نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چراغ قرمز در تلویزیون های پاناسونیک

چراغ های نشانگر LED معمولاً در قسمت جلویی تلویزیون مشاهده می شود. ممکن است یک یا چند چراغ وجود داشته باشد و در مجموعه های جدیدتر، ممکن است یک چراغ تغییر رنگ دهد تا شرایط مختلف را نشان دهد یا نشان دهد که برخی از ویژگی های خاص فعال هستند. در این مقاله در رابطه با رنگ قرمز این چراغ ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

علت وجود این خطا

اگر یک چراغ قرمز چشمک می زند و تلویزیون به درستی کار نمی کند، به این معنی است که تلویزیون مشکلی را تشخیص داده است. اکثر شرایط چشمک زن LED به سرویس نیاز دارند.

معنی کدهای چشمک بین مدل های تلویزیون متفاوت است. اما تعداد دفعات چشمک زدن بیشتر از 2 تا 8 است.

اگر یک چراغ قرمز چشمک می زند، روش عیب یابی زیر را امتحان کنید. اگر رویه زیر مشکل را حل نکرد و چراغ قرمز هنوز چشمک می زند، چند بار امتحان کنید و سپس با پشتیبانی تماس بگیرید.

8 بار چشمک زدن

در مورد مدل های خاص، اگر چراغ قرمز در جلوی تلویزیون 8 بار چشمک بزند و دوباره تکرار شود، یک روش تنظیم مجدد ویژه لازم است. این یک موضوع خاص برای مدل است که ممکن است با دنبال کردن این مراحل برطرف شود (لطفاً پاسخ را بررسی کنید تا مطمئن شوید مدل شما درج شده است).

  • تلویزیون را خاموش و روشن کنید

اگر تلویزیون به ریموت یا دکمه خاموش پاسخ نمی دهد، یا اگر این مشکل را برطرف نکرد، تلویزیون را از برق جدا کنید. برای یک تلویزیون پروژکتور یا پروژکتور، آن را به مدت 3 دقیقه خاموش نمایید. برای تلویزیون های دیگر آن را به مدت 1 دقیقه خاموش کنید. تلویزیون را دوباره وصل کنید و روشن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   شباهت تلویزیون 4k به 1080p

اگر تلویزیون به یک نوار پاور یا محافظ وصل شده است، آن را از روی نوار پاور یا محافظ تقویت شده جدا کرده و مستقیماً به پریز برق وصل کنید. اگر مسئله برطرف شود، مشکل در پاوربانک یا محافظ تقویت کننده است و نه تلویزیون.

تلویزیون های پروژکتور و پروژکتورها قبل از اینکه دوباره روشن شوند باید خنک شوند. شاید لازم باشد چندین دقیقه صبر کنید تا این دستگاه دوباره روشن شوند.

  • هر دریچه / شکاف را کابینت تلویزیون تمیز کنید

مطمئن شوید جایی برای گردش هوا در اطراف کابین تلویزیون وجود دارد.

  • تلویزیون را خاموش کنید و تمام دستگاه های متصل به تلویزیون را از برق جدا کنید

تلویزیون را خاموش کنید و تمام دستگاه های متصل را جدا کنید. با قطع شدن همه دستگاه ها، تلویزیون را دوباره روشن کنید و بررسی کنید که چراغ چشمک می زند.

اگر چشمک نزد، ممکن است مشکل در دستگاه های متصل باشد.

اگر هنوز چشمک می زند، به مرحله 4 بروید.

  • نرم افزار تلویزیون را به آخرین نسخه به روز کنید

اگر تلویزیون شما به اینترنت متصل است، دکمه صفحه اصلی یا منو را از راه دور فشار دهید تا وارد منوهای تنظیم شوید. گزینه Software Update معمولاً در زیر منوی Product Support یا Contact Sony یافت می شود.

برای تعداد محدودی از مدلهای دارای اینترنت، تنها گزینه فعال کردن به روزرسانی های نرم افزاری خودکار و اجازه دادن به تلویزیون برای بروزرسانی وجود دارد. اگر فقط این گزینه را دارید، حتماً روی On قرار دهید.

تلویزیون های CRT و تلویزیون های قدیمی تر که نمی توانند به اینترنت متصل شوند گزینه ای برای بررسی بروزرسانی نرم افزار ندارند یا ممکن است قادر به بروزرسانی نباشند.

  • موارد دیگری برای بررسی برخی محصولات خاص

برخی از تلویزیون های پاناسونیک دارای جعبه رسانه (تنظیم کننده) و نمایشگر جداگانه هستند. اگر یکی از این تلویزیون ها را دارید، اطمینان حاصل کنید که کابل بین جعبه رسانه و صفحه نمایش به طور ایمن وصل شده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر روشن نشدن تلویزیون

برای تلویزیون های پروژکتور و پروژکتورها، مطمئن شوید که درب / درب لامپ بسته و ایمن باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »