نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علائم خرابی کابل HDMI در تلویزیون

در زمان تماشای کم و زیاد شدن صدا و تصویر بسیار ناخوشایند است. با این حال ، ممکن است مشکل از تلویزیون نباشد و ممکن است کابل HDMI دچار خرابی شده باشد. نمی توانید با یک کابل HDMI خراب تلویزیون کنید. برای جلوگیری از تشدید مشکلات اتصال ، مراقب این علائم باشید که کابل HDMI شما خراب شده است و ممکن است این خرابی را به تلویزیون نیز انتقال دهد.

فازی یا بدون تصویر

بارزترین علامت نیاز به کابل HDMI جدید این است که فیلم در تلویزیون شما کار نمی کند یا مبهم است. یکی دیگر از علائم مشهود کابل خراب این است که اگر تصویر درون و خارج شود ، گیره ها یا عقب بماند. همه اینها برای کسی که سعی در تماشای نمایش مورد علاقه خود دارد بسیار ناامیدکننده است. اگر هر یک از این موارد برای تلویزیون شما اتفاق می افتد ، ممکن است به یک کابل HDMI جدید نیاز داشته باشید.

رنگها تیره و کدر

علامت واضح دیگر اینکه مشکلی در کابل HDMI شما وجود دارد این است که رنگ های صفحه نمایش شما خاموش است. تغییر رنگ احتمالاً نگران کننده ترین چیز است زیرا اکثر مردم تصور می کنند مشکلی در خود تلویزیون وجود دارد. با این وجود ، شما فقط به یک کابل HDMI جدید احتیاج دارید ، زیرا این کابل رزولوشن 4K را انتقال می دهد.

صدا متناقض یا عدم وجود صدا

آیا تا به حال هنگام خاموش شدن صدا ، نمایش یا فیلم مورد علاقه خود را تماشا کرده اید؟ یا شاید صدا شروع به کمرنگ شدن و از بین رفتن صدا می کند. هر دو سناریو نشانه این است که کابل HDMI شما خراب شده و نیاز به تعویض دارد.

این مطلب را از دست ندهید   مزایای تلویزیون هوشمند

نشانه های کمتر مشخص کابل HDMI بد نیز وجود دارد. رابط کابل HDMI را بررسی کنید – شاخه های خم شده نه تنها می توانند در تصویر یا صدا تداخل ایجاد کنند ، بلکه به تلویزیون شما آسیب می رسانند. علاوه بر این ، کابل HDMI آسیب دیده می تواند در اتصال به اینترنت شما تداخل ایجاد کند ، زیرا کابل های HDMI با قابلیت اینترنت وجود دارد.

اگر به کابل HDMI جدیدی نیاز دارید ، عمده فروشی Cable را ببینید. ما بیش از بیست سال است که به دلیل خدمات استثنایی مشتری و محصولات با کیفیت بالا تجارت می کنیم. ما به کار خود افتخار می کنیم و مشتاقانه منتظر کمک به شما هستیم تا دوباره به تماشای نمایش های مورد علاقه خود برگردید!

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »