نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ممکن است هنگام استفاده از تلویزیون متوجه ایجاد خطای تصویری شده باشید. از طریق این مقاله به راحتی می توانید راه حلی مناسب برای دریافت  تصاویری عالی انجام دهید. در این مقاله به بررسی حالت هتل تلویزیون پاناسونیک خواهیم پرداخت.

حالت هتل تلویزیون پاناسونیک

شرح کامل حالت هتل تلویزیون پاناسونیک

حالت هتل تلویزیون پاناسونیک عملکردی است که در تلویزیون‌های CRT پاناسونیک در دسترس است، که به مهمان اجازه نمی‌دهد تنظیمات تلویزیون را پس از رفع آن توسط مدیر هتل تغییر دهد. این عملکرد از دو حالت پشتیبانی می کند – حالت مدیر و حالت مهمان.

در حالت Administrator، تلویزیون به عنوان یک تلویزیون معمولی عمل می کند. مدیر هتل می تواند تنظیمات خاصی از تلویزیون را مطابق با نیاز هتل تنظیم کند. در حالت مهمان، مهمان اجازه دسترسی به منوی تلویزیون را ندارد، در نتیجه او را محدود می کند تا تنظیمات تلویزیون را تغییر دهد.

موارد استفاده از حالت هتل

اجازه دهید ابتدا در رابطه با حالت هتل تلویزیون پاناسونیک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. راه حلی که ما پیشنهاد می دهیم استفاده از «حالت هتل» است که به نظر می رسد در اکثر تلویزیون های پاناسونیک کار می کند. مشکل اینجاست که حالت هتل در کتابچه راهنمای پاناسونیک یا وب سایت پاناسونیک ذکر نشده است.

اگر بعد از خرید تلویزیون LCD پاناسونیک بعد از مدتی کار کرد و دریافت تصویر عالی متوجه شدید که تصویر مشکل دارد باید چه اقدامی انجام داد؟ تصویر در تلویزیون همیشه عالی بود با این تفاوت که همیشه در حالت تلویزیون )اعم از پخش ویدئوی آنالوگ یا دیجیتال DVB ، (به جای یکی از ورودی های SCART یا HDMI روشن می شود.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی پاناسونیک TC-L55ET5

اگرچه منوی راه‌اندازی باید راهی برای برنامه‌ریزی تلویزیون برای روشن شدن در حالت AV داشته باشد، به نظر نمی‌رسد این روش در نسخه‌های بریتانیایی تلویزیون با Freeview داخلی (سرویس دیجیتال رایگان بریتانیا) کار کند. اگر تلویزیون را در حالت AV روشن کنید، همچنان در حالت تلویزیون روشن می شود. راه حل مناسب برای رفع این خطا استفاده از حالت هتل است.

نحوه انتخاب حالت هتل تلویزیون پاناسونیک

  • به کنار دستگاه بروید و دکمه -/V را در کنار تلویزیون نگه دارید (وسط پنج دکمه).
  • در همان زمان (این دکمه را پایین نگه دارید) دکمه AV روی کنترل از راه دور را سه بار فشار دهید
  • سپس منوی حالت هتل باید روی صفحه ظاهر شود

این بسیار شبیه به هک کردن یک دی وی دی پلیر برای تغییر است. منوی حالت هتل را در عکس بالا مشاهده می کنید. قبل از استفاده از آن، گزینه هایی مانند “قفل دکمه” و “قفل از راه دور” را یادداشت کنید. این دکمه ها را انتخاب نکنید وگرنه مشکل بزرگی ایجاد خواهید کرد. به یاد داشته باشید که برای وارد شدن به حالت هتل به دکمه های کناری و کنترل از راه دور نیاز دارید!

اکنون می‌توانید ورودی روشن (ورودی اولیه در منو) را برای هر چیزی که دوست دارید، از جمله AV1 (معمولاً برای جعبه کابل یا ماهواره استفاده می‌شود) انتخاب کنید. همچنین باید قبل از فشار دادن دکمه EXIT حالت هتل را روشن کنید.

تنها مشکلی که اکنون هست این است که وقتی دستگاه پخش دی وی دی خود را روشن می کنید، تلویزیون دیگر به طور خودکار به AV2 تغییر نمی کند، بنابراین باید به صورت دستی از طریق ریموت سوئیچ کنید. ما فرض می کنیم این یکی از ویژگی های حالت هتل است.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه اسکن برای کانال تلویزیون پاناسونیک

بیشتر بدانید: تعمیر مین برد تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »