نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تقریباً تمام تلویزیون ها و پروژکتورها حداقل دارای کنترل وضوح هستند. تنظیم این سطح روی نقطه میانی یا پایین عموماً ایمن‌تر از قرار دادن آن بیش از حد بالا است، زیرا تماشای یک تصویر بیش از حد شارپ عموماً حواس‌پرت‌تر و آزاردهنده‌تر از تنظیم وضوح کمی کمتر یا معمولی است. اگر متوجه شدید که تلویزیون پاناسونیک شما رنگ‌های غیرعادی دارد، تصویر دوتایی دارد (شبح‌سازی)، یا تصویر تار به نظر می‌رسد، فقط بدانید که ما از این مشکل آگاه هستیم و می‌توانید همین الان آن را برطرف کنید. شما فقط باید سیستم عامل خود را به روز کنید. … تنظیمات ویدیو و صدا ممکن است پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار به تنظیمات پیش‌فرض خود بازنشانی شوند. همچنین، چگونه یک تصویر تلویزیون پاناسونیکی دانه دار را تعمیر می کنید؟

وضوح تلویزیون پاناسونیک باید زیاد باشد یا کم؟

باید دستگاه متصل را بررسی کنید. همچنین می توانید کابل متصل شده را بررسی کرده و در صورت وجود کابل، آن را تعویض کنید. لطفاً تنظیمات تصویر را از منو یا صفحه اصلی> تنظیمات تنظیم کنید. همچنین بررسی کنید که آیا تلویزیون پاناسونیک در حالت ذخیره انرژی در حال اجرا است یا خیر.

چرا برخی از فیلم ها دانه دانه به نظر می رسند؟

تولیدات استودیویی که از فیلم منشا گرفته اند تمایل دارند از نگاتیو بسیار آهسته استفاده کنند، زیرا در استودیو می توانید به اندازه دلخواه نور مصنوعی را روی سوژه پرتاب کنید. در نتیجه، تعداد بسیار کمی از عکس‌ها در یک ویژگی معمولی هالیوود، دانه‌دار به نظر می‌رسند.

چرا نمایش های قدیمی دانه دانه هستند؟

نمایش‌های قدیمی‌تر که روی ویدیو گرفته شده‌اند به دو دلیل بسیار بد به نظر می‌رسند. اول، وضوح واقعی فیلم اصلی به طور قابل توجهی کمتر از وضوح تصویر یک صفحه نمایش HD است، بنابراین باید آن را ارتقا داد. ثانیاً، صفحه‌های HD ذاتاً پیشرو هستند، یعنی کل صفحه در زمان واقعی تازه می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   اصلاح سایه تلویزیون

چرا تلویزیون پاناسونیک هوشمند من تار است؟

یک تصویر تار در تلویزیون پاناسونیک LCD با وضوح بالا معمولاً نتیجه عدم تطابق بین قابلیت‌های وضوح تلویزیون پاناسونیک و وضوح سیگنالی است که از دستگاه‌های متصل مانند پخش‌کننده DVD یا گیرنده تلویزیون پاناسونیک ماهواره‌ای می‌آید.

چرا تصویر تلویزیون پاناسونیک هوشمند من واضح نیست؟

یک تصویر تار در تلویزیون پاناسونیک LCD با وضوح بالا معمولاً نتیجه عدم تطابق بین قابلیت‌های وضوح تلویزیون پاناسونیک و وضوح سیگنالی است که از دستگاه‌های متصل مانند پخش‌کننده DVD یا گیرنده تلویزیون پاناسونیک ماهواره‌ای می‌آید.

کدام حالت تصویر برای تلویزیون پاناسونیک بهترین است؟

ما به طور کلی حالت تصویر را با برچسب فیلم (پاناسونیک)، سینما (ال‌جی و سونی)، یا کالیبره شده (ویزیو) توصیه می‌کنیم، زیرا این حالت‌ها به استانداردهای رسمی HD و UHD نزدیک‌تر هستند و بنابراین به آنچه که فیلمسازان و کارگردانان تلویزیون پاناسونیک در نظر داشتند نزدیک‌تر هستند. . باید از حالت استاندارد، پویا یا زنده اجتناب کنید.

آیا حالت تصویر زنده برای تلویزیون پاناسونیک شما مضر است؟

در حالی که افراد ناب تصویر تمایل دارند در حالت‌های تصویری به سبک Vivid موهای زائد داشته باشند، این درست است که روشنایی/کنتراست بالا، رنگ‌های افزایش‌یافته و اغلب نمایش بیش از حد تیز آن‌ها در ایجاد یک تلویزیون پاناسونیک در محیط روشن‌تر با محیط رقابتی‌تر بسیار بهتر به نظر می‌رسد. سبک.

چگونه سایه تلویزیون پاناسونیک خود را برطرف کنم؟

با نمایش نوع صحیح تصاویر بر روی صفحه نمایش برای مدت زمان طولانی، سایه های تیره را حذف کنید.

  • «ورودی» یا «منبع» را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا گزینه «آنتن» را انتخاب کنید.
  • تلویزیون پاناسونیک را روی یک کانال خارج از هوا تنظیم کنید که استاتیک سیاه و سفید را نمایش می دهد.
  • نکته. اگر سایه تاریک هنوز قابل مشاهده است، مراحل را تکرار کنید.
این مطلب را از دست ندهید   8 مشکل تلویزیون

مقالات مرتبط:

تقویت سیگنال تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »