نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

HZ2000 پاناسونیک با پنل OLED Pro Edition با کارایی بالا، سیستم صوتی Dolby Atmos قانع‌کننده و HDR جهانی با IQ، بهترین تلویزیون OLED است که در حال حاضر می‌توانید بخرید. در این مقاله در رابطه با ویژگی های تلویزیون OLED 4K پاناسونیک HZ2000 اطلاعاتی را کسب خواهید کرد.

تلویزیون OLED 4K پاناسونیک HZ2000

بررسی یک دقیقه ای تلویزیون OLED 4K پاناسونیک HZ2000

تلویزیون OLED 4K پاناسونیک HZ2000 در صدر بازی تلویزیونی خود قرار دارد. HZ2000 بر اساس پنل OLED پرنورتر نسخه Pro پاناسونیک، و ارائه کیفیت تصویر فوق‌العاده به لطف پردازنده تصویر HCX Pro که توسط هالیوود تنظیم شده است، سطحی از پیچیدگی تصویر را ارائه می‌کند که به ندرت در مجموعه‌های مسترینگ استودیو دیده می‌شود.

جزئیات ظریف عالی، رنگ عریض زرق و برق دار است. این صفحه نمایش می تواند درجه بندی های ظریفی از رنگ مشکی ارائه دهد که به آن امکان می دهد جزئیات را حتی در تاریک ترین صحنه ها حفظ کند.

Dolby Vision IQ و حالت فیلمساز با حسگر هوشمند تضمین می‌کنند که اگر بخواهید فیلم‌های بد خلق را در طول روز یا در اتاق‌های نشیمن با نور نسبتاً بالا تماشا کنید، جزئیات دقیق از بین نمی‌رود.

HZ200 همچنین به همان اندازه که به نظر می رسد خوب به نظر می رسد و بهترین اجرای Dolby Atmos را روی تلویزیونی که تا به امروز شنیده شده است، ارائه می دهد.

اما هشدارهایی وجود دارد. اجرای HDMI از 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی نمی‌کند، به این معنی که توصیه این مجموعه به گیمرهای کنسول نسل بعدی که مشتاق دیدن حداکثر نرخ فریم پلی‌استیشن 5 یا ایکس‌باکس سری ایکس هستند، دشوار است.

همچنین برای علاقه مندان به سینمای خانگی که قبلاً دارای سیستم صوتی Dolby Atmos هستند، بیش از حد مشخص می شود. بیایید کمبود دیزنی پلاس را نیز فراموش نکنیم.

طرح  و ویژگی ظاهری

فقط یک نگاه گذرا بیندازید و ممکن است متوجه شوید که تلویزیون OLED 4K پاناسونیک HZ2000 قدرت شلیک صوتی جدی دارد. خود پنل دارای یک حاشیه میکرو معمولی است، اما زیر صفحه نمایش، یک آرایه بلندگوی رو به جلو یکپارچه است که توسط Technics تنظیم شده است – در حالی که نگاهی به عقب تأیید می کند که این تیغه OLED معمولی شما باریک به اندازه ویفر نیست. HZ2000 به معنای واقعی کلمه از بلندگوی Dolby Atmos مانند کوله پشتی استفاده می کند.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی کلی تلویزیون پاناسونیک TX-75JX940B

اتصالات شامل چهار ورودی HDMI است که یکی از آنها از eARC پشتیبانی می کند و همگی می توانند 4K 60 فریم بر ثانیه را مدیریت کنند. با این حال، سازگاری 120 فریم در ثانیه وجود ندارد، اگر قصد دارید به یک کنسول بازی نسل بعدی ارتقا دهید، حذفی که قابل ذکر است. با این حال، شما ALLM (حالت بازی با تأخیر کم خودکار) را دریافت می کنید. همچنین یک ورودی AV جزء آنالوگ، خروجی صدای دیجیتال نوری، پورت اترنت و سه پورت USB وجود دارد.

  • بلندگوی داخلی Dolby Atmos ارتفاع
  • فنی اسپیکر رو به جلو
  • کنترل از راه دور پریمیوم

تلویزیون هوشمند (صفحه اصلی 5.0)

ما اکنون به پنجمین نسخه از پلتفرم تلویزیون هوشمند My Home Screen پاناسونیک رسیده‌ایم، و این پلتفرم همچنان بدترین نام پورتال هوشمند و یکی از ساده‌ترین نام‌ها برای زندگی است.

پاناسونیک به جای استفاده از نوار شلوغ راه‌انداز برای برنامه‌ها، همانطور که سامسونگ برای Tizen و LG برای webOS ترجیح می‌دهند، دکمه‌های قابل تنظیم را ارائه می‌دهد. در این نسخه پنجم، آنها کوچک شده اند و از صفحه وسط، به سمت چپ پایین منتقل شده اند، اما ایده همان است.

این دکمه‌ها یک میانبر برای برنامه‌ها، دستگاه‌های متصل و تلویزیون زنده ارائه می‌کنند و در صورت تمایل می‌توان آن‌ها را با موارد بیشتری افزایش داد. به عنوان مثال، در حالی که نتفلیکس از یک دکمه اختصاصی روی zapper سود می‌برد، ممکن است بخواهید یک دکمه راه‌اندازی سریع برای Amazon Prime Video را در صفحه اصلی اضافه کنید. این امر با “پین کردن” سرویس در محل به دست می آید.

  • Freeviewبازی با catch-up TV
  • صفحه اصلی قابل تنظیم
  • Google Assistantو Amazon Alexaسازگار است

خرید تلویزیون پاناسونیک

تلویزیون OLED 4K پاناسونیک HZ2000 و کیفیت عکس و تصاویر

تلویزیون OLED 4K پاناسونیک HZ2000 که حول یک پنل OLED اصلی نسخه حرفه ای پاناسونیک ساخته شده است، باید از هر نظر به عنوان یک تصویر برتر در نظر گرفته شود. از ارتقاء HD تا جزئیات HDR طبیعی و HDR سه بعدی، عملکرد تصویر در اینجا توپ را از پارک خارج می کند.

تصاویر در HZ2000 هرگز کمتر از سینمایی نیستند. هایلایت های اوج HDR با مهاری درخشان ارائه می شوند، عمق و جزئیات را به سایه ها و صحنه های شب اضافه می کنند و به نور روز و نورهای پیچیده شادابی می بخشند.

این مطلب را از دست ندهید   5 مشکل رایج تلویزیون و نحوه رفع آنها

پردازشگر HCX Pro Intelligent این برند که برای اولین بار در پرچمدار سال گذشته GZ2000 دیده شد، بسیاری از کارهای سنگین را مدیریت می کند. با توانایی ارائه رنگ های روشن و اشباع شده و کنتراست بسیار زیاد، حتی در صحنه های با نور روشن متمایز می شود.

این پرچمدار سیلیکون HCX همچنین در ارتقاء منابع 1080p کار بسیار خوبی انجام می دهد و تصاویری با متراکم پیکسلی ارائه می دهد که دچار ناهمواری ناخواسته یا بهبود لبه آشکار نمی شوند. اگر مجموعه بزرگی از دیسک های بلو-ری نیز دارید، در انتظار شما هستید.

اگر تعجب می‌کنید، این یک پنل نسخه حرفه‌ای با بهبودهای سخت‌افزاری سفارشی است که از تکنیک‌های مدیریت گرما برای اولین بار برای تلویزیون‌های پلاسما توسعه یافته استفاده می‌کند. با مدیریت موثرتر گرما، می توانید سطح متوسط ​​تصویر را روشن تر کنید.

  • پشتیبانی از HDR جهانی
  • Dolby Vision IQ
  • اجرای عالی سینمایی

ویژگی اصلی Dolby Vision IQ

پاناسونیک طیف گسترده‌ای از حالت‌های تصویری با طراحی خوب را ارائه می‌کند که بیشتر محتوای قابل تصور را پوشش می‌دهد. اما آنچه در اینجا واقعاً جالب است، ارائه حالت فیلمساز با حسگر هوشمند – ویژگی منحصر به فرد پاناسونیک – و Dolby Vision IQ است.

حالت اول حذف تصویر یکنواخت در حالت فیلم‌ساز را اعمال می‌کند (از درون یابی، وضوح تصویر و همه چیزهای خوب خارج می‌شود)، اما آن را با حسگر داخلی مجموعه که تصویر را بر اساس شرایط نور محیط تنظیم می‌کند، تعدیل می‌کند. خوب کار می‌کند، اما با فلسفه «دست‌های دور» فیلم‌ساز حالت تضاد دارد.

Dolby Vision IQ همان رویکرد را اتخاذ می کند، اما بهبود تصویر خودکار در ایده اصلی است. IQ جایگزین Dolby Bright در منوی از پیش تعیین شده می شود و به سرعت پیش فرض ما برای DV HDR شد.

برای محتوای غیر Dolby Vision، حالت مشاهده عادی مجموعه تنظیمات پیشنهادی ما خواهد بود. از ویژگی‌های پنل به خوبی استفاده می‌کند و باعث می‌شود هم HD معمولی و هم 4K بومی بسیار خوشمزه به نظر برسند. روش دیگر، هنگام تماشای Netflix، حالت Netflix Calibrated وجود دارد که در واقع فقط یک پیش‌فرض سینما با نام دیگری است.

این مطلب را از دست ندهید   6 نشانه مرگ تلویزیون پاناسونیک LED

خرید تلویزیون

بررسی ویژگی HDR

این مجموعه پشتیبانی جهانی HDR را ارائه می‌کند، با HDR10+ (که مورد علاقه آمازون است) در کنار Dolby Vision، HLG و HDR10 استاندارد موجود است.

عملکرد HDR درجه یک است. ما صفحه نمایش را در بیش از 900 نیت (cd/m2) اوج روشنایی اندازه‌گیری کردیم که آن را کاملاً در کلاس برتر تلویزیون‌های OLED قرار می‌دهد.

کنترل حرکت نیز بسیار خوب است. فناوری ایجاد قاب هوشمند حتی در حین حرکت سریع وضوح را حفظ می کند و می تواند بدون مجازات برای ورزش استفاده شود. با این حال، برای فیلم‌ها، ما همچنان ترجیح می‌دهیم آن را خاموش کنیم، حتی با پیشنهاد درج قاب سیاه.

تلویزیون OLED 4K پاناسونیک HZ2000 و صدا و بازی

سازگاری Dolby Atmos به سرعت در تلویزیون‌ها استاندارد می‌شود، اما تعداد کمی از آنها واقعاً با کدک غوطه‌ور کار معناداری انجام می‌دهند. بهترین کاری که آنها می توانند ارائه دهند این است که آن را از طریق ARC به نوار صوتی یا سیستم AV منتقل کنند.

تلویزیون OLED 4K پاناسونیک HZ2000 متفاوت است. به لطف بلندگوی داخلی Dolby Atmos که در پشت نصب شده است، عملکرد صدایی واقعاً همهجانبه را در خارج از جعبه ارائه می دهد که باعث افزایش ارتفاع و درگیری بیشتر می شود.

به سروصدای جمعیت مصنوعی Sky Sports که در Dolby Atmos ارائه می‌شود، گوش دهید و حتی ممکن است فکر کنید که استادیوم مملو از جمعیت واقعی است.

اجرای پهنای صفحه نمایش یک آرایه صوتی است که توسط مهندسان برند Technics تنظیم شده است و گفته می شود صحنه صوتی 360 درجه را ارائه می دهد. دیالوگ، موسیقی استریو و ارتفاع به طور همزمان کار می کنند، اما چیزی که دریافت نمی کنید حس فراگیر عقب است. اما این برای ما مشکلی ندارد: ارتفاع و عرض این صحنه صوتی به اندازه کافی چشمگیر است.

  • بلندگوی داخلی Dolby Atmos ارتفاع
  • تکنیک تنظیم صدا
  • تاخیر ورودی کم برای گیمرها

بیشتر بدانید: تعمیر تلویزیون پاناسونیک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »