نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در اینجا چند راه حل برای تلویزیون پاناسونیک شما بدون مشکل صدا وجود دارد، حتی اگر تلویزیون پاناسونیک شما خاموش نباشد، با دقت دنبال کنید:

صدا به حداقل سطح کاهش می یابد

ساده به نظر می رسد، درست است؟ این ممکن است ساده ترین دلیل مشکلات صدای تلویزیون پاناسونیک باشد، اما جنبه مهمی است که باید قبل از هراس مراقب باشید. بسیاری از مردم فراموش می کنند که صدای تلویزیون پاناسونیک خود را افزایش دهند. اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهید وقتی تلویزیون پاناسونیکی که صدا ندارد اما خاموش نیست، بررسی سطح صدا و اطمینان از روشن بودن آن است.

راه اندازی مجدد تلویزیون پاناسونیک در حال انجام است

برای اینکه تلویزیون پاناسونیک به درستی کار کند، همه دنده ها باید به مرور زمان راه اندازی مجدد شوند. راه اندازی مجدد همیشه به عنوان یک تنظیم مجدد کوچک عمل می کند و بسیاری از مشکلات را برای هر قطعه از تجهیزات الکتریکی حل می کند. همچنین باید سعی کنید تلویزیون پاناسونیک و سایر دستگاه های متصل به آن را خاموش کنید. اگر مشکل موقتی وجود داشته باشد، فقط با یک راه اندازی مجدد قابل حل است.

ورودی صدای تلویزیون پاناسونیک به AUX تغییر کرده است. این را تایید کنید

گاهی اوقات ورودی صدا به اشتباه توسط شما یا هر شخص دیگری که به کنترل از راه دور تلویزیون پاناسونیک شما دسترسی دارد تغییر می کند و شما از آن مطلع نیستید. به عنوان مثال، اگر فردی با کنترل از راه دور تلویزیون پاناسونیک دکمه “AUX” را فشار دهد، ورودی صدا روی AUX تنظیم می شود اما چنین دستگاهی متصل نخواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   تقویت سیگنال تلویزیون

در این صورت، صدا از طریق دستگاهی که به تلویزیون پاناسونیک متصل نیست پخش می شود. بنابراین دوبار بررسی کنید که از گزینه ورودی مناسب استفاده می کنید.

کانالی که صدا تولید نمی کند احتمالاً صدا ندارد

در این مورد، ممکن است لازم باشد کانال تلویزیون پاناسونیک را تغییر دهید. گاهی اوقات ممکن است مشکل انتقال باشد و نتوانید صدا را از یک کانال خاص دریافت کنید.

مشکل از انتهای شما نیست. شما باید کانال های مختلف را تغییر دهید و ببینید آیا صدا به شما می رسد یا خیر. اگر صدایی از هیچ کانالی نمی شنوید، مشکل می تواند از انتهای شما باشد.

اگر هندفری یا هدفون خود را به تلویزیون پاناسونیک وصل کرده اید، آن را از تلویزیون پاناسونیک خارج کنید

بررسی کنید که آیا هدفونی به تلویزیون پاناسونیک شما وصل شده است که دور از چشم شماست. اغلب اوقات جک هدفون جلوی تلویزیون پاناسونیک شما قرار دارد. بنابراین دوبار بررسی کنید که جک هدفون خالی است و هیچ چیزی به آن وصل نیست.

کابل اتصال ممکن است کاملاً ایمن نباشد، بهتر است آن را بررسی کنید

گاهی اوقات، وصل کردن و جدا کردن کابل‌های متصل می‌تواند باعث شود که کابل‌های اتصال کمی شل یا جدا شوند و این ممکن است دلیل عدم مشکل صدا تلویزیون پاناسونیک شما باشد. همچنین ممکن است تلویزیون پاناسونیک را جابجا کرده باشید که باعث شل شدن کابل ها می شود.

این می تواند بدون صدا باشد و شما فقط تصویر را خواهید دید. بهتر است تمام کابل های اتصال را دوباره وصل کنید تا از اتصال صحیح آنها مطمئن شوید. در صورت مشاهده هر گونه آسیب به کابل، آن کابل را تعویض کنید.

این مطلب را از دست ندهید   کاهش سیگنال تلویزیون

بلندگوی تلویزیون پاناسونیک دیگر کار نمی کند یا اسپیکر آسیب دیده است

آیا صدا را از بلندگوهای خارجی به جای بلندگوهای داخلی تلویزیون پاناسونیک دریافت می کنید اما تصویر را می بینید؟ سپس، بلندگوهای تلویزیون پاناسونیک شما ممکن است آسیب دیده باشند. این احتمال وجود دارد که مداری در تلویزیون پاناسونیک آسیب ببیند.

سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک قدیمی است

نرم افزار یا درایور را به روز کنید زیرا نسخه قدیمی می تواند بر صدای تلویزیون پاناسونیک در چند یا همه کانال ها تأثیر بگذارد. همچنین باید بررسی کنید که تلویزیون پاناسونیک شما در حال حاضر از کدام نسخه نرم افزار استفاده می کند. راهنمای تلویزیون پاناسونیک در اینجا می تواند به شما کمک زیادی کند. آیا به روز رسانی هایی برای نرم افزار موجود است؟ مطمئن باش. اگر به روز رسانی در دسترس است، باید به زودی آن را به روز کنید. نرم افزار تلویزیون پاناسونیک در صورت اتصال به اینترنت می تواند به طور خودکار به روز شود. همچنین می توانید آن را به صورت دستی از طریق درایو USB به روز کنید.

 منبع سیگنال تلویزیون پاناسونیک خود را بررسی کنید که آیا به خوبی کار می کند

قدرت سیگنال ضعیف یکی دیگر از دلایل اصلی است که می تواند باعث ایجاد مشکل “بدون صدا” شود. قدرت سیگنال باید بیشتر از 20db باشد. همچنین می توانید با رفتن به تنظیمات تلویزیون پاناسونیک خود، سیگنال را بررسی کنید. پشتیبانی باز، خود تشخیصی، و اطلاعات سیگنال.

مقالات مرتبط:

خرابی متداول تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »