نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا نمی دانید که چگونه می توانید دریافت آنتن تلویزیون پاناسونیک خود را بهبود بخشید؟ اگر از پیکسل یا به طور کلی دریافت ضعیف تلویزیون پاناسونیک رنج می برید، می تواند به دلیل سیگنال ضعیف یا حتی بیش از حد تلویزیون پاناسونیک و همچنین موارد دیگر مانند تداخل و تجهیزات معیوب باشد. ما فهرستی از پنج نکته را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند بهبود دریافت ضعیف تلویزیون و از دست دادن منظم سیگنال و دریافت آن تصویر ثابت وحشتناک روی صفحه جلوگیری کنید.

بهبود دریافت ضعیف تلویزیون

راه های بهبود دریافت ضعیف تلویزیون

برای بهبود دریافت به راحتی می توانید مراحل زیر را انجام دهید و دریافت تلویزیون را بهبود نمایید.

مرحله 1. بررسی سیم کشی برای بهبود دریافت ضعیف تلویزیون

بهبود دریافت ضعیف تلویزیون اغلب اوقات، دریافت ضعیف صرفاً نتیجه سیم‌کشی ضعیف یا قطع شده است. بررسی کابل های خود همیشه باید اولین گام در تعیین علت مشکل باشد. هر زمان که با سیگنال خود مشکلی داشتید، مطمئن شوید که همه کابل ها به طور ایمن وصل شده اند. می‌توانید کابل‌های تلویزیون پاناسونیک خود را به دیش ماهواره و پریز برق قطع و وصل کنید، زیرا بازنشانی سخت تجهیزات ممکن است مشکل شما را برطرف کند.

مرحله 2. ارتقا Aerial

بهبود دریافت ضعیف تلویزیون اکثر مردم فکر می کنند که خرید هر محصولی که با عنوان “هوایی” برچسب گذاری شده است به آنها کمک می کند تا دریافت تلویزیون پاناسونیک خود را بهبود بخشند. متاسفانه اینطور نیست. از زمان تصاحب آنالوگ، سیگنال های تلویزیون پاناسونیک عمدتاً به دو باند فرکانس تقسیم شده اند: کانال های VHF (فرکانس بسیار بالا) و کانال های UHF (فرکانس فوق العاده بالا). در بیشتر موارد، دریافت ضعیف تلویزیون پاناسونیک نتیجه مسائل مربوط به سازگاری فرکانس و مکان پخش است.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی تلویزیون پاناسونیک OLED TV TH-55JZ1000M

به منظور بهبود دریافت خود بر روی آنتن تلویزیون پاناسونیک، آنتن شما باید قادر به دریافت فرکانس های دیجیتال با قدرت کافی باشد. در مناطق خاصی از بریتانیا، ممکن است برای دریافت فرکانس‌های دیجیتال زمینی به ارتقای هوایی باند پهن نیاز باشد. این به این دلیل است که مناطق خاصی دارای مالتی پلکس های دیجیتال هستند که روی یک UHF به طور گسترده تقسیم می شوند. آنتن‌های تلویزیون پاناسونیک قدیمی برای دریافت فرکانس‌های باریک‌تر طراحی شده‌اند که می‌تواند منجر به دریافت ضعیف شود. اگر مشکوک هستید که این یک مشکل است، بررسی کنید که آیا با استفاده از Freeview Coverage Checker به ارتقای هوایی نیاز دارید یا خیر. همچنین می‌توانید مشکلات مربوط به فرستنده‌های گسترده‌تر را که بر منطقه شما تأثیر می‌گذارند، از طریق BBC در اینجا بررسی کنید.

مرحله 3. نصب یک Pre-Amplifier

اگر به چندین تلویزیون پاناسونیک در خانه خود سیگنال می دهید و از یک آنتن استفاده می کنید، ممکن است متوجه شوید که نصب یک تقسیم کننده سیگنال دریافت ضعیف تلویزیون پاناسونیک شما را بهبود می بخشد. سیگنالی که بدون تقسیم کننده مناسب تقسیم می شود ضعیف تر می شود و تمام دستگاه های تلویزیون پاناسونیک متصل به آنتن را تحت تأثیر قرار می دهد. استفاده از یک پیش تقویت کننده برای تقویت سیگنال و هدایت آن از طریق کابل کواکسن می تواند به بهبود دریافت تلویزیون پاناسونیک شما کمک کند. اگر این کار نکرد، ممکن است یک تقویت کننده توزیع برای تقویت سیگنال از سمت آنتن اسپلیتر مورد نیاز باشد.

مرحله 4. خرید یک تقویت کننده سیگنال

خرید تقویت‌کننده‌های سیگنال تنها باید به‌عنوان آخرین راه‌حل مورد استفاده قرار گیرد، زیرا سیگنال‌های شما را مستعد تداخل می‌کنند، که می‌تواند منجر به مشکلات سیگنال مکرر در آینده شود. با این حال، اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که به طور کلی سیگنال ضعیفی دارد، خرید یک آمپلی‌فایر دکل کاملاً با نمایشگر ممکن است تنها چیزی باشد که به بهبود دریافت آنتن تلویزیون پاناسونیک شما کمک می‌کند. به یاد داشته باشید که مدل های غربال نشده ممکن است بیش از ارزششان دردسر ایجاد کنند، بنابراین همیشه تجهیزات خود را از فروشندگان قابل اعتماد خریداری کنید.

این مطلب را از دست ندهید   8 نشانه خرابی تلویزیون پاناسونیک

مرحله 5. تغییر تامین کننده و بهبود دریافت ضعیف تلویزیون

برای بهبود دریافت ضعیف تلویزیون اگر تمام مراحل بالا را انجام داده اید و هنوز نمی دانید که چگونه دریافت تلویزیون پاناسونیک خود را بهبود ببخشید، ممکن است مجبور شوید تامین کننده خود را تغییر دهید. در برخی موارد، مهم نیست که تجهیزات شما چقدر خوب است یا سیستم خود را چگونه تنظیم کرده اید، اگر تامین کننده شما سیگنال تلویزیون پاناسونیکی خوبی به شما ارائه ندهد، نمی توانید کیفیت دریافت خود را بهبود ببخشید. در پایان روز، شما فقط می توانید آنچه را که ارائه دهنده شما قادر به ارائه آن است دریافت کنید.

اگر به قراردادی ملزم هستید که اجازه فسخ زودهنگام را نمی دهد، سعی کنید در مورد خود استدلال کنید. توضیح اینکه نمی‌توانید تمام مزایایی را که برای آن پرداخت می‌کنید دریافت کنید، معمولاً این کار را انجام می‌دهد.

قبل از اینکه دست به کار شوید و قرارداد دیگری را امضا کنید، حتما با یک متخصص مشورت کنید و از او توصیه کنید. اکثر شرکت‌های شایسته از مشاوره تلفنی به شما خوشحال خواهند شد.

بیشتر بدانید: چرا تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »