نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

به نظر می رسد برخی از مدل های پلاسمای پاناسونیک با صدای وزوز مداومی که از منابع مختلف گزارش شده منتشر می شود، گرفتار شده اند. تشخیص منبع و حل این وزوز، که با تصاویر روشن روی صفحه نیز همراه است، یک مسئله آزمون و خطا است. پس از رفع این مشکلات آزاردهنده، می توانید مشاهده تصاویر با کیفیت سنتی تولید شده توسط این برند تلویزیون را از سر بگیرید.

نحوه رفع وزوز و رنگ های روشن در تلویزیون پلاسما پاناسونیک

مرحله 1

پیچ پشت سمت چپ بالای مجموعه را تنظیم کنید. این به طور بالقوه وزوز ناشی از هسته‌های فریت روی سیم‌های انتخابی داخل مجموعه و وزوز ناشی از فن خنک‌کننده در این سمت از اکثر مدل‌های پلاسما پاناسونیک را برطرف می‌کند.

مرحله 2

دکمه “Setup” را روی ریموت کنترل پلاسما فشار دهید و وارد منوی مجموعه شوید. به دنبال گزینه های “Picture” در منوی تنظیمات بگردید.

مرحله 3

سطح کنتراست تصاویر را کاهش دهید. کنتراست بیش از حد اغلب باعث وزوز در مجموعه های پلاسما می شود. علاوه بر این، کاهش سطح کنتراست مزیت دیگری در کاهش خطر سوختگی دارد و به طور بالقوه عمر مجموعه را افزایش می دهد.

مرحله 4

در حالی که در منوی تنظیمات مجموعه هستید، وارد منوی فرعی “صوتی” شوید. بلندگوهای داخلی مجموعه را خاموش کنید. از بلندگوهای خارجی استفاده کنید که با تقویت کننده خارجی تغذیه می شوند. خاموش کردن بلندگوهای داخلی مجموعه از وزوز ناشی از ارتعاشات مشبک بلندگوی نازک موجود در اکثر تلویزیون های پاناسونیک جلوگیری می کند.

مرحله 5

اگر بالاتر از ارتفاع 7800 فوتی توصیه شده توسط پاناسونیک از سطح دریا زندگی می کنید، مطمئن شوید که مجموعه ای سازگار با ارتفاع بالا دارید. فشار ارتفاع باعث می شود هر مجموعه ای وزوز کند، مگر اینکه به طور خاص برای رفع این مشکل طراحی شده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   مکان مطمئن برای تعمیر تلویزیون

چگونه از خاموش شدن تلویزیون پاناسونیک به خودی خود در هنگام استفاده از WindowSight جلوگیری کنیم

بسیاری از تلویزیون پاناسونیک ها پس از مدت زمان مشخصی خود به خود خاموش می شوند. اگر این با تجربه WindowSight شما تداخل دارد، ممکن است بتوانید این تنظیمات را تغییر دهید:

حالت Eco Mode را بررسی کنید

این تنظیم بعد از مدت زمان طولانی بدون سیگنال یا تعامل کاربر، تلویزیون پاناسونیک را به طور خودکار خاموش می کند. ممکن است بتوانید گزینه Auto Power را غیرفعال کنید.

تنظیمات تایمر خواب را بررسی کنید

تایمر خواب زمانی را تنظیم می کند که تلویزیون پاناسونیک بدون توجه به تعامل کاربر یا سیگنال خاموش شود. مدت زمان مورد نظر را انتخاب کنید یا این تنظیم را غیرفعال کنید.

به روز رسانی سیستم عامل را بررسی کنید

اگر تلویزیون شما همچنان خاموش می‌شود، به‌روزرسانی‌های سیستم عامل را بررسی کنید، در صورتی که این امر ناشی از مشکلات داخلی است.

 به خاطر داشته باشید که اینها دستورالعمل های کلی هستند. اگر همچنان مشکل مشابه را تجربه می کنید، وب سایت برند تلویزیون خود را برای اطلاعات خاص بررسی کنید.

مقالات مرتبط:

علت خطوط تلویزیون پاناسونیک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 16 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »