اتصال بلندگوهای خود به WiFi، بلندگو جدید را به روتر خود وصل کنید و دکمه WPS را فشار دهید تا این دو دستگاه همگام شوند. اکنون می توانید آن اسپیکر را در هر جای خانه خود قرار دهید. این کار را در هر تعداد بلندگو که می خواهید انجام دهید، در هر اتاق که می خواهید. یک سیستم اختصاصی با دستورالعمل های تنظیم شده خود همراه خواهد بود.

بلندگوها باید برای ایجاد یک تجربه موسیقی چند اتاق، از لحاظ استراتژیک قرار بگیرند. تنها مشکلی که اسپیکرهای بی سیم با آن روبرو هستند عمر باتری است. از طرف دیگر، بلندگوهای سیم کشی باید به طور ویژه در نزدیکی پریز برق قرار گیرند.

مرحله 3 – سیستم موسیقی را پیکربندی کنید

رایانه رایج ترین دستگاه رسانه ای برای کل سیستم صوتی خانه است. استفاده از هر دستگاه پخش رسانه ای روی رایانه باعث می شود این ترفند انجام شود. ویژگی های پخش رسانه را در رایانه شخصی خود روشن کنید و می توانید از رایانه به عنوان قطب اصلی سیستم موسیقی خود استفاده کنید. اما می توانید آن را یک قدم جلوتر بردارید.

برنامه های رایگان وجود دارد که می توانید آنها را بارگیری کنید که به شما امکان می دهد از تلفن هوشمند خود برای کنترل سیستم خود استفاده کنید، یا می توانید یک ریموت جهانی سازگار دریافت کنید. بسیاری از سیستم های اختصاصی دارای ریموت مخصوص خود هستند. با یکی از این موارد، می توانید موسیقی خود را از هرجایی دی جی، بدون اینکه اصلاً به کامپیوتر لمس کنید، به راحتی با استفاده از این ترفند منزل و همچنین خود را تبدیل به  DJ نمایید و از تجربه موسیقی لذت ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیمات تلویزیون پاناسونیک
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 10 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »