نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا سیگنال HDMI من کاهش می یابد؟

در صورت خرابی سیگنال کابل HDMI یا عدم نمایش صحیح دستگاه HDMI در تلویزیون یا صفحه، تیم HowToAV نگاهی به برخی از اصلاحات سریع می اندازد. وقتی صحبت از اتصال منبع AV مانند Sky TV، پخش کننده Blu Ray یا Xbox به تلویزیون یا نمایشگر شما می شود، به احتمال زیاد کابل ویدیویی که از آن استفاده می کنید کابل HDMI است. اما اگر تصویر از بین برود یا حتی بدتر از آن، هیچ تصویری در وهله اول ظاهر نشود، چه اتفاقی می افتد؟ وقتی ورودی HDMI به شما تصویری نمی دهد، در اینجا چند راه حل ساده برای یافتن عیب وجود دارد.

کابل HDMI Premium وقتی سیگنال تصویری وجود ندارد چه باید کرد؟

اگر سیگنال ویدئویی صوتی HDMI شما معیوب است، کار نمی کند یا مرتباً رها می شود احتمالاً هیچ مشکلی وجود ندارد. این مشکل می تواند چیزی مانند اتصال شل در پشت دستگاه منبع AV باشد یا فقط یک مسئله ساده کابل کشی باشد. این ما را به اولین نکته از نکات مهم ما برای شروع می رساند و آن ها بررسی دستگاه است.

بررس کردن تلویزیون

  • کابل ها و اتصالات HDMI خود را بررسی کنید اطمینان حاصل کنید که همه چیز در جای مناسب نصب شده است، در جایی که باید باشد به درستی وصل شده است. و همچنین – به همان سادگی که به نظر می رسد – بررسی کنید که البته منبع تغذیه دستگاه منبع شما روشن است. این ممکن است برق روشن نشده باشد و بنابراین، هیچ سیگنالی نمی تواند عبور کند.
  • ورودی HDMI را تغییر دهید – سیگنال ویدیویی HDMI شما شامل مواردی بیش از سیگنال های صوتی و تصویری است. از جمله این موارد همچنین شامل EDID (Extender Display Identification Data) و HDCP (High Bandwidth Digital Content Protection) است. این سیگنالهای اضافی برای ایجاد سازگاری و امنیت بهتر بین دستگاههای موجود در سیستم سرگرمی خانگی / AV شما طراحی شده اند.
  • با این حال – این سیگنال های ارتباطی اضافی بین دستگاه های شما باید “اتصال” موفقیت آمیز را به طور مکرر انجام دهند. اگر آن اتصال برآورده نشود، در واقع دستگاه های ویدئویی صوتی شما با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و ممکن است سیگنال HDMI از کار بیفتد یا به طور مکرر قطع شود. بنابراین با تغییر کانال HDMI از 1 به 2، می توانید مشکل را برطرف کرده و تصویر خود را به شما ارائه دهیم.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر USB تلویزیون

نکات مهم برای رفع نقص HDMI:

  • بررسی کنید که اتصال شل در کابل HDMI یا منبع یا نمایشگر وجود نداشته باشد.
  • کابل HDMI را در هر انتها جدا و دوباره وصل کنید.
  • بدیهیات را بررسی کنید! آیا دستگاه Source (به عنوان مثال DVD / BluRay player) روشن است؟
  • ورودی کانال HDMI را بر روی صفحه نمایش خود تغییر دهید – ممکن است با “دست دادن” EDID یا HDCP مشکلی وجود داشته باشد.
  • آیا کابل HDMI خودش ایراد داره؟ یک کابل HDMI جایگزین را امتحان کنید.
  • وضوح را تغییر دهید – ممکن است دستگاه نمایشگر قادر به پشتیبانی از وضوح مورد نظر منبع نباشد.
  • اگر فاصله کابل HDMI از 10 متر بیشتر باشد، ممکن است ارزش یک کیت HDMI Repeater یا HDMI Extender را داشته باشد.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یک =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »