نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا می توانم یک تلویزیون هوشمند بدون اینترنت تماشا کنم؟

مطمئناً می توانید تلویزیون هوشمند خود را بدون اینترنت تماشا کنید اما فقط به عنوان یک تلویزیون عادی می توان از ان استفاده کرد. بدون اینترنت و اتصال آن نیز می توان کانال ها، و سریال ها و اخبار را به راحتی مشاهده نمود اما اگر می خواهید از توابع هوشمند مانند YouTube یا Google و یا برنامه های دیگری که به اینترنت نیاز دارند استفاده کنید ، باید در تلویزیون خود به اینترنت دسترسی داشته باشید. استفاده از تلویزیون با HDMI ، VGA ، بلوتوث و USB به اتصال اینترنت نیاز ندارد و به راحتی می توان از این قابلیت های تلویزیون نیز استفاده نمود. در ادامه در رابطه با اتصال اینترنت و تلویزیون های هوشمند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

آیا تلویزیون هوشمند بدون سرویس اینترنت کار خواهد کرد؟

تلویزیون های هوشمند می توانند از طریق اتصال ایترنت سیمی یا از طریق Wi-Fi داخلی به اینترنت متصل شوند که به آنها امکان اتصال به شبکه باند پهن خانگی را می دهد. اگر تلویزیون بدون اتصال Wi-Fi داخلی است اما از قابلیت انعکاس پشتیبانی می کند ، می توانید از اینترنت حتی بدون Wi-Fi لذت ببرید. اتصال به اینترنت برای استفاده از برنامه های که نیاز به اینترنت دارند مناسب و مفید از در غیر این صورت ممکن است سالها از این قابلیت استفاده نکنید.

آیا تلویزیون های هوشمند به اینترنت احتیاج دارند؟

می توان گفت ویژگی اصلی جدا کننده تلویزیون های هوشمند و تلویزیون های نه چندان هوشمند ، اتصال به اینترنت است. تقریباً همه تلویزیون های هوشمند مجهز به پورت ایترنت و Wi-Fi داخلی هستند ، اگرچه برخی از مدل های قدیمی برای فعال کردن قابلیت Wi-Fi ممکن است به آداپتور نیاز داشته باشند ، بنابراین باید بتوانند از هرجای منزل شما متصل شوند و این قابلیت تلویزیون های هوشمند را به وجود می آورند.

این مطلب را از دست ندهید   شناسایی تلویزیون برای تعمیر

چگونه یک تلویزیون هوشمند بدون اینترنت راه اندازی می کنیم؟

چگونگی اتصال

  • پورت ایترنت را در پشت تلویزیون خود پیدا کنید.
  • یک کابل ایترنت را از روتر خود به درگاه تلویزیون خود متصل کنید.
  • منو را از راه دور تلویزیون خود انتخاب کنید و سپس به تنظیمات شبکه بروید.
  • گزینه فعال کردن اینترنت سیمی را انتخاب کنید.
  • رمزعبور Wi-Fi خود را با استفاده از دکمه های راه دور خود تایپ کنید.

بعد از انجام مراحل زیر به راحتی می توانید از تلویزیون خود استفاده نمایید و کانال ها و سریال ها را دنبال نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نوزده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »